Table of Contents

رازهای تبدیل کردن دستشویی و حمام به مکان خصوصی دلپذیر

تبدیل کردن دستشویی و حمام به مکان خصوصی

امروزه شیرآلات هوشمند یکی از گسترده ترین و خلاقانه ترین راه حل ها برای استفاده در حمام و دستشویی منازل محسوب می شوند.

حمام اسپا یا سبک سونا یکی از مُدهای روز در طراحی داخلی منازل محسوب می شود، که علت آن نیز کاملا قابل درک است. حمام و دستشویی نقش مهمی در زندگی ما ایفا می کنند، از این جهت که روزها پس از بیدار شدن از خواب اولین کاری که می کنیم، رفتن به آنجاست، و بعد بارها در طول شبانه روز از آن استفاده می کنیم. پس مکانی مهم برای دادن آرامش و سلامتی برایمان محسوب می شوند.

رازهای تبدیل کردن دستشویی و حمام به مکان خصوصی دلپذیر

خوشبختانه، حتی ایجاد تغییراتی جزئی مانند شیرآلات بهداشتی هم می تواند حمام را به محیط شخصی جذابی برایتان تبدیل کند. مثلا شما می توانید آشفتگی فضا را با ذخیره کردن مواد شوینده و شخصی در کمدهای جذاب، بکار بردن شمع های آرامش بخش، یا قرار دادن تعداد بیشتری حوله برای مواقع ضروری، از بین ببرید.

همچنین برای افرادی که هم اکنون آماده انتقال به وضعیت حمام سونا هستند، خرید شیرآلات بهداشتی و ساختمانی می تواند انتخابی متفاوت و به روز می باشد. در حقیقت استفاده از سیستم دوش هوشمند باعث می شود تا برنامه های روزانه شما یک مرحله جلوتر برود. در ضمن اگر قصد خرید مایع ریز اتوماتیک را دارید می توانید از سایت آریان فراز پرسام دیدن نمایید.

رازهای تبدیل کردن دستشویی و حمام به مکان خصوصی دلپذیر

اگر می خواهید در میان دوستان و آشنایان متمایز به نظر برسید، شیرآلات هوشمند امکانات غافلگیر کننده ای در اختیارتان قرار داده است. بنابراین با تغییر شیرآلات توکار احساسی کاملا متفاوت نسبت به دستشویی خود پیدا کنید. در واقع با تنوع وسیعی که در بازار شیرآلات بهداشتی و ساختمانی وجود دارد، به راحتی قادر خواهید بود تا محصولات مناسب با سلیقه خود را بیابید. یک جفت زاویه تیز با اشکالی استوانه ای، شیرآلات هوشمند و مجموعه متعلقات آن که از جنس کروم براق یا نیکل صیقلی، مثال هایی از طرح های جدید در بازار می باشند.

رازهای تبدیل کردن دستشویی و حمام به مکان خصوصی دلپذیر 3

 اگر همچنان می خواهید بیشتر غرق در فناوری شوید، می توانید از فناوری هوشمند استفاده کنید. در این سیستم جدید، دوش به شبکه اینترنت بی سیم متصل شده و به شما امکان شخصی سازی تنظیمات در  حالت های مختلف را خواهد داد. چه شما پس از روز کاری بخواهید دوش بگیرید و یا از باشگاه برگشته باشید، با برنامه ریزی از طریق اپلیکشین می توانید دمای آب دلخواهتان را از قبل تنظیم نمایید.

قابلیت برنامه ریزی هوشمند شیرآلات به شما این امکان را می دهد که پس از تنظیم حرارت آب در دمای دلخواه، جریان آب قطع شده و بدون نگرانی داخل وان بروید. از طریق سفارشی سازی و کنترل راه دور، تجربه ای متفاوت برای همه صاحب خانه ها محسوب می شود که خانه های هوشمند این امکان را برایمان به ارمغان آورده است.