Table of Contents

نکاتی کلیدی برای انتخاب توالت فرنگی

راهنمای انتخاب توالت فرنگی

ما در سایت آریان فراز پرسام همواره به مشتریان خود تاکید داریم ،توالتی را بخرید که به خوبی سیستم سیفون و آبکشی داشته باشد و با حمام، بودجه و لوله‌کشی آب و فاضلاب خانه شما مطابقت داشته باشد.

نکته ۱ در انتخاب توالت فرنگی: مقایسه رتبه بندی عملکرد فلاشینگ

از آنجایی که احتمالا قرار است که ۱۰ سال یا حتی بیشتر از توالت خانه خود استفاده کنید، قطعا ارزش آن را دارد که ۱۰ دقیقه زمان صرف کرده و قبل از خرید کمی تحقیق کنید. با تایپ کردن (( تست توالت فرنگی)) در موتورهای جستجو، نتایج آزمایش مستقل (( عملکرد فلاشینگ)) را در بین تولیدکنندگان و مدل‌های خاص توالت ببینید و مقایسه کنید.

نکته ۲ انتخاب توالت فرنگی: راندمان و میزان مصرف آب توالت را بررسی کنید.

توالت‌ها، جدا از شیرآلات بهداشتی و ساختمانی، یک سوم مصرف آب خانه شما را مصرف می‌کنند. توالت‌هایی با راندمان بالا که برچسب Water Sense  را دارند، ۱.۲۸ گالن آب یا کمتر استفاده می‌کنند. این نوع توالت‌ها می‌توانند سالانه ۴۰۰۰ گالن آب به ازای هر نفر صرفه‌جویی کنند.

نکته 2 انتخاب توالت فرنگی: راندمان و میزان مصرف آب توالت را بررسی کنید.

در برخی از کشورهای جهان شرکت‌های آب و فاضلاب برای خانه‌های کم‌مصرف و افرادی که به طور بهینه از لوازم خود استفاده می‌کنند، بر روی قبوض تخفیف اعمال می‌کند. توجه داشته باشید که تنها ایراد این نوع توالت‌ها درگیر شدن با گرفتگی در صورت استفاده نادرست است. لوله‌کش‌ها اغلب مشکلات لکه‌گیری و گرفتگی را در مدل‌هایی با راندمان بالا گزارش داده‌اند.

نکته ۳: توالت‌های کمک فشاری را به توالت‌های گرانشی ترجیح دهید.

طبق گفته کارشناسان لوله‌کشی، توالت‌های کمک فشار نسبت به توالت‌های گرانشی، آب‌شویی‌های کارآمدتری دارند. آن‌ها یک مخزن جداگانه دارند که آب را تحت فشار نگه‌ می‌دارد و با سرعت زیادی آزاد می‌کند. همین امر باعث می‌شود که هنگام شستشو تمام زباله‌ها از بین بروند. این نوع توالت قیمت بیشتری دارد و بسیار پر سر و صداتر از نوع گرانشی است.

این مورد را هم مورد توجه قرار دهید که ممکن است هنگام تعمیرات، قطعات مورد نظر را سخت‌تر از دیگر نمونه‌ها بیابید. توصیه می‌کنیم شیرآلات توالت را از یک فروشگاه مشخص و از یک برند در دسترسی خریداری کنید تا هنگام نیاز، برای تعمیرات و تعویض قطعات دست شما باز باشد و به راحتی لوازم مورد نیاز را بیابید.

نکته ۴: برای سهولت در نظافت، توالت دیواری را فراموش نکنید.

تمیز کردن توالت‌های یک تکه به علت کمتر بودن گوشه‌ها و شکاف‌ها آسان‌تر است، اما این نوع توالت گران‌تر هم هست و نصب آن‌ها سخت‌تر از یک دستگاه دو تکه می‌باشد. علت نصب دشوار آن نیز وزن بسیار سنگین یک کاسه و مخزن متصل به هم است. اگر احساس می‌کنید توالت شما دچار انسداد شده است و می‌خواهید واقعا آن را تمیز کنید، یک توالت دیواری را در نظر بگیرید.

نکته ۵: ارتفاع توالت را به درستی در نظر بگیرید.

توالت‌هایی که در حال حاضر در بازار موجود هستند، اغلب با سیستم رفاهی استفاده معلولان مطابقت دارد. این توالت‌ها با ارتفاع ۴۳ یا ۴۸ سانتی‌متر ارائه می‌شوند. اما استفاده از آن برای کودکان و افراد کوتاه قد می‌تواند سخت‌تر باشد. هزینه این نوع توالت کمی بیشتر از دیگر توالت‌های معمول است.

نکته 5: ارتفاع توالت را به درستی در نظر بگیرید.

اگر از اندازه توالت مطمئن نیستید، روی توالت بنشینید و آن را اندازه بگیرید. همچنین موقع اندازه‌گیری ارتفاع توالت به ارتفاع نصب شیرآلات ساختمانی در نزدیکی توالت نیز توجه کنید. این کار باعث می‌شود در صورت نیاز دسترسی ساده‌تری بر قسمت‌های مختلف توالت داشته باشید.

نکته ۶: میزان ورودی را اندازه بگیرید.

فاصله دیوار تا وسط پیچ‌های فلنج که توالت را نگه‌ می‌دارند، باعث می‌شود هنگام انتخاب توالت فرنگی کمی محدود شوید. اگر این اندازه ۳۰ سانتی‌متر باشد، استاندارد است اما نمونه‌های ۲۴ و ۳۵ سانتی‌متری هم در بازار یافت می‌شود. اگر در حال بازسازی حمام خود هستید، بهتر است توالتی با مشخصات توالت قبلی انتخاب کنید تا نصب آن آسان‌تر شود.

منبع : https://www.familyhandyman.com/article/tips-for-buying-a-toilet/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *