Table of Contents

تمامی لوازم جانبی مورد نیاز برای حمام

گاهی اوقات کوچکترین و ساده‌ترین لوازم جانبی، تبدیل به مهم‌ترین بخش یک حمام ایده‌آل می‌شوند. این لوازم شامل قفسه، شیرآلات بهداشتی، طبقه، حلقه‌های حوله و حتی نگهدارنده مسواک است. این لوازم اغلب نادیده گرفته می‌شوند در حالی که برای طراحی یک حمام کاربردی و زیبا، کاملا ضروری هستند. با این حال توجه کنید استفاده از این لوازم باید به قدری هوشمندانه و به اندازه باشد که فضا را خسته کننده نکند. از سبک سنتی و قدیمی گرفته تا سبک پیشرفته و مدرن، بهترین لوازم بهداشتی و شیرآلات بازار بر روی سایت آریان فراز پرسام موجود است و می‌توانید هر کدام از نمونه‌ها را به راحتی تهیه نمائید.

لوازم توالت

این لوازم زیاد هم تجملاتی نیستند اما برای هر حمامی ضروری خواهند بود. لوازم جانبی توالت شامل نگهدارنده رول دستمال توالت و نگهدارنده رول‌های دست خشک کن. این نگهدارنده‌ها در انواع مختلفی با زاویه‌ها و شمایل هندسی متفاوتی وجود دارند و می‌توانید متناسب با طراحی مدرن ، سنتی و یا حتی مینیمالیسم نمونه مورد نظر خود را انتخاب نمائید.

لوازم توالت

برس‌ها و یا بهتر است بگوئیم فرچه‌های توالت اگر از بین نمونه‌های ارزان قیمت انتخاب شوند ممکن است ظاهر ناخوشایندی به حمام شما دهد و به سرعت تغییر رنگ دهد و کثیف به نظر برسند. خوشبختانه، اکنون طیف وسیعی از برس‌ها و دستگیره‌های توالت فرنگی که متناسب با سبک شما هستند، ساخته شده‌اند. در انتخاب این لوازم دقت کنید تا ظاهر حمام شما لوکس و کاملا تمیز به نظر برسد. این لوازم جانبی درست به اندازه شیرآلات توالت شما شایسته توجه هستند و باید به درستی انتخاب شوند.

ریل و حلقه‌های حوله

روش‌های مختلفی برای سازماندهی حمام وجود دارد. حلقه‌ها و نرده‌های نگهدارنده حوله، راه حل ایده‌آلی برای نگهداشتن حوله‌ها هستند و بسیار کاربردی می‌باشند. حلقه‌های حوله برای قرار دادن حوله دستی در نزدیکی شیرآلات ساختمانی و در کنار سینک ظرفشویی مناسب هستند، بنابراین می‌توانید بعد از شستن دست‌ها به راحتی به حوله دسترسی پیدا کنید و دستان خود را خشک کنید. جا حوله‌ای دایره‌ای، جذابیت کلاسیک و جاودانه‌ای دارد و با هر طرح ساده و خنثی موجود در محیط به خوبی منطبق می‌شود. نگهدارنده‌های مربعی انتخابی ایده‌آل برای فضاها و طراحی‌های مدرن‌تر است که خطوط تمیز و زیبایی مینیمالیستی را تکمیل می‌کند.

ریل و حلقه‌های حوله

این سبک حوله آویز برای نصب به حداقل فضای ممکن بر روی دیوار احتیاج دارند و به عنوان یک روش کاملا کاربردی در حمام‌ها و سرویس‌های کوچک به شمار می‌روند. ریل‌های تکی برای نگهداری حوله‌های بزرگ ایده‌آل هستند. اندازه و طول این ریل‌ها به شما امکان این را می‌دهد که حوله را پهن کنید تا بعد از استفاده مرطوب باقی نماند.

یک راه حل کاربردی‌تر برای حمام‌هایی که توسط خانواده از آن‌ها استفاده می‌شود، تعداد بیشتری از ریل‌ها به موازات هم و به صورت یکپارچه است. با این روش شما می‌توانید تعداد بیشتری حوله را آویزان کنید. نمونه‌های مربعی این نرده‌ها برای حمام‌های مدرن و نمونه‌های گرد برای طراحی‌های کلاسیک‌تر و سنتی استفاده می‌شوند.

سبد و قفسه‌های نگهدارنده

وجود محصولات متنوع مانند شامپو، روغن حمام، ژل شستوشو و غیره، در اطراف دوش یا حمام باعث بهم ریختگی حمام می‌شوند. جمع کردن این بهم ریختگی و ساماندهی آن بسیار آسان است. سبدها و قفسه‌ها می‌توانند راه‌حل‌های محکم و شیکی برای ذخیره‌سازی باشند که همه محصولات و لوازم آرایشی شما را مرتب نگه‌میدارند. سبدهای کنجی و قفسه‌ها برای نگهداری بطری‌های شامپو و سایر محصولات حمام مناسب هستند و هنگام قرار گرفتن در کنار دوش و در محیط حمام بدون ایجاد بهم ریختگی در کف حمام، آن‌ها را در دسترس قرار می‌دهند.

سبد و قفسه‌های نگهدارنده

اگر بخش و گوشه‌ای از حمام شما وجود دارد که از آن استفاده نکرده‌اید، یک سبد فلزی راه حل کاربردی است که به دیوار نصب می‌شود و ثابت خواهد بود. قفسه‌ها می‌توانند محل مناسبی برای نگهداری لوازم حمام شما باشند. اگر با قفسه‌های فلزی راحت نیستید، بهتر است از قفسه‌های شیشه‌ای است استفاده کنید.

آینه‌ها

آینه‌ها از لوازم جانبی مهم در حمام هستند. شما برای روتین هر روز صبح و عصر خود به یک آینه تمیز در ابعاد مناسب نیاز دارید. یک آینه شیک واقعا می‌تواند حمام شما را به شدت ارتقا دهد و در فضاهای کوچک یا حمام‌هایی که خیلی فضای گرفته‌ای دارند، احساس نور و گردش هوا می‌بخشند.

پیشنهاد می‌کنیم تا آینه را بالای سینک و شیرآلات بهداشتی خود نصب کنید. طیف وسیعی از آینه‌ها برای انتخاب و نصب وجود دارد. اگر به دنبال راهی برای ذخیره سازی هوشمند هستید، کابینت‌های آینه‌ای می‌توانند راه حل ایده‌آلی برای این کار باشد. یک آینه‌ی مناسب وقتی به عنوان درب کابینت نصب شود، می‌تواند حمام شما را بسیار هوشمند و کاربردی‌تر نشان دهد. لوازم آرایشی و بهداشتی خود را پشت آینه پنهان کنید.

آینه‌ها

اگر در بخشی از حمام خود نیازمند دکوری مدرن هستید، بهتر است از آینه‌های LED یا روشن استفاده کنید. آینه‌های روشن شونده، نور بسیار خوب و مناسبی برای آرایش مو و صورت تولید خواهند کرد. همچنین این آینه‌ها دارای سنسورهای هوشمند برای جلوگیری از بخار کردن آینه پس از حمام یا هنگام استفاده از آن هستند. اغلب این آینه‌ها بسیار مقاوم بوده و طراحی شما را مدرن و شیک خواهند کرد.

لوازم جانبی زیادی وجود دارد که می‌تواند به نظم دادن وسایل حمام شما کمک کند. به حداقل رساندن بی‌نظمی در حمام باعث می‌شود که یک فضای آرام و فرح بخش داشته باشید و نظافت و نگهداری از چنین حمامی بسیار آسان خواهد بود. برای دیدن ایده‌های طراحی و استفاده از آینه‌ها در حمام، حتما از بخش وبلاگ سایت آریان فراز پرسام مطالب مرتبط را مطالعه کنید.

منبع : https://www.bathstore.com/ideas-advice/buyers-guides/what-accessories-will-i-need-for-my-bathroom/

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *