Table of Contents

همه چیز در مورد توالت‌ بدون حاشیه "Rimless Toilet"

توالت‌ بدون حاشیه “Rimless Toilet” چیست؟

توالت‌های فرنگی بدون لبه یا حاشیه به دلیل بهداشتی بودن سطح و سهولت در نظافت، یکی از گزینه‌های محبوب در تمام جوامع محسوب می‌شود. ما در این بخش از سایت آریان فراز پرسام قرار است تا  همه چیز را در مورد توالت‌ بدون حاشیه یا Rimless Toilet توضیح داده و راهنمای جامعی برای خرید آن‌ها ارائه دهیم.

توالت‌ بدون حاشیه به سادگی و کاملا مشابه یک توالت فرنگی سنتی است. با این تفاوت که دیگر آب در تمام طول لبه و سپس به داخل کاسه جاری نمی‌شود، بلکه با کمک یک تکنیک فلاش تانک آب را مستقیما به لبه‌ها میبرد و در تمام قسمت‌ها پخش می‌کند. از آنجایی که هیچ لبه‌ای در این طرح وجود ندارد، توالت‌ بدون حاشیه به راحتی و با سرعت بیشتری تمیز می‌شوند. به طور کلی در مورد تمامی لوازم بهداشتی ساختمان، حتی شیرآلات ساختمانی، این اصل که سادگی در ساختار بیرونی در موارد بهداشتی بسیار موثر است، صادق است.

مزایای توالت‌ بدون حاشیه :

۱- تمیز کردن توالت‌ بدون حاشیه آسان است.

تمیز کردن یک توالت فرنگی سنتی مشکل است. همیشه لبه‌های کوچکی وجود دارد که باید حتما آن‌ها را با اسفنج یا برس تمیز کنید و اگر چه می‌توانید از مسواک استفاده کنید، اما هرگز به نظر نمی‌رسد که کارایی خاصی داشته باشد. بعد از برس کشی داخلی نیز باید از یک محلول سفیدکننده استفاده کنید. این محلول به طور معمول به داخل توالت ریخته می‌شود، اما باز هم نمی‌توانید مطمئن شوید که توالت به کاملا تمیز شده است یا نه.

1- تمیز کردن توالت‌ بدون حاشیه آسان است.

به این فکر کنید که اگر رینگ توالت وجود نداشت، چقدر تمیز کردن آن راحت‌تر بود. به راحتی و با یک حرکت ساده می‌توانید توالت‌ بدون حاشیه خود را تمیز کنید. نیازی به برس کشی نیست و می‌توانید دقیقا جایی را که تمیز کرده‌اید ببینید.

۲- توالت‌ بدون حاشیه بهداشتی‌تر است.

توالت‌ بدون حاشیه نه تنها راحت‌تر تمیز می‌شوند، بلکه بهداشتی‌تر از توالت‌های فرنگی معمولی هستند. دسترسی به لبه یک توالت استاندارد دشوار است و در نتیجه بستر رشد انواع قارچ و میکروب‌ها فراهم خواهد بود. با برداشتن لبه و رینگ، توالت شما تمیزتر و بهداشتی‌تر شده است.

علاوه‌بر اینکه این نوع توالت فرنگی تمیزتر باقی ‌می‌ماند، شستشوی بهداشتی‌تری نیز دارد. تکنیک فلاش مستقیم در اکثر توالت‌های بدون لبه استفاده می‌شود. در این روش آب به کل کاسه‌ی توالت فرنگی می‌ریزد و همه‌ی قسمت‌ها به خوبی تمیز می‌شوند.

۳- صرفه‌جویی در مصرف آب

علاوه‌بر اینکه سیستم شستشوی توالت بدون لبه موثرتر عمل می‌کند، در میزان مصرف آب نیز صرفه‌جویی می‌شود. این بدان معناست که شما هزینه‌ی کمتری صرف خرید شوینده‌ها، پرداخت قبض آب و حتی تعویض قطعات می‌کنید.

انواع توالت‌ بدون حاشیه “Rimless Toilet”

با محبوبیت روز افزون توالت‌های بدون لبه، تنوع آن رو به افزایش است. همزمان با استفاده از شیرآلات توکار مدرن، نیاز است تا توالت خانه خود را نیز تغییر دهید و خدمات رفاهی بیشتری دریافت نمایید. انواع توالت‌های بدون لبه عبارتند از:

  • توالت‌های دیواری بدون لبه
  • توالت‌های دیواری توکار
  • توالت‌های بدون لبه تلفیقی

توالت دیواری بدون حاشیه :

توالت‌های دیواری یک انتخاب محبوب برای کسانی است که به دنبال تغییر حمام و سرویس بهداشتی خود به یک سرویس شیک و مدرن هستند. جدا کردن توالت از سطح زمین باعث می‌شود که توهم وجود فضای اضافی به وجود بیاید. در این نوع توالت مخزن قابل مشاهده نیست و فضا را زیباتر و منظم‌تر نشان می‌دهد.

توالت دیواری بدون حاشیه :

ترکیب توالت دیواری با توالت بدون لبه، پکیج کاملی برای مدرن کردن فضای سرویس بهداشتی است. کافی است در حمام یا سرویس بهداشتی خود اجزای دیگری مانند شیرآلات بهداشتی و ساختمانی را از نوع مدرن انتخاب کنید تا راحتی، زیبایی و البته بهداشت خانه شما تضمین شود.

توالت دیواری توکار :

توالت دیواری توکار، مخزن سنتی و با سبک قدیم را ندارد. در عوض مخزن آن در داخل دیوار و یا پنل‌های موجود در سرویس بهداشتی نصب می‌شود. این کار سبب می‌شود تا همه چیز بیش از پیش مرتب و خطی به نظر برسد.

توالت دیواری توکار :

نصب توالت‌های توکار کمی آسان‌تر از گزینه‌های متصل شده به دیوار است، زیرا نیازی به قاب پشتیبانی فولادی ندارند. اتصال یک توالت بدون لبه با طراحی توکار برای هر کسی که می‌خواهد یک توالت شیک و مدرن داشته باشد و البته فضای کافی نیز ندارد، بسیار توصیه می‌شود.

توالت‌ بدون حاشیه تلفیقی :

در کنار سبک‌های مدرن، توالت‌های بدون لبه‌ی دیگری نیز وجود دارد که در انواع سنتی و حتی تلفیقی ساخته شده‌اند. در توالت تلفیقی، مخزن به طور مستقیم در بالای توالت قرار می‌گیرد، بنابراین نصب آن‌ها اصلا دشوار نیست.

توالت‌ بدون حاشیه تلفیقی :

یک توالت بدون لبه تلفیقی برای هر کسی که خواهان مزایای توالت بدون لبه است اما نمی‌خواهد درگیر پیچیدگی‌های مربوط به نصب توالت دیواری یا توکار باشد، بسیار ایده‌آل است.

نصب توالت‌ بدون حاشیه

توالت فرنگی بدون لبه مانند توالت‌های سنتی نصب می‌شود، بنابراین نیازی نیست لوازم اضافی تهیه کنید و یا مراحل اضافی را طی نمایید. پس از این بابت نگرانی خاصی نداشته باشید.

منبع : https://www.tapwarehouse.com/blog/buying-guides/rimless-toilets-guide

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *