Table of Contents

راهنمای خرید دوش

راهنمای خرید دوش

آیا برای شروع روز خود چیزی بهتر از یک حمام نشاط آور وجود دارد؟ با راهنمای خرید متخصصین ما، دوش کامل خود را به سادگی استفاده از مایع ریز اتوماتیک، پیدا نمایید!

برای بسیاری از ما، دوش گرفتن ما بخشی حیاتی از برنامه روزمره ماست و این مکان جایی است که ما یکی بهترین اوقات خود را در آن سپری می کنیم، پس از یک خواب خوب شبانه از خواب بیدار می شویم و یا نگرانی ها و نگرانی های خود را بعد از یک روز شلوغ در سفر می شوییم و به همین دلیل است که می توان گفت: دوش با کیفیت مناسب، که به طور کارآمد و موثر کار کند، یکی از مهمترین اولویت هایی است که در خریدهایی خود باید مد نظر داشته باشید!

در مقاله راهنمای خرید دوش و علم دوش، سایت آریان فراز پرسام به شما کمک خواهیم کرد تا مدل کاملی را پیدا کنید و یک نمای کلی از مواردی که هنگام انتخاب باید در نظر بگیرید را نگاهی دقیق خواهیم انداخت، حتا به سیستم های آب خانگی و انواع مختلف دوش و همچنین تمام موارد ضروری دیگری که هنگام دوش گرفتن به آنها نیاز خواهید داشت!

هنگام انتخاب دوش باید به چه چیزی فکر کنم؟

هنگام خرید دوش جدید، اولین مواردی که باید در نظر بگیرید فشار آب و نوع سیستم آب خانگی است که در ملک خود دارید این ممکن است در نهایت تعیین کند که در آخر چه نوع دوشی را بخرید!

هنگام انتخاب دوش باید به چه چیزی فکر کنم؟

فشار آب شما چگونه است؟

فشار آب در خانه بر میزان قدرت دوش شما تأثیر می گذارد و همچنین بر نوع دستگاه مورد نیاز شما تأثیر می گذارد. فشار آب را می توانید خودتان با استفاده از یک روش سریع و ساده بررسی کنید، اما در عوض ممکن است تماس با یک متخصص حرفه ای راحت تر و مطمئن تر باشد!

کدام سیستم آبی را دارید؟

سیستم های مختلف آب و گرمایشی ممکن است در انتخاب دوش شما تأثیر بگذارد خانه های انگلستان به طور کلی با یکی از سه نوع سیستم آب ساخته می شوند برای شناسایی سیستم خود از اینفوگرافی زیر استفاده نمایید :

کدام سیستم آبی را دارید؟

۱- سیستم تغذیه گرانش

یکی از متداول ترین آنها، معمولاً دارای مخزن آب سرد در فضای زیرانداز و یک سیلندر آب در کمد هوا است، این می تواند منجر به فشار آب کم شود، اما شما می توانید از یک پمپ دوش برای تقویت آن استفاده کنید یک پمپ می تواند به طور هم زمان دو یا سه دوش را تغذیه کند، بنابراین یک گزینه عالی برای خواص بزرگتر با دوش چند بار است.

۲- سیستم دیگ بخار

معمولاً از یک دیگ بخار بدون مخزن و سیلندر آب استفاده شده است که برای گرم کردن آب همانطور که از آن استفاده می کنید طراحی شده است. دیگ های بخار کمبی به طور کلی بالاترین فشار ممکن را در آب ایجاد می کنند و با میکسر دوش سازگار هستند تا آب گرم مورد نیاز را تأمین کنند.

۳- سیستم اختراع نشده

یک سیلندر آب توسط بخاری یا دیگ بخار غوطه وری تحت فشار زیاد گرم می شود و اجازه می دهد حجم زیادی آب گرم تأمین شود. هنگامی که فشار آب و سیستم آب خود را بشناسید، خواهید فهمید که کدام نوع دوش برای خانه شما مناسب است و چه لوازم جانبی دیگری ممکن است لازم داشته باشید، تیم باتجربه ما نیز از مشاوره شما خوشحال خواهند شد با راهنمای مفید ما  دریابید که آیا به پمپ دوش نیاز دارید یا خیر.

ادامه مقاله را در “بخش دوم” دنبال نمایید!…