Table of Contents

جذاب ترین ترند های حمام در سال 2022 که باید بشناسید.

ترند های طراحی حمام در سال ۲۰۲۲

حمام ها در گذشته همیشه در حاشیه قرار داشتند. اما این روزها تبدیل به یکی از فضاهایی شده اند که بسیاری از خانواده ها دوست دارند در آن خلاقیت ایجاد کنند. اخیرا بهترین طراحان داخلی مجموعه ای از ترند های حمام در سال ۲۰۲۲ که در آن تمام نکات ضروری گردآوری شده اند را منتشر کرده اند. ضمنا اگر قصد خرید شیرآلات توکار را دارید، حتما از سایت آریان فراز پرسام دیدن نمایید.

ترند های حمام در سال ۲۰۲۲ – اتاق مرطوب :

طراحی اتاق مرطوب یکی از جذاب ترین راه حل های طراحان داخلی محسوب می شود. هدف این طرح ایجاد یک فضای داخلی که مانند سونای بخار، محیطی مرطوب برایمان به ارمغان بیاورند و مکانی فوق العاده برای استراحت می باشد. یکی از مهم ترین مزایای چنین طراحی یکپارچه شدن سینک، وان و مجموعه شیرآلات در یک اتاق می باشد. بعلاوه در طراحی حمام به این شکل می توانید از شیرآلات توکار نیز استفاده نمایید.

با حمام آبی چطورید؟

رنگ آبی یکی از بهترین گزینه ها برای طراحی داخلی حمام می باشد. بسته به سلیقه شما از تمام طیف رنگ آبی می توان در طراحی دکوراسیون حمام بهره برد. بعلاوه آبی روشن یا فیروزه ای هم می توانند حسی همچون ساحل را برایتان بوجود بیاورند. در نهایت آخرین مزیت رنگ آبی این است که به راحتی با سایر وسایل که به رنگ گرم هستند مثل چوب یا بامبو کاملا هماهنگ می شود. همچنین برای جذاب تر شدن محیط می توانید از شیرآلات بهداشتی براق استفاده کنید.

ترند های حمام در سال ۲۰۲۲ – سفید کلاسیک :

سفید یکی از رنگ هاییست که همیشه در بین انتخاب های همه ما جای دارد. بنابراین، یکی از ترند های حمام در سال ۲۰۲۲، چیدمان تمام سفید می باشد. درست مانند تصویری که در پایین مشاهده می کنید، تمام حمام با لوازم سفید طراحی شده است. همچنین شیرآلات بهداشتی نیز رنگی هماهنگ با سفید دارند.

ترند های حمام در سال 2022 - سفید کلاسیک :

طرح آدامسی :

یکی از طرح هایی که اخیرا بسیار محبوب شده، رنگی به شیرینی و زیبایی آدامس بادکنکی است. در حقیقت این رنگ بسیار پرتپش و هیجان انگیز ب وده و خانه شما را بسیار دیدنی خواهد کرد. پس اگر دوست دارید فضای حمامتان انرژی کافی داشته باشد، این رنگ را حتما انتخاب کنید. بعلاوه داشتن لوازم مدرن در چنین فضایی بر زیبایی آن بشدت می افزاید، پس خرید مایع ریز اتوماتیک را نیز جزء اولویت هایتان قرار دهید.

ترند های حمام در سال ۲۰۲۲ – مشکی مات :

یکی از رنگ هایی که باعث متمایز شدن حمام شما از نمونه های مشابه می شود، رنگ مشکی تیره یا مات می باشد. سال آینده یکی از محبوب ترین ترندهای اغلب مشتریان نیز همین رنگ خواهد بود. از ویژگی های این رنگ امکان ترکیب شدن آن با رنگ طلایی سطوح و شیرآلات بهداشتی بوده که جلوه فوق العاده ای ایجاد خواهند کرد.

ترند های حمام در سال 2022 - مشکی مات :

کاشی های طرح چوب

بطور کلی ترندهایی که به سمت مواد و الیاف طبیعی گرایش دارند، در سال های اخیر بسیار محبوب شده اند. به این ترتیب شاهد نوآوری های زیادی در این زمینه بوده ایم. مثلا کاشی های طرح چوب که زیبایی متفاوتی را برای فضای حمام به ارمغان می آورند. با چنین طرحی شما می توانید به راحتی شیرآلات بهداشتی و ساختمانی دلخواهتان را نیز تهیه کنید.

ترند های حمام در سال ۲۰۲۲ – نقوش پیچیده :

استفاده از کاشی هایی با نقوش پیچیده و ظریف می تواند زیبایی را به حمام های کوچک هدیه دهد. در حقیقت، این طراحی می تواند با هر فضایی، چه کوچک و چه بزرگ هماهنگ شود. بنابراین کاشی های نقش دار به سادگی با شیرآلات بهداشتی سبک معاصر یا نورپردازی های چند لایه، ترکیب می شوند.

ترند های حمام در سال 2022 - نقوش پیچیده :

طرح اسلیت :

پس از آن که سال ها پیش اسلیت به بازار مصالح ساختمانی معرفی شد،بسرعت در میان مصرف کنندگان محبوب شد. چرا که از مواد طبیعی و ارگانیک ساخته می شود. به دلیل همین ویژگی خاکی بودن، اسلیت گزینه ای جذاب برای طراحان دکوراسیون داخلی محسوب می شود.بعلاوه اسلیت به راحتی با شیرآلات ساختمانی مات یا براق هماهنگ می شود. پس جای هیچ تعجبی نیست که در میان ترندهای برتر سال ۲۰۲۲ به آن بر بخوریم.

ترند های حمام در سال ۲۰۲۲ – کاشی های طرح شیب دار :

اگر در حمام خود بدنبال کمی خلاقیت و جلوه های هنری هستید، کاشی های با طرح شیب دار یا اریب می توانند برایتان انتخاب مناسبی باشند. چرا که قطعا در سال آینده طراحان داخلی بسیاری از آن ها برای دکوراسیون حمام بهره خواهند برد. در چنین حمام هایی شما می توانید از شیرآلات بهداشتی و ساختمانی براق استفاده کنید تا زیبایی محیط دو چندان شود.

ترند های حمام در سال 2022 - کاشی های طرح شیب دار :

شش ضلعی محبوب :

اصولا طراحان داخلی همیشه به دنبال خلاقیت بوده اند و یکی از طرح هایی که همواره به روز می شود، کاشی هایی با الگوی شش ضلعی هستند. البته هدف بسیاری از این طراحان فقط استفاده از شش ضلعی ساده نیست، بلکه از طرح هایی مثل استخوان ماهی، کاشی های مترو یا نمونه های مشابه نیز در دکوراسیون حمام استفاده می کنند. کاشی های طرح شش ضلعی نیز به سادگی با هر مدل شیرآلات بهداشتی قابل ترکیب شدن هستند.

منبع : https://www.decorilla.com/online-decorating/bathroom-trends-2022/

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *