Table of Contents

معرفی 5 وبسایت طراحی داخلی برای ایده‌برداری و الهام گرفتن

وبسایت های خارجی طراحی داخلی برای ایده‌برداری

بهترین منابع برای الهام گرفتن در مورد طراحی دکوراسیون داخلی کدامند؟ ایده‌های موفق بهترین طراح‌های جهان در کدام وب‌سایت‌ها به نمایش گذاشته می‌شوند؟ زیبایی و خلاقیت در دکوراسیون داخلی را از چه وبسایت‌هایی دنبال کنیم؟ پاسخ تمامی این سوالات را می‌توانید در وب‌سایت ما یعنی سایت آریان فراز پرسام بدست آورید. وبسایت‌های بسیاری در حال حاضر در همین حوزه فعالیت دارند و به صورت مرتب و با زمان‌بندی درست، مطالب جدید را منتشر می‌کنند. اما انتخاب بین تمامی این منابع، کار بسیار دشواری است. حتی باید در نظر داشت که ممکن است برخی از آن‌ها مطالب را به صورت صادقانه و کامل با شما به اشتراک نگذاشته باشند. بنابراین ما تعدادی از وبسایت‌های مناسب، مورد اعتماد و البته به روز را به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد.

توجه داشته باشید، ما در تیم آریان فراز پرسام، علاوه بر فروش شیرآلات بهداشتی و ساختمانی ، ایده‌های مختلف دکوراسیون داخلی و به روزترین اخبار این حوزه را نیز با شما به اشتراک می‌گذاریم. برای کمک به محدود کردن آن به بهترین ها ، ما لیستی از موارد دلخواه را جمع آوری کرده ایم. در اینجا ایده ها ، نکات و حتی منابع – از دکور تا طراحان را خواهید یافت. ادامه را بخوانید تا دریابید کدام وب سایت های طراحی داخلی ارزش نشانک گذاری دارند!

Interior Design Site

این وبسایت با برخورداری از جدیدترین اخبار طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی، همچنان در ردیف اول صنعت معماری داخلی قرار دارد. این وبسایت شامل تمام متریال‌ها و المان‌های جدید و آپدیت شده در دنیای دکوراسیون داخلی است. علاوه بر این موارد، بخش‌هایی را برای معرفی طرح‌های سالیانه، طراحی‌های داخلی و معرفی جدیدترین ترندهای موجود در نظر گرفته‌اند.

Interior Design Site

ویژگی منحصر به فرد: در این وبسایت بخش تحقیق و توسعه بسیار دقیق فعالیت کرده و مناسب هر کسی است که می‌خواهد اطلاعات عمیق‌تری در مورد مسائل معماری داشته باشد. این اطلاعات به اندازه‌ای دقیق و باجزئیات هستند که توصیه‌های لازم برای انتخاب دست خشک اتوماتیک را نیز در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

Decorilla Interior Design Website

بهترین وبسایت طراحی داخلی برای ارائه طرح‌هایی که به طور معمول نمی‌توان این طرح‌ها را به چشم دید. این پلتفرم راه حل‌های زیادی برای ایجاد تغییرات دکوراسیون را در خود جای داده و در اختیار صاحب خانه‌ها و صاحبان دفاتر اداری قرار داده است. چیزی که Decorilla را به یکی از برترین سایت‌های طراحی داخلی تبدیل می‌کند ، تصاویر استثنایی قبل و بعد از آن است که الهام بخش و ایده‌های زیادی برای طراحی داخلی شده است. همه این پروژه ها توسط تیمی از بهترین طراحان داخلی که با کسری از هزینه در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. از همه بهتر ، همه مشتریان Decorilla تخفیف‌های ویژه‌ای در مبلمان و دکوراسیون و همچنین در هنگام خرید،خدمات رایگان دریافت می‌کنند. بنابراین جدا از الهام گرفتن ، خوانندگان می توانند گام بعدی را برای تغییر محیط خود بردارند. همه چیز با یک مشاوره رایگان شروع می شود. به همین راحتی.

Decorilla Interior Design Website

علاوه بر خدمات آنلاین طراحی داخلی ، خوانندگان می توانند اشتراک داشته باشند و  تا آخرین روند طراحی داخلی ، نکات و ترفندها را مستقیماً به صندوق ورودی خود تحویل دهند. وبلاگ Decorilla که برنده جایزه شده است دارای مجموعه‌ای از موضوعاتی مانند تغییر مشتری ،سبک ۱۰۱ ، و راهنمایی‌های مفید است. در این وبسایت در هفته چندین مطلب مهم را نشر می‌دهند بنابراین خوانندگان هرگز اطلاعات و مشاوره متخصصان را از دست نمی‌دهند. از ویژگی‌های مشترک وبسایت ما با این وبسایت، داشتن خدمات مشاوره‌ای آنلاین جهت معرفی و خرید شیرآلات هوشمند می‌باشد.

ویژگی منحصر به فرد:دسترسی سریع به خدمات Decorilla ، قیمت مقرون به صرفه و بازگشت سا ارسال سریع. به عنوان مثال ، مشتریان می توانند یک پروژه کامل را ظرف چند هفته یا کمتر تحویل بگیرند. در کنار این مورد، خوانندگان می‌توانند به نکات و ترفندهایی برای تزئین خانه‌های خود دسترسی داشته باشند و از تحولات شگفت‌انگیز در زندگی واقعی خود لذت ببرند.

Home Designing

جزئیات و کلیات طراحی داخلی از تمام جوانب به صورت کامل در این وبسایت بررسی خواهند شد و تمام راه‌های الهام بخش را ارزیابی می‌کند و تحت پوشش قرار می‌دهد. این موارد می‌تواند شامل خانه‌ها ، طراحی محصول و مبلمان ، رنگ دیوارها ، فناوری‌های هوشمند و برنامه‌های خانه برای آینده طراحی، باشد. این وبسایت با الهام از داغترین تصاویر داخلی به صورت آنلاین به خوانندگان مطالب را ارائه می دهد. علاوه بر این ، می‌توانید به راحتی در هر بخش بدون هیچ زحمتی حرکت کرده و آنچه را که می خواهید پیدا می کند.

Home Designing

ویژگی منحصر به فرد: تصاویر واقعی و یا طراحی‌های بسیار با کیفیت را با مخاطبین به اشتراک گذاشته می‌شود و نشان داده می‌شود نحوه طراحی و اجرای نمونه‌های مختلف به چه صورت می‌باشد. به عنوان مثال ، اتاق نشیمنی طراحی کرده‌اند که بسیار جذاب است و شما راغب می‌شوید اتاق خود را در همان لحظه به روز کنید. ما نیز در تیم آریان فراز پرسام تلاش کرده‌ایم تا شرایط بازدید از بخش‌های مختلف وبسایت برای شما عزیزان ساده باشد و برای خرید شیرآلات توکار و دیگر لوازم بهداشتی ساختمان بتوانید به راحتی انتخاب خود را انجام دهید.

Elle Decor

Elle Decor از گذشته تا به امروز مورد علاقه و پسند طرفداران دکوراسیون داخلی بوده است. این پلتفرم، بهترین وبسایت‌های دیزاین داخلی را به صورت یکجا جمع‌آوری کرده است. این وبسایت هم مناسب معماران داخلی و  هم عموم مردم است و همگی می‌توانند در مورد موضوعات بسیار زیادی از این طریق اطلاعات کسب کنند. گشت و گذار در خانه، بازسازی، بررسی محصولات ساختمانی، دستورالعمل‌های جالب و حتی بررسی سبک‌های طراحی مشهور در این پلتفرم قابل دیدن خواهد بود.

Elle Decor

دلیل محبوب بودن این وبسایت این است که در حال حاضر بهترین‌های دکوراسیون داخلی را به نمایش می‌گذارد. همچنین مقالات مفیدی در خصوص سبک زندگی سالم نیز در آن یافت می‌شود.در بسیاری از طراحی‌های این وبسایت، استفاده از شیرآلات توکار ساختمانی بسیار رواج دارد. ویژگی منحصر به فرد: بسیاری از نمونه‌های موجود در Elle Decor در حال چاپ است. این نشریه به بیش از دو میلیون خواننده می رسد و همتای آنلاین آن حتی بیشتر است.

Jessica Helgerson Interior Design (JHID)

برای بررسی نحوه طراحی خانه ، دفتر کار یا کافی‌شاپ، باید سراغ JHID بروید. این شرکت هم ارزش زیادی برای معماری تاریخی قائل است. همچنین عاشق طبیعت زنده و  طراحی مدرن است. در نتیجه ، فضای داخلی آن غنی از سنت و سرشار از زیبایی تازه است.برای داشتن فضای مدرن در آشپزخانه و سرویس‌های بهداشتی داخل ساختمان، این وبسایت تاکید زیادی بر خرید مایع‌ریز اتوماتیک دارد.

Jessica Helgerson Interior Design (JHID)

ویژگی منحصر به فرد: JHID به طور یکسان نیازهای مشتریان و معماری ساختمان را برطرف می کند.

منبع: https://www.decorilla.com/online-decorating/interior-design-websites/
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *