Table of Contents

تاثیر گیاهان در طراحی داخلی خانه شما

تاثیر گیاهان در طراحی داخلی

یکی دیگر از المان‌های مهم در طراحی داخلی به کارگیری گیاهان است. ما در سایت آریان فراز پرسام، نحوه‌ی استفاده از گیاهان در دکوراسیون داخلی را بررسی خواهیم کرد.ایجاد حس حیات و زندگی، اکسیژن رسانی و همچنین بالا بردن انرژی فضا، از تاثیرات وجود گیاهان در فضای داخلی خانه است. گیاهان به فضای داخلی نفوذ کرده‌اند و به محیط روح تازه‌ای می‌بخشند. علاوه بر این، استفاده از گیاهان در طراحی داخلی می‌تواند جذابیت و زیبایی خاصی را برای خانه شما به ارمغان آورد.

بدون وجود گیاهان، فضای خانه ناقص خواهد بود. از دیگر مزایای نگهداری از گیاهان در خانه می‌توان به افزایش میزان سلامتی اعضای خانواده اشاره کرد. برای مطالعه هر آنچه که برای سبز شدن فضای خود نیاز دارید ، ادامه مطلب را بخوانید!

دکوراسیون داخلی با نکات و ترفندهای گیاهان

قدمت استفاده از گیاهان داخلی به ۱۰۰۰ سال قبل از میلاد و به چین بر می‌گردد. گیاهان گلدانی جدا از عملکرد ، کاملاً زینتی بودند. در واقع ، پرورش درختان گلدار در خانه نشانه اشرافی و داشتن مقام بالای اجتماعی و سیاسی بود. با افزایش استفاده از گیاهان آپارتمانی، دسترسی‌ افراد عادی به آن‌ها رفته رفته بیشتر شد.

دکوراسیون داخلی با نکات و ترفندهای گیاهان

بازارهای گل خیره کننده در نزدیکی محله ها و مهد کودک ها ظاهر شدند. هر کسی می‌تواند در داخل خانه فضایی مانند جنگل داشته باشد و از آن لذت ببرد. تنها چیزی که برای یک فضای پر از گل و گیاه نیاز دارید این است که اصول اولیه تزئین داخلی با گیاهان را رعایت کنید. در وبسایت ما، علاوه بر معرفی انواع شیرآلات بهداشتی و ساختمانی،  چند ایده اولیه برای شروع نگهداری از گیاهان را بررسی خواهیم کرد.

فضای خود را ارزیابی کنید.

گیاهان می توانند در هر اتاقی ، بزرگ یا کوچک شرایط مناسب رشد خود را داشته باشند. اما هنوز هم مهم است که تعیین کنید کدام نوع در فضای داخلی شما بهتر رشد می کند. به عنوان مثال ، کوکداما برای یک اتاق کوچک با مساحت محدود عالی است. از طرف دیگر ، یک درخت گلدانی بزرگ متناسب با نمای یک اتاق بزرگ خانوادگی با سقف طاقدار است.

فضای خود را ارزیابی کنید.

همچنین می توانید یک قفسه مخصوص گیاهان را به عنوان یک دکوراسیون زنده در فضای بخصوصی از خانه قرار دهید. از گلدان‌های کوچک که به رطوبت زیادی نیاز دارند، می‌توانید در نزدیکی شیرآلات توکار مثل فاصله‌ی بین پنجره و سینک ظرفشویی استفاده کنید.

گیاهان خود را بشناسید.

هنگام استفاده از گیاهان تزئینی در محیط داخلی، باید به میزان نور و آبیاری گیاه خود توجه داشته باشید. شما می‌توانید طیف وسیعی از سبزیجات کوچک در خانه خود داشته باشد.

گیاهان خود را بشناسید.

این گیاهان ممکن است نیاز به سایه، نیم سایه و فضای آفتابگیر کامل داشته باشند. برخی نیز ممکن است همیشه سبز باشند و یا در بعضی از فصول سال، برگریزی داشته باشند. در هر صورت، قبل از تهیه گیاه، حتما ویژگی‌های زیستی آن را بررسی کنید.

گلدان مناسب را انتخاب کنید.

گلدان یا جعبه کاشت باید دارای دو معیار باشد: باید با سبک فضای داخلی شما مطابقت داشته باشد و همچنین آنقدر بزرگ باشد که خاک و زهکشی مناسب را در خود نگه دارد.

گلدان مناسب را انتخاب کنید.

شما حتی می توانید چیدمان دیواری مانند دیوارهای خزه‌ای یا گیاهی را انتخاب کنید. بسیاری از طراحان، در نزدیکی شیرآلات ساده ساختمانی، از گیاهان خزه‌ای استفاده می‌کنند زیرا رطوبت کافی برای رشد آن‌ها به سادگی تامین می‌شود.

بازی با ارتفاع و اندازه

از فضای عمودی و افقی خود حداکثر استفاده را ببرید. گیاهان مختلف، از بلند تا باریک و ضخیم را به صورت خوشه ای بچینید تا یک تصویر متوازن ایجاد کنید.

بازی با ارتفاع و اندازه

تیم آریان فراز پرسام، مفتخر است که شما را برای خرید شیرآلات توکار راهنمایی کند و مشاوره‌ی رایگان خود را از طریق راه‌های تماس درج شده در وبسایت در اختیار شما عزیزان قرار دهد.

منبع : https://www.decorilla.com/online-decorating/plants-in-interior-design/
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *