Table of Contents

کاشی آبی در حمام

انتخاب رنگ مناسب برای سرویس بهداشتی

حمام مکانی است که باید در آن، کاملا احساس آرامش داشته باشیم و از تمام اضطراب های روزانه به خوبی فاصله بگیریم!

ایجاد فضای مناسب برای حمام بسیار مهم است، در حالی که ما به صورت روزانه مثل، دست خشک کن از آن استفاده می کنیم.  افزودن رنگ روشن به سرویس بهداشتی و حمام شما واقعاً تمام فضای شما را بزرگ جلوه می دهد و این فضای کاربردی را با بقیه دکوراسیون شما به خوبی مطابقت می دهد، یا حتا اگر فضای داخلی شیک و مدرنی را ترجیح می دهید، می توانید رنگ های خاکستری خاموش را انتخاب کنید.

رنگ مناسب می تواند دستشویی و حمام را کاملاً متحول کند، برای رنگ آمیزی و تزئینات خود، حتما نگاهی به طرح های رنگی جسورانه و روشن حمام بیندازید!

با رنگ های خنثی بیانیه صادر کنید.

کاشی دستشوی سفید

برای اظهارنظر در حمام به رنگهای روشن نیازی ندارید، این حمام به یک پالت خنثی زیبا از رنگ بژ، سفید و بتونه تشکیل شده است؛ همچنین کاشی کاری دیوار، الگویی قابل توجه را، برای تغییر سایه های سنتی و ایمن معرفی می کند!

با اتصالات مشکی به سمت تاریکی

شیر دستشویی مشکی

فضای داخلی با رنگ مشکی، هیچ نشانه ای از فرسودگی را به ما نشان نمی دهد، با این حال، دیوارهای سیاه در حمام یک خطر بزرگ محسوب می شوند، زیرا می توانند فضا را بسیار تاریک کنند، در عوض می توانید برای وسایل یا شیر حمام ،  رنگ مشکی را انتخاب کنید و بقیه اتاق را با کاشی های سفید و روشن حفظ نمایید.

به رنگ های صورتی و رنگ خاکی پایبند باشید.

کاشی دستشویی صورتی
صورتی در حال حاضر همه جا است، اگر هنگام شنیدن رنگ صورتی، سایه های نازک نخ دندان را تصور می کنید، با این سایه خاکی و قوی تصورتان تغییر می کند! گرمی رنگ صورتی را به اتاقی با سایه های مایل به قرمز و اتصالات مسی اضافه کنید؛
رنگ های عمیق خاکی کاملاً با دیوار آجری در معرض دید قرار گرفته و جلوه صنعتی را نرم و رام می کند!

حمام را با رنگ سفید، ساده نگه دارید.

وان سفید
رنگ سفید یک رنگ زیبا است که به حمام طرحی کلاسیک؛ بسیار روشن، مطبوع و مناسب برای یک سرویس بهداشتی و حمام می دهد.
شما می توانید درخشش کاشی های مرمر سفید را با لهجه های تک تک رنگ های مات مقایسه کنید!

 با طراحی تقسیم رنگ، ارتفاع را افزایش دهید!

حمام شیک
این یک طرح قدیمی است، اما بسیار کارآمد!
این طرح از رنگ قویتر در قسمت پایین دیوار برای افزایش ارتفاع استفاده می کند و البته که یک توهم نوری است؛
این ترفند ساده کمک می کند تا دیوار شکسته شود و احساس بزرگی فضا در مخاطب ایجاد شود!

بهترین ایده آل برای استفاده در حمام های کوچکتر، در این مثال شیک، از سایه سبز پیچیده در تخته های چوبی استفاده شده است تا تعریفی از شکست رنگ ایجاد کند، یک رنگ سفید درخشان به بالا بردن کنتراست رنگ کمک می کند و کابینت گردویی تک رنگ، جلوه ای زیبا را به محیط می بخشد!

 حمام را با رنگ سفید و پاستلی، تازه نگه دارید.

کاشی پاستلی
همه کاشی کاری ها در فضای شیک حمام به خوبی به کار گرفته شده، سادگی جفت شدن سایه های خنثی و پاستیل های رقیق شده در مدل های مختلف کاشی؛ در حالی که اجازه می دهد طرح های تازه و ناموزون به سادگی در کنار هم قرار بگیرند، به افزایش زیبایی کمک شایانی می کند!

 با رنگ خاکستری تیره صاحب یک نمایشگاه شوید.

کاشی خاکستری تیره

رنگ تأثیر زیادی در خلق و خوی دارد و حمام ها تمایل دارند، که رنگ های قطبی را به نفع رنگ های خنثی کم رنگ و سفید که طراوت بخش هستند، به سادگی تمام کنار بگذارند. در انتهای مخالف طیف، سایه های تیره خاکستری از جمله طرح تخته سنگ نیز برای ایجاد زمینه مناسب برای فلزات غنی مانند طلا یا برنج، بسیار محبوب می باشند.

 رنگ آبی را برای یک روال عادی انتخاب کنید.

کاشی آبی در حمام
این طرح را بپذیرید و جلوه رنگی مدرج را در سرویس بهداشتی خود قرار دهید!
این روش اغلب برای طراحی های مدرن اختصاص داده می شود، که می تواند در طرح های بزرگ به همان اندازه خیره کننده به نظر برسد.
اگر یک اتاق رو به جنوب دارید، فکر خوبی است که روی یک پالت خنک تر سرمایه گذاری کنید، این رنگ آبی کم رنگ و استفاده از شیرآلات استیل دارای هاله ای آرام برای اتاقی است، که تمام روز نور خورشید را دریافت می کند! 

به دنبال سبز شدن باشید.

دستشویی سبز

یک اتاق سفید با رنگی شفاف را در نظر بگیرید، کلید فشارسنج رنگی ذهن خود را فشار دهید و به دنبال درخشان ترین انفجاری باشید که می توانید تصور کنید، اگر عاشق یک رنگ هستید، بهتر است از آن استفاده کنید!در این طرح کاشی های معرق با الگویی مخلوط از رنگ سبز تیره و روشن، دیوارها و پنجره را به خوبی زینت می بخشد و این طرح مدرن، سبک رنگارنگی را در نهایت زیبایی ایجاد می کند.

 لوازم جانبی با رنگ زرد آفتاب.

توالت با پنجره
با یک رنگ پر جنب و جوش، به یک طرح سفید رنگ بلوکی، روحی تازه بخشید.
اگر فکر دیوارهای روشن شما را وحشت زده می کند، اما هنوز می خواهید بدون اقدام جدی رنگ را در خود بگنجانید؛
استفاده از چند لوازم جانبی زینتی و مبلمان نرم را در نظر بگیرید، در صورت تغییر آسان و مقرون به صرفه، اگر تصمیم بگیرید که این ظاهر مناسب شما نیست یا فقط یک تغییر را می خواهید؛ نیازی نیست که دیوارهای خود را برهنه کنید، آفتاب فقط تنها چیزی است که باعث می شود شما هر وقت از فضا استفاده می کنید احساس خوشبختی کنید!

 تنها با یک رنگ تعادل برقرار کنید.

کاشی طرحدار دستشویی
انتخاب طرح رنگی تک رنگ، همیشه به ایجاد یک جلوه چشمگیر، بدون غلبه بر رنگ های دیگر وسایل، بسیار موثر است.

در این حمام زیبا، دیوارها و کمد به رنگ مشکی است، در حالی که حمام آزاد و کاشی به صورت کلاسیک و به رنگ سفید نگه داشته می شوند، کفپوش طرح دار به ازدواج سایه ها و افزودن شخصیتی بهتر برای محیط، بسیار تاثیر گذار است!

 با کاشی های رنگی متضاد، علاقه ایجاد کنید.

دستشویی با کاشی قرمز
فضای خود را با کاشی های رنگی تزئین کنید، برای ظاهری کاملاً معاصر و بدیع ، کاشی های دیواری را با رنگ های متضاد به سبکی شخصی قرار دهید تا فضایی سفارشی ایجاد شود!
ترکیبی از رنگ صورتی مایل به قرمز، سبز مایل به قرمز و سیاه به خوبی ترکیب شده است تا مدرن بودن این حمام را تقویت کند،

به یاد داشته باشید، در علم طراحی رنگ”کمتر، بیشتر است” بنابر این صورتی های گلبرگ را به عنوان یک لهجه در نظر بگیرید و بیش از سه بار سایه تون را در پالت خود قرار ندهید. از رنگ مشکی به عنوان پایه کار استفاده کنید، این رنگ مشکی است که باعث می شود هر صورتی به بهترین وجه، خود را نشان دهد.

مکان را طبیعی نگه دارید.

کاشی آهکی برای توالت
برای الهام گرفتن به زمین نگاه کنید، این ترکیب رنگی تاج و سنگ آهک احساسی کاملاً زیبا و کاملاً مناسب برای استراحت و لذت بردن از وقفه زمانی را به ارمغان می آورد. پالت رنگ خنثی در تمام سطوح کاشی کاری شده و کابینت چوبی به ایجاد احساس آرامش، مانند آبگرم طبیعی بسیار کمک می کند.
همچنین رنگ های سنگی و بتونی کاملاً با لوازم جانبی مطابقت دارند تا در مقابل رنگی نشاط آور و طبیعی، مانند سبز نعناعی به آنها اضافه شود.

رنگ های مکمل را انتخاب کنید.

کاغذ دیواری حمام
با استفاده از کاغذ دیواری یک حمام سفید را زنده کنید!
یک طراحی شیرین و الهام گرفته از ساحل، تمام چیزی است که برای افزودن جذابیت لازم است!
استفاده از کاغذ دیواری در یک مکان مشخص، فقط در اطراف حمام و بالاتر از ارتفاع پنل دوش یا علم دوش این ویژگی را خاص تر می کند.

 در این اتاق، از رنگ آبی و قرمز کاغذ دیواری به عنوان راهی آسان برای هماهنگی طرح در لوازم جانبی استفاده شده است، همچنین کاشی های کف با رنگی سفید، که با دوغاب تیره چیده شده اند، تفاوت زیبایی را ایجاد می کنند!

 از کاشی کاری رنگی استفاده کنید.

کاشی رنگی دستشویی
آیا به یک طرح سفید با کاشی کاری رنگی علاقه دارید؟
قفسه های فرو رفته را با کاشی های رنگی رنگ کنید تا در نوع خود، آنها را به یک ویژگی در طراحی خاص تبدیل کند.

برای ایجاد قفسه های توکار، شما باید یک دیوار کاذب بسازید، که می تواند برای دور نگه داشتن لوله کشی لوله از چشم نیز استفاده شود، با یک کف لاستیکی جسور و زرد، که بدون شرمندگی بلند و مغرور است، ظاهر را تمام کنید.

به رنگ صورتی روشن شوید.

نورپردازی حمام
با نورپردازی به یک حمام سفید رنگی بدهید!
این دوش حمام با چراغ LED  رنگی که به سادگی در سقف تعبیه شده، روشن شده است!

 برای تأکید بر ویژگی های معماری، برجسته سازی مناطق مرطوب و ایجاد درخششی صمیمی، نورپردازی هوشمندانه حمام، نمایشی را به هر طرح اضافه می کند، نور مناسب می تواند سطح سخت حمام را نرم کند، در حالی که روشنایی کمک می کند تا اتاق به یک مکان آرامش بخش تبدیل شود.

پوشش های شیشه ای و براق به شما کمک می کنند تا نور اطراف اتاق را بپوشانید و  سوئیچ کم نور را برای بهترین جلوه نصب کنید.

رنگ های کنتراست!

کاشی قرمز دستشویی
دوش خود را به یک ویژگی زیبا تبدیل کنید!
برای ظاهری کاملاً معاصر، کاشی کاری با رنگ متضاد غیرمعمول را در نظر بگیرید، با استفاده از روشنی های دریایی نگاهی شاد داشته باشید.

در اینجا، کاشی های دیواری قرمز، رنگی پر انرژی را در داخل اتاقک دوش ایجاد می کنند و کاشی های چینی محکم، با دوام و تمیز کردن آسان، زیبایی کف پوش را ارائه می دهند که برای محیط حمام بسیار ایده آل است!

به یک طرح خاکستری نشاط و شادابی دهید.

کاشی خاکستری
رنگ زرد را با اتصالات کلاسیک، برای ترکیبی پیچیده ارائه دهید.
دیوارهای زرد پامچال، طرح خاکستری خنک را، با نشاط بخشی گرم می کند!
یک حوض سفید که در یک کنسول سنگی تنظیم شده است، یک سبک جذاب را ایجاد می کند، در حالی که پایه های آینه ای و ظریف آن با نمایش اتصالات کروم روی دیوار مطابقت دارد.

به صورتی (کم رنگ) فکر کنید.

دستشویی صورتی
برای جلوه ای پررنگ یا تیره، رنگ صورتی را به طرح خود اضافه کنید.

اگر فکر می کنید رنگ صورتی مناسب ترین رنگ نیست، اشتباه می کنید، صورتی که به شکلی ظریف استفاده می شود، می تواند در یک محیط مدرن به همان اندازه خوب به نظر برسد، در حالی که اتصالات براق، اطمینان می دهند که تزئین همچنان در کانون توجه باشد!