Table of Contents

تجهیزات حمام کوچک : راه حل مشکلات کوچک زندگی!

تجهیزات حمام کوچک: راه حل مشکلات کوچک زندگی!

آیا فضای کوچک شما باعث سردردهای بزرگی می شود؟

در این مقاله، ما به شما نشان می دهیم که چگونه ۳ مشکل معمول خانگی را با استفاده از تجهیزات کوچک حمام به سادگی استفاده از مایع ریز اتوماتیک یا شیرالات توکار حل نمایید! در حالی که بسیاری از ما احساس می کنیم، حمام بسیار کوچکی داریم، با نگاهی صحیح به احتمال زیاد متوجه می شوید که اندازه حمام کاملاً مناسب است!

جایی که سرویس بهداشتی شما با میلیون ها نفری که در سطح پایین و بالای کشور خواهید یافت متفاوت خواهد بود، در واقع از نظر نوع چیدمان آن است، یک پنجره در اینجا، یک سوله در آنجا و به طور ناگهانی پیدا کردن حمام در اتاق شما بسیار پیچیده تر است! خوشبختانه در حال حاضر کابینت های حمام زیادی وجود دارد که به طور خاص برای به حداکثر رساندن فضای یک حمام کوچک طراحی شده اند. در اینجا، ما مسائل روزمره و محدودیت های مکانی را که در خانه های خود با آن روبرو هستید به خوبی درک می کنیم و به همین دلیل ما طراحان خود را به چالش می کشیم تا راه حل های هوشمندانه ای برای این مشکلات ارائه دهند!

بنابراین در این مقاله به ۳ مشکل کوچکی، که مشتریان ما در مورد آنها گفته اند و اینکه چگونه می توان با کمی تفکر خلاق آنها را حل کرد، بیان می کنیم:

۱- من جایی برای نگهداری حوله های خود ندارم!

راه حل: شما می توانید با استفاده از یک سبد کتانی فضای بسیار خوبی را در سرویس بهداشتی خود ایجاد کنید! سبد پارچه، فقط ۳۰۰ میلی متر عرض دارد و برای دسترسی آسان است همچنین همراه با یک کمد کشویی کوچک برای همه وسایل کوچکتر هم جایی ایده آل موجود می باشد.

جایی برای نگهداری حوله ها

همچنین اگر فقط به کمی فضا برای تعداد کمی از حوله ها نیاز دارید، یک قفسه مدرن جاء حوله ای به شما کمک شایانی خواهد نمود! قفسه آویز حوله ها را می توانید بر روی دیوار نصب نمایید تا حوله ها را به طور منظم دور نگه داشته و همچنین آماده استفاده نماید، همچنان طرح های سنتی و معاصر برای انتخاب جاء حوله ای، متناسب با هر سبکی برای حمام در بازار موجود است.

جایی برای نگهداری حوله ها
یک قفسه حوله را می توان به راحتی نصب نمود!

۲- تمیز و مرتب بودن کف سینک روشویی من دشوار است!

راه حل: فضای کف خود را با یک سینک توکار روشویی تمیز نگه دارید! این کار نه تنها باعث سهولت در تمیز کردن می شود بلکه بسته به واحدی که انتخاب می کنید فضای ذخیره سازی بسیار موردنیاز را به صورت یک کشوی مفید یا یک مجموعه کشو برای شما فراهم می کند. همچنین برخلاف روشویی پایه دار، نسخه های آویز دیواری به شما این امکان را می دهند، که به سینک روشویی خود دسترسی بیشتر و بهتری را تجربه نمایید!

تمیز و مرتب بودن کف سینک روشویی

۳- من یک سرویس بهداشتی بلند و باریک دارم، بنابراین فضای بسیار کمی برای هر چیز وجود دارد!

راه حل: یک واحد کمد و حوضچه باریک و بلند را انتخاب کنید! کمد های روشویی به طور خاص با در نظر گرفتن سرویس طرح رختکن و فضاهای تنگ طراحی شده است و فضای ذخیره سازی باریک حمام را دقیقاً در مکان مورد نیاز شما فراهم می کند.

فضای کم در سرویس بهداشتی

و در پایان با پیش بینی فضای فقط ۲۱۵ میلی متر، این طراحی، برای اتاق هایی که فضا در آن کم است یک ایده آل است! همچنان شما می توانید از بین رنگ های روشن یا تاریک بهترین را انتخاب کنید و برای استفاده بیشتر از فضا، انتخاب یک کمد گوشه ای و حوضچه روشویی توکار نیز انتخاب مناسبی می باشد!