Table of Contents

سه نکته مهم برای بازسازی موفق یک حمام

مواردی که برای بازسازی یک حمام باید در نظر بگیرید.

موقع شروع فرآیند بازسازی خانه، نمی‌توان با قطعیت در مورد اقدامات و نیازهای بازسازی صحبت کرد چون تجربه نشان داده است، بعد از انجام تصمیم‌گیری‌های مختلف، این هزینه‌ها با ورود ایده‌ها و نیازهای جدید، تغییر خواهند کرد. بازسازی یک خانه ممکن است به راحتی به یک پروسه‌ی بی‌انتها تبدیل شود. ما در تیم تحقیقات وبسایت آریان فراز پرسام، سه نکته بسیار مهم را در خصوص بازسازی یک حمام  با شما در میان می‌گذاریم تا شما در مسیر درستی قرار بگیرید.

اولویت ها

بله ، تقریباً همه کسانی که شروع به بازسازی حمام می‌کنند ، ظاهری جدید می‌خواهند که با سلیقه آنها مطابقت بیشتری داشته باشد. برخی این تغییرات را صرفا در تعویض شیرآلات ساختمانی و یا کاشی‌ها می‌بینند. با این حال در نظر بگیرید که وقتی به حمام خاص خود فکر می‌کنید ، بزرگترین مشکلاتی که به ذهن شما می‌رسد و می‌خواهید آن‌ها را رفع کنید، کدامند.

اولویت ها

چه چیزی بیشترین مشکلات را ایجاد می‌کند؟ آیا فضای کافی برای نگهداری حوله ، لوازم آرایشی و غیره وجود دارد؟ آیا نور کافی برای آرایش ، اصلاح و غیره دارید؟ آیا تا به حال از وان استفاده کرده اید؟ آیا خرید مایع‌ ریز اتوماتیک برای فضای حمام نیاز است؟ با خانواده خود بنشینید و لیستی از این “نیازها” در مقابل “خواسته ها” تهیه کنید. به همین راحتی، شما شروع به مشاهده شکل گرفتن حمام جدید خود خواهید کرد.

بودجه بندی

هیچ کس دوست ندارد درباره پول صحبت کند ، اما طبق تحقیقات مجله Remodeling ، بازسازی حمام به طور متوسط ​​ ۱۸۰۰۰ دلار هزینه خواهد داشت. هزینه‌های خرید شیرآلات بهداشتی، کاشی‌ها، نورپردازی، لوله کشی و دیگر بخش‌های یک حمام، در این محدوده قیمت قرار می‌گیرند. این رقم برای بسیاری از افراد یک تغییر ناگهانی نسبت با آنچه در ابتدا برآورد کرده‌اند نیست. ابتدا نگاهی به لیست “نیازها در مقابل خواسته ها” بیاندازید. کمی تحقیق کنید و اعداد واقعی را در کنار موارد مورد نیاز قرار دهید.

بودجه بندی

حتی اگر خود شما از پس تعمیرات و تغییرات حمام به عنوان یک پیمان‌کار بر می‌آیید ، به احتمال زیاد هزینه‌ای مازاد، برای مقابله با هرگونه ایراد لوله کشی پیچیده ، نصب شیرآلات بهداشتی و ساختمانی و حتی کارهای برقی خواهید داشت. این هزینه ها را فراموش نکنید! در نهایت ، حداقل ۱۰ درصد بیشتر از هزینه برآورد شده را برای هزینه های غیر منتظره اضافه کنید. اگر خانه شما بزرگتر است ، باید از بودجه بیشتری استفاده کنید. زیرا هرگز نمی‌دانید چه چیزی می‌تواند در پشت دیوارهای گچ پنهان شده باشد. در نهایت ، به “خواسته های” خود نگاه کنید و ببینید آیا آن‌ها هنوز مورد سلیقه شما هستند یا نه.

طراحی حرفه ای

وقتی با یک متخصص آموزش دیده و مجرب در ارتباط باشید ، تقریباً در مورد همه چیز نتیجه بهتری را کسب می‌کنید. طراحی حمام نیز از این قاعده مستثنی نیست. شکایت اصلی بسیاری از صاحبان خانه در مورد حمام، اندازه کوچک آن است. یک طراح حمام با تجربه می‌تواند با یک فضای کوچک معجزه کند و پیشنهاداتی را ارائه می‌دهد که شاید هرگز  به آنها توجه نکرده باشید. به عنوان مثال نصب دوش و  شیرآلات توکار ساختمانی با فاصله مناسب از قفسه‌های دیواری، یکی از ایده‌هایی است که بسیار جای تامل و کار دارد.

طراحی حرفه ای

ما در تیم آریان فراز پرسام، شما را در مراحل خرید شیرآلات توکار و دیگر لوازم بهداشتی ساختمان همراهی می‌کنیم. مشاوران با تجربه‌ی آریان فراز، نسبت به نیاز فضا و سلیقه شخصی شما، بهترین گزینه‌های موجود در بازار را به شما عزیزان معرفی خواهند کرد.

منیع: https://www.cliqstudios.com/blog/top-3-tips-successful-bathroom-remodel/
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *