Table of Contents

انتخاب میز روشویی حمام : مات یا براق؟

میز روشویی حمام در دوحالت مات و براق: کدام را انتخاب کنیم؟

برای انتخاب میز روشویی حمام خود، باید علاوه بر نیازهای عملی فضا، نیازهای دکوراسیون داخلی حمام را نیز در نظر بگیرید. تیم تحقیقاتی سایت آریان فراز پرسام، برای راهنمایی شما عزیزان، نکات مهم در مورد این صفحات را جمع‌آوری کرده و با شما عزیزان به اشتراک گذاشته است. صفحات روی میز روشویی در رنگ‌ها و طرح‌های مختلف زیادی موجود هستند. تک رنگ، طرح دار، تیره یا رنگ‌های قوی و اصطلاحا زنده، تنوع طرح و رنگ صفحات را شامل می‌شوند.

اگر از یک پیمانکار متخصص و خوش سلیقه کمک بگیرید، قطعا طیف گسترده‌ای از متریال و طرح‌ها را برای شما جدا کرده و در اختیارتان می‌گذارد تا بهترین نمونه را از نظر رنگ و سطح انتخاب کنید. انتخاب درست تمامی اجزای یک حمام از جمله کاشی‌ها، صفحات روشویی و سکوها، شیرآلات بهداشتی و ساختمانی و حتی نورپردازی داخلی، حمام شما را به یک فضای بسیار زیبا و رویایی تبدیل می‌کند.

میز روشویی حمام در دوحالت مات و براق: کدام را انتخاب کنیم؟

به غیر از نوع و رنگ موادی که برای صفحات سکو یا روشویی خود انتخاب می‌کنید، باید نمای سطح صفحه را نیز در نظر بگیرید. نمای صفحه روی ظاهر، احساس و حتی عملکرد آن نیز تاثیرگذار است. روشنایی و میزان انعکاس نور سنگ طبیعی تا حد زیادی به مقدار صیقلی بودن سطح آن بستگی دارد و همین مورد یکی از پارامترهای بسیار مهم در تعیین ظاهر صفحه روشویی شما است. اگر در مورد انتخاب صفحه روشویی خود دچار سردرگمی شده‌اید، ادامه مطلب را بخوانید تا جزئیات مربوط به براق یا مات بودن صفحات را بیاموزید. همچنین در این مطلب شما با مزایا و سبک‌های طراحی هر کدام از این صفحات آشنا می‌شوید و در نهایت انتخابی مناسب و آگاهانه خواهید داشت.

سطوحی که پرداخت نهایی آن‌ها براق است.

قبل از بررسی این صفحات، باید عنوان شود که جزئیاتی در کنار هر متریال و طرح استفاده می‌شود بسیار حائز اهمیت است.به عنوان مثال اگر از این صفحات در بخش سرویس بهداشتی خود استفاده می‌کنید، بهتر است به محل نصب دستمال، آینه، شیرآلات و دیگر اجزا نیز توجه کنید. اگر علاقه‌مند به مدرن جلوه دادن فضا دارید، بهتر است با خرید مایع ریز اتوماتیک راحتی و مدرنیته را به زندگی خود هدیه دهید.

سطوحی که پرداخت نهایی آن‌ها براق است

آیا شما هم از وجود وسایل براق و پر زرق و برق لذت می‌برید؟ هر چه بیشتر یک فضا برق بزند، بیشتر به دل شما می‌نشیند؟ اگر پاسخ شما به این سوالات مثبت است، بدانید و آگاه باشید که سطوح براق در حمام، در کنار استفاده از شیرآلات ساختمانی براق، جلوه‌ای مدرن و چشم‌گیر به حمام شما می‌بخشد. البته بهتر است این ترکیب در حمام‌های بزرگ استفاده شود تا به طراحی ایده‌آل برسید. روشنایی خیره‌کننده‌ی سطوح براق حمام شما، اگر روی متریال زیبایی مانند سنگ مرمر،گرانیت یا کوارتز استفاده شده باشد، تاثیر چند برابری روی ظاهر فضا خواهد داشت.

اگر به رنگ‌های تیره‌ای مانند مشکی، قهوه‌ای و حتی آبی و سرمه‌ای علاقه داشته و قصد استفاده از این رنگ‌ها در فضای حمام خود را دارید، بهتر است از نمونه‌های سطوح براق در این دسته رنگ‌ها استفاده کنید. سنگ طبیعی که لکه‌های براق و درخشان دارد، ظاهر بسیار زیباتری در بین سطوح دیگر ایجاد خواهد کرد. این سطوح به خوبی با روشویی و کابینت‌های حمام هماهنگی پیدا می‌کنند و ظاهری یکپارچه به فضا می‌دهند. علاوه بر زیبایی، این نوع صفحات مزیت دیگری نیز دارند. صفحات براق به خوبی لکه‌های بخارات و رطوبت حمام را پنهان می‌کنند و به راحتی می‌توان آن‌ها را تمیز کرد.

سطوحی که پرداخت نهایی آن‌ها مات است.

صفحات مات به عنوان یک انتخاب شیک و جسورانه شناخته می‌شوند.اگر به اندازه کافی حساس و دقیق هستید، سطح روشویی و سکوهای خود را از متریال مات و صیقلی انتخاب کنید. دکوراتورهای داخلی این سبک را برای طراحی یک حمام شیک می‌پسندند. صفحه‌ی مات به حمام شما جلوه‌ای مدرن و با ظرافت می‌بخشد. اگر با کاشی‌های بافت دار و یا کاشی‌های با طرح‌های زنده ترکیب می‌شوند، به نتیجه‌ی ایده‌آل مورد نظر هر طراحی می‌رسید.

سطوحی که پرداخت نهایی آن‌ها مات است.

اگر شیرآلات بهداشتی شما شیرآلات طلایی و یا مسی هستند و دقت زیادی در انتخاب آن‌ها به خرج داده‌اید، بهتر است از این صفحات در طراحی حمام خود استفاده کنید. صفحات مات قدرت بیشتری در نشان دادن ظرافت و زیبایی جزئیات و شیرآلات ساختمانی شما دارند. صفحات مات لکه‌ها را به خوبی پوشش می‌دهند و اگر حمام در اختیار یک خانواده شلوغ قرار داشته باشد، بهتر است از این صفحات استفاده شود. مات بودن مزیتی است که کمک می‌کند تمیز کردن روزانه پیشخوان خیلی سریع و راحت انجام شود. اگر واقعا به ظاهری مدرن و زیبا در کنار کاربرد استاندارد نیاز دارید، از صفحه روشویی مات استفاده نمائید.

هم صفحات مات و هم صفحات براق دارای مزایا و معایب خاص خود هستند و هنگام انتخاب هر کدام باید به سلیقه، نیاز و نوع طراحی خود توجه کنید. اگر قصد خرید شیرآلات توکار متناسب با انتخاب صفحه روشویی خود دارید، پیشنهاد می‌کنم از مشاوران ما در تیم آریان فراز پرسام کمک بگیرید.

منبع: https://legacycountertops.com/2019/05/08/matte-vs-glossy-bathroom-countertops-what-to-choose/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *