Table of Contents

نکاتی برای انتخاب بهترین کابینت در حمام

ویژگی های کابینت های حمام

در این مقاله ما قصد داریم نحوه استفاده صحیح از کابینت در حمام که به طرز قابل توجهی فضای ذخیره سازی شما را افزایش می دهد، شرح دهیم. همچنین برای خرید شیرآلات توکار به سایت آریان فراز پرسام مراجعه کنید. اخیرا در طراحی دکوراسیون حمام استفاده از کابینت های ایستاده بلند مورد توجه قرار گرفته است. این کابینت های بلند اغلب بر روی کابینت های زمینی یا بطور مستقل نصب می شوند.

کابینت ها در حقیقت فضای کافی برای ذخیره و نگه داری لوازم مختلف را برایمان فراهم می کنند و از طرفی زیبایی حمام را هم افزایش می دهند. با ما در این مقاله همراه باشید تا راه های استفاده از کابینت های حمام را بیاموزید. همچنین به شما پیشنهاد می کنیم که با خرید شیرآلات توکار، جلوه مدرن تری به حمام خود ببخشید.

تقسیم بندی جذاب

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید، معمار طرح آماندا گانزینز دو کابینت بر روی میز آرایش در نظر گرفته است. و در قسمت چپ کابینت ها دو قفسه شناور نصب شده اند. کابینت های طراحی شده به این سبک فضای ذخیره سازی منحصر به فردی برای حمام هایی که جای کافی برای نگهداری لوازم ندارند، فراهم می کند. اصولا استفاده از این کابینت ها در کنار بکاربردن شیرآلات بهداشتی مدرن باعث چشم نواز شدن محیط حمام خواهد شد.

تقسیم بندی جذاب

نکته مهم: هنگام جانمایی کابینت مطابق تصویر، ابتدا باید بررسی کنید که کدام قسمت حمام برای نصب مجموعه مناسب تر خواهد بود. و سپس پروژه را تکمیل نمایید.

کشوهای پارچه ای

برای برخی حمام ها متناسب با فضا، میتوان ابتدا کابینت های ایستاده را برای داشتن محیطی بازتر طراحی کرد و سپس کشوهای پارچه ای را جهت داشتن فضای ذخیره سازی اضافه کنار کابینت زیر سینک و شیرآلات ساختمانی نصب کرد. از طرفی میتوان کابینت را طوری طراحی کرد تا کاملا با سقف ادغام شود.

قاب پشت شیرآلات

مطابق تصویر نشان داده شده، کابینت ها می توانند محدوده زیبایی برای فضای پشت شیرآلات حمام در حمام ایجاد نمایند. به این ترتیب شما هم می توانید قاب بندی جذابی مانند تصویر برای فضای خود در نظر بگیرید. اما نکته حیاتی این است که اندازه گیری دقیق انجام دهید تا بتوانید طراحی کامل و بی نقصی را داشته باشید.

قاب پشت شیرآلات

نکته مهم: از دراورهای نصب شده زیر کابینت های ایستاده غافل نشوید، چرا که فضای مناسبی برای نگهداری جواهرات، لوازم الکتریکی یا لوازم آرایشی می باشند.

ارتفاع کامل

کابینت ها میتوانند بسیار مرتفع طراحی شوند. به این ترتیب بالاترین بخش این کابینت ها فضای مناسبی برای نگهداری لوازمی هستند که کمتر مورد استفاده قرار می گیرند. البته حتی در صورتی که بلااستفاده هم بمانند، این کابینت های مرتفع جلوه زیبایی به حمام خواهند بخشید.

نمایش فضا

در این تصویر همانطور که مشاهده می کنید، کمد قفسه بندی شده مرتفع برای نگه داری لوازم مختلف در حمام طراحی شده است. در واقع چنین طرحی باعث زیباتر دیده شدن المان های مورد نیاز در حمام خواهند شد. بطور مثال حوله هایی که بسیار با سلیقه پیچیده شده و در کنار شیرآلات بهداشتی و ساختمانی یا لوازم دستشویی که در سبدها قرار داده شده اند، آرامش خاصی به فضا بخشیده اند.

نمایش فضا

نکته مهم: وقتی قصد استفاده از قفسه بندی باز را دارید، کمدها یا کشوهای بسته نیز اضافه کنید تا فضا متعادل شود.

منبع: https://www.houzz.com/magazine/7-ways-to-use-bathroom-cabinet-towers-stsetivw-vs~144882937

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *