Table of Contents

مزایای نصب دست خشک کن‌ اتوماتیک

دست خشک کن اتوماتیک و کاربرد آن 

امروزه بسیاری از امکانات سرویس‌های بهداشتی به دلایل کاربرد آسان، مزایای زیست محیطی، مالی و البته بهداشتی تبدیل به نمونه برقی و هوشمند شده‌اند. مشاغل، موسسات و سازمان‌ها تنها به دلیل هزینه‌های اولیه برای خرید دست خشک کن اتوماتیک و نصب آن‌ دچار تردید هستند. اغلب از کاهش هزینه‌ها در بلند مدت و تاثیر منفی امکانات دست خشک کن قدیمی بر سلامت و بهداشت کارکنان خود بی‌اطلاع هستند. مدل‌های زیادی از دست خشک کن تا به امروز ساخته شده است و جالب است بدانید بر خلاف تصور مردم، این دستگاه‌های کاربردی به اندازه‌ای که برخی تصور می‌کنند گران نبوده و مزایای آن‌ها بسیار بیشتر از سایر گزینه‌های جایگزین است.

دوستدار و مطابق با محیط زیست

این دستگاه‌ها از هدر رفت مقدار زیادی دستمال کاغذی و تولید پلیمرهای مضر که در بحث خشک کردن دست‌ها کاربرد دارند جلوگیری می‌کند، پس سازگاری زیادی با محیط زیست دارند. حوله‌های کاغذی یا دستمال کاغذی‌ها معمولا زیست تخریب پذیر نیستند.

به این معنی که باید سوزانده شوند یا به محل دفن زباله منتقل شوند که هیچ کدام از این روش‌ها برای محیط زیست مفید نیستند. با استفاده از فناوری‌های جدید و بهبود یافته، نمونه‌های جدید دست خشک کن‌ برقی با تولید بیش از پیش هوا برای خشک کردن سریع دست‌ها و مصرف حداقلی میزان برق، بسیار مناسب هستند.

بهداشت

دستگاه‌های نگهدارنده و پخش دستمال کاغذی اغلب نیاز به استفاده دستی دارند. دست زدن به سطحی در دستشویی که افراد زیادی از آن در طول روز استفاده می‌کنند بسیار غیر بهداشتی است. شما دستان خود را تازه شسته‌اید و برای دور انداختن دستمال نیاز است تا درب سطل زباله را باز کنید. حتی طبق آمار بدست آمده، همین دستمال‌های کاغذی عامل بسیاری از انسداد‌های سرویس‌های بهداشتی هستند. وظیفه تخلیه مداوم سطل زباله نیز با این روش از بین می‌رود و خیال تمامی افرادی که از چنین فضایی استفاده می‌کنند راحت‌تر خواهد بود.

بهداشت

طبق تجربه تیم تحقیقاتی سایت آریان فراز پرسام، وجود حسگرهای حرکتی باعث می‌شود که بدون نیاز به لمس هیچ دستگاهی، دست‌ها کاملا خشک شوند و انتقال میکروب‌ها و ویروس‌های فعال از این طریق به حداقل میزان خود خواهد رسید.

صرفه جویی در هزینه

شاید به نظر بیاید که حوله‌های کاغذی می‌توانند از بعد هزینه‌ای به صرفه‌تر و مناسب‌تر هستند، اما این دیدگاه افرادی است که بازه‌ی زمانی کوتاهی را در نظر می‌گیرند. هزینه‌های بلند مدتی مانند خرید مستمر حوله و پرداخت هزینه‌های دفع، بسیار بیشتر از قیمت و هزینه‌های خرید دست خشک کن برقی است. شاید برای شما جالب باشد که بدانید دست خشک کن‌ها می‌توانند حدود ۱۰ سال دوام بیاورند، بنابراین یک راه حل مقرون به صرفه در بازه زمانی طولانی است. به طور متوسط نمونه‌های دست خشک کن می‌توانند ۹۵% ارزان‌تر از دستمال کاغذی باشند. یعنی سالانه مبلغ بسیار قابل توجهی در هزینه‌های شما صرفه جویی خواهد شد.

یک تجربه ی عالی

به طور خاص، برای فضاهایی مانند رستوران‌ها، کافی شاپ‌ها، هتل‌ها و ادارات، خرید دست خشک کن برقی بسیار مهم است. یک دست خشک کن مدرن، سریع و موثر یکی از راه‌هایی است که می‌تواند رفاه را برای مصرف کنندگان فراهم کند. البته باید بدانید که تهیه چنین دستگاهی در حال حاضر با ظهور ویروس جهانی کرونا، یک وظیفه انسانی تلقی می‌شود. بنابراین مشتری شما میزان احترام و اهمیتی که برای سلامت او قائل هستید را متوجه خواهد شد.

یک تجربه ی عالی

اگر به فکر تهیه دست خشک کن اتوماتیک هستید، ما به شما توصیه می‌کنیم از بخش فروشگاهی وبسایت ما دیدن کرده و پس از دریافت مشاوره تخصصی، اقدام به خرید نمائید. طبق تجربه و آمار فروش در طی چند سال اخیر، توصیه می‌کنیم تا از بین مدل‌های موجود، اقدام به خرید دست خشک کن اتوماتیک رینا نمائید.

نگهداری

دستگاه‌های نگهدارنده دستمال کاغذی نیاز به مراقبت مداوم در دستشویی‌های شلوغ دارند. مسئول نظافت باید از خالی شدن هر رول دستمال و پر شدن سطل‌ها به موقع آگاه شود تا از ریختن کف سطوح و مسدود شدن توالت‌ها اطمینان حاصل کند و از خیس شدن دستمال هایی که در کنار شیرآلات روشویی قرار دارند جلوگیری کند. مدیریت دست خشک کن‌ها با آسانی انجام می‌شود و در برنامه روزانه نظافت، کافی است یکبار آن را تمیز کنید. برخی از آن ها ممکن است هر ۶ ماه یکبار نیاز به تعویض فیلتر داشته باشند و این مسئله کاملا به این بستگی دارد که چه میزان از آن استفاده می‌شود. بررسی‌هایی که در خصوص تعمیر و نگهداری انجام می‌شوند، به صورت سالانه باید انجام شوند و بسیار ساده هستند.

منبع: https://www.hygienecowashrooms.co.uk/blog/benefits-of-installing-air-hand-dryers/
 
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *