Table of Contents

چرا رنگ سفید کاملا مناسب حمام می باشد؟

انتخاب رنگ سفید برای فضای حمام

سال ها پیش تمایل اکثر مردم به استفاده از تزئینات رنگی ساخته شده از بتن یا سنگ در حمام های خود بودند. اما رنگ سفید به دلایل بسیاری در اغلب حمام ها یک استاندارد محسوب می شود. با ما در این مقاله همراه باشید تا راز این ماجرا را متوجه شوید. بعلاوه اگر از علاقه مندان حوزه شیرآلات ساختمانی هستید، می توانید از سایت آریان فراز پرسام دیدن نمایید. چرا رنگ سفید بهترین انتخاب در دکوراسیون حمام می باشد؟

هماهنگی با شیرآلات رنگی

اساسا رنگ سفید به سادگی با هر مدل و رنگ شیرآلات بهداشتی هماهنگ می شود. در واقع هر انتخابی داشته باشید، از رنگ هایی مثل طلایی، برنج، مس، قرمز طلایی، استیل، مشکلی یا حتی سفید، با رنگ سفید به خوبی هم خونی پیدا خواهند کرد. در حالی که هماهنگ کردن تزئینات با رنگ هایی مثل مشکی یا بعضی سنگ ها به سختی صورت می گیرد.

راحتی نظافت

یکی دیگر از مزایای مهم رنگ سفید نظافت ساده آن می باشد. مثلا اگر از رنگ سفید در سرامیک کف استفاده کنید، تمیز کردن آن راحت بوده و حتی استفاده از لکه برهای شیمیایی نیز به آن آسیب نمی رساند.

راحتی نظافت

درست بر خلاف بتن یا سنگ که به راحتی با مواد شیمیایی واکنش نشان می دهند. یا مثلا اگر روشویی به رنگ سفید باشد، پس از استفاده از شیرآلات بهداشتی و ساختمانی، اگر چربی باقی مانده باشد، به سادگی برطرف می شود.

کمترین نیاز به فرآیند نگهداری اجزای سفید

این مثال وقتی ملموس تر می شود که بدانیم در مورد برخی جنس ها مانند سنگ یا مرمر، بدلیل امکان بوجود آمدن ترک، آن ها نیاز به نگهداری دارند. و در بعضی موارد حتی نیاز به تعویض کامل احساس می شود. یک مثال دیگر در مورد روشویی ها یا وان سیمانی می باشد، که نیاز به مراقبت مرتب دارند. در حالی که سرامیک سفید یا پروکلین تنها یک روز در هفته (یا اگر حساس هستید، بیشتر) نیاز به مراقبت و نظافت خواهند داشت. پس با انتخاب رنگ سفید علاوه بر ایجاد هماهنگی با شیرآلات بهداشتی و سایر جزئیات، در زمان خود صرفه جویی نمایید.

پوشش دادن آلودگی

آیا تا بحال به مواد شوینده که در حمام مرتبا استفاده می شوند، فکر کرده اید؟ مثلا خمیر دندان سفید، کف صابون سفید، و غیره نمونه هایی هستند که روشویی یا وان سفید کاملا پوشش خواهند داد.

پوشش دادن آلودگی

در حالی که اگر رنگ های تیره را ترجیح دهید، هرگز موفق به این کار نخواهید شد. در حقیقت باقی ماندن اثرات کف صابون یا موارد مشابه باعث چرک بنظر رسیدن وان یا روشویی رنگی خواهند شد.

کاملا در دسترس

تزئینات سفید همیشه و همه جا به راحتی در دسترس شما خواهند بود. پس به سادگی می توانید با کمک آن ها به چیدمان دلخواه خود برسید. این در حالیست که بتن یا سنگ تنها با موارد مشابه به خودشان هماهنگ می شوند. مثلا اگر از سنگ استفاده می کنید، هنگام خرید مایع ریز اتوماتیک برای دستشویی، حتما  باید به رنگ آن توجه نمایید.

مناسب با هر بودجه

این موضوع وقتی اهمیت بیشتری می یابد که تزئینات با رنگ های دیگر اغلب بدلیل دشواری هماهنگی و فرآیند نصب و راه اندازی دشوارتر، هزینه بیشتری بر روی دست صاحب خانه خواهند گذاشت.

مناسب با هر بودجه

بطور مثال، روشویی های از چنس بتن بسیار سنگین بوده و نیازمند براکت ها و مهارهای مناسب خواهند بود. بعلاوه نصب شیرآلات بهداشتی نیز بر روی آن ها سخت می باشد.

هماهنگی ساده با سایر اجزای سفید رنگ

اگر هماهنگی دکوراسیون برایتان اهمیت داشته باشد، روشویی سفید به راحتی با سایر متععلقات حمام و دستشویی مثل توالت و وان منطبق می شود. همچنین اگر بدنبال نوآوری در دکوراسیون حمام و دستشویی خود هستید، خرید شیرآلات هوشمند می تواند برایتان بسیار گزینه جذابی باشد.

منبع: https://www.theplumbette.com.au/plumbing/why-white-basins/

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *