Table of Contents

ایده طراحی حمام: به سبک مدرن وینتج!

ایده طراحی حمام

با اثبات اینکه نیازمند یک سبک واحد نیستید،”سبک مدرن وینتج”یک روند داخلی رو به رشد است، که ترکیبی از بیانیه های سنتی با عناصر معاصر را به سادگی استفاده از مایع ریز اتوماتیک مهیا کرده است! در آخرین مقاله “ایده طراحی حمام”، ما به شما نشان می دهیم که چگونه ظاهر خود را بدست آورید!

سرویس های بهداشتی معاصر، حاوی وسایل ساده و نامناسب، خطوط تمیز و رنگ های خنثی، دورترین و محبوب ترین انتخاب برای صاحبان خانه است. حمام های سنتی نیز به لطف طراحی های دقیق و آزمایش شده از زمان، که حس واقعی تجمل را به ارمغان می آورند همچنان مورد علاقه قرار می گیرند، اما اگر هر دو طرح را دوست دارید چه می کنید؟

خوب … در مورد سبک سازی حمام شما هیچ قانون سخت و سریعی وجود ندارد، به همین دلیل است که ما شاهد روند رو به رشد سبک های التقاطی هستیم، که ترکیبی از قطعات سنتی بی نظیر، مانند حمام های رول بالا و واحدهای غرور کلاسیک، با عناصر معاصر، مانند شیرهای آبشار و دوش غیره می باشد.

طراحی و تنظیمات دوش

در حالی که تاریخچه دوش گرفتن به طرز شگفت آوری بسیار طولانی است، اما برای اکثر ما، آنها راحتی نسبتاً مدرنی هستند بنابراین، افزودن یک محفظه دوش مدرن به یک فضای سنتی اغلب می تواند کمی ناخوشایند باشد.

اما اجازه ندهید این شما را به عقب بیاندازد، همانطور که مشاهده می کنید، با یک حمام سبک Vintage مدرن، هنوز می توانید آن طراح را زیر دوش بپیمایید و با عناصر سنتی تر ترکیب شوید تا یکی از محبوب ترین ترکیب های مدرن پر استفاده، ( محفظه دوش قاب سیاه و سفید و کاشی های کف طرح دار به سبک ویکتوریا است – یک ترکیب کاملاً خیره کننده) را ببینید.

طراحی و تنظیمات دوش

بسیاری از دوش های معاصر با حلقه های برازنده و سرهای گرد شکل، دلسوزانه برای ظاهری سنتی تر طراحی شده اند نکته خوب دیگر، برای درخشش عناصر سنتی شما، قرار دادن محفظه دوش بدون قاب است! صفحه شیشه ای شفاف باعث می شود فضای شما احساس باز و جادار کند و نگاه را به سمت موارد اصلی بکشید که سبک طراحی کلی حمام شما را هدایت می کنند.

طراحی و تنظیمات دوش 2

کاشی های مترو به دلیل قابلیت کاربردی بودن بسیار محبوب برای حمام ها هستند و در فضای داخلی مدرن پراستفاده به خوبی کار می کنند، یا چرا سراغ کاشی های لعاب دار با محفظه دوش مدرن نروید؟

طراحی و تنظیمات دوش 3
دوچرخه سواری (بازیابی و استفاده مجدد از مبلمان قدیمی) یک روش عالی دیگر برای ترکیب قدیمی و جدید است (نگاه کنید به بالا) ، چیزی که به زودی در مورد آن صحبت خواهیم کرد.

زمان حمام بی انتها

وان شما قطعه بیانیه نهایی است، نقطه کانونی کل فضای شما و موردی که نام آن را به اتاق می دهد و نکته مهم این است که، با یک حمام مدرن Vintage ، شما محدود به یک طراحی خاص نیستید.
وان های رول یک انتخاب کلاسیک است، گاهی اوقات دارای پاهای تزئینی است که وان را از کف بالا می برد در همین حال، طرح هایی که تقریباً بین سبک های سنتی و معاصر قرار دارند به سرعت در حال تبدیل شدن به یک مورد محبوب دیگر هستند چرا با عناصر معاصر تر، مانند یک شیر مستقل، اکسسوری نمی کنید؟
زمان حمام بی انتها

اگر فضای حمام کوچکی دارید، نیازی به محدود کردن آرزوهای طراحی شما نیست!

از حمام چند منظوره دوش می توان برای تأثیرگذاری عالی استفاده کرد و باز هم، کاشی های مترو می توانند نقش مهمی در افزودن عنصری پرنعمت به دیوارهای شما، مکمل دوش ها و صفحه نمایش های معاصر داشته باشند، رنگهای تیره بلوک اکنون یک روند بزرگ است، پس چرا با رنگی که دوست دارید همه کار ها را انجام ندهید؟

ترکیب سوئیت ها و فضای ذخیره سازی

مسیر انتخاب یک مجموعه مناسب حمام که متناسب با سبک دلخواه شما باشد، همیشه همانطور که ابتدا ظاهر می شود مستقیم نیست! امروزه، این فقط یک انتخاب ساده بین طرح های سنتی و معاصر نیست و شما می توانید با نوآوری هایی مانند توالت پشتی دیواری سنتی – جدیدترین مورد اضافه شده به حمام های خانگی را، با روش های زیادی برای آوردن سبک کلاسیک به راحتی در سبک مدرن پیدا کنید.

سینک های آشپزخانه نیز گزینه مدرن تری هستند، اگرچه روش های مختلفی وجود دارد که می توانید برای ایجاد یک مخلوط مدرن وینتج استفاده کنید و همان نوع دستشویی را که درخانواده های ویکتوریا پیدا کرده اید، تکرار می کند.

ترکیب سوئیت ها و فضای ذخیره سازی

شما حتی می توانید در یک اتاق کوچک یا اتاق رختکن به ترکیبی دقیق از سبک ها دست پیدا کنید، چرا یک واحد غرور کلاسیک یا توالت فرنگی را انتخاب نکرده و با یک شیر آب معاصر مکمل آن نیستید. انواع متنوعی از وسایل جدید فلزی که می توانید انتخاب کنید وجود دارد یا نمایش عکس و آثار هنری را در این مکان به نمایش آورید. (به تصویر زیر مراجعه کنید)؟

ترکیب سوئیت ها و فضای ذخیره سازی

گرمایش وینتج، گرمای مدرن

یکی دیگر از روش های ساده و در عین حال موثر برای دستیابی به ترکیبی از سبک ها، افزودن رادیاتور به سبک سنتی فضای حمام است. گرمایش کلاسیک یک روش عالی برای کمی مخلوط کردن مسائل است، بنابراین چرا نباید مراقب رادیاتورهای ستونی قدیمی باشید و به فضا وسایل مدرن تری اضافه کنید؟ حتی می توانید وسایل تزئینی با رنگ سیاه را اضافه کنید تا فضای محیط را در حالت مد روز نگه دارید!

گرمایش وینتج، گرمای مدرن

مثل نگاه! آیا Modern Vintage ظاهری است که دوست دارید؟

در غیر این صورت، چرا برخی از مقاله های دیگر سایت در مورد “طراحی حمام” را نمی خوانید؟ شما می توانید، با کلیک روی یکی از دکمه های مربوطه در سایت ما را در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی مورد نظر خود دنبال نمایید و به این ترتیب، شما اولین نفری خواهید بود که از جدیدترین و آخرین اخبار و اطلاعات مطلع شده و نظر خود را در مورد آنها (با سایر افراد همفکر در جامعه آنلاین در حال رشد) به ما بیان خواهید نمود!