Table of Contents

راهنمای خرید سرویس بهداشتی (بخش اول)

راهنمای خرید سرویس بهداشتی مناسب

با تنوع زیادی در طراحی متناسب با بزرگ و کوچک حمام، ماننده تنوع در طراحی شیرآلات بهداشتی ، گزینه های زیادی در مورد خرید سرویس بهداشتی وجود دارد که در مورد آن توضیحات دقیقی را برای شما آماده کرده ایم. چند نوع طرح برای سرویس بهداشتی فرنگی وجود دارد؟

انواع طرح های سرویس بهداشتی فرنگی موجود است که هرکدام متناسب با انواع مختلف سرویس بهداشتی است که برای ساده سازی موارد، آنها را در ۳ نوع اصلی دسته بندی کرده ایم! سنتی ترین انواع توالت فرنگی آنهایی هستند که دارای یک واحد ایستاده روی زمین و یک مخزن قابل مشاهده در پشت نشیمن گاه هستند به آنها “نزدیک مخزن” گفته می شود زیرا مخزن و کاسه کاملاً به هم متصل شده اند، برخلاف سبک قدیمی که مخزن آن بالاتر از توالت قرار داده شده بود، مانند برخی از سوئیت های سنتی؛ مکانیسم های شستشو از دسته سنتی گرفته تا دکمه کروم مدرن متفاوت است و حتی برخی ممکن است گزینه هایی را برای تنظیم جریان آب فراهم نمایند.

توالت فرنگی بسته به لطف طیف گسترده ای از اشکال و سبک های موجود، از توالت های مدرن براق و ساده گرفته تا ظرافت کلاسیک برای یک حمام سنتی، می تواند مناسب هر نوع سرویس بهداشتی باشد. ضمنا در جایی که کل توالت، از بالا به پایین، در کنار دیوار قرار دارد، این کار با از بین بردن گوشه های ناجور و ناخوشایند نظافت را بسیار آسان می کند!

اگر نگران بهداشت هستید، به دنبال توالت های بدون حاشیه باشید، قطعا بدون لبه سنتی طراحی شده، تمیز کردن آن بسیار آسان تر است و میکروب ها و باکتری ها جایی برای پنهان شدن ندارند!

راهنمای خرید سرویس بهداشتی مناسبیکی از محبوب ترین توالت های بسته کلاسیک.

برگشت به توالت های دیواری

یک گزینه مدرن تر، توالت فرنگی های دیواری، مشابه توالت های بسته هستند اما با این تفاوت که مخزن درون یک دیوار پارتیشن یا یک واحد مبلمان پنهان شده است، این سبک از توالت برای یک حمام مدرن بسیار مناسب است و می تواند در اتاق کوچکتر یا اتاق رختکن گزینه بهتری باشد!

توالت فرنگی های دیواری هنگامی که مخزن کاملا درون دیوار پنهان شده است، بسیار براق و شیک به نظر می رسند، اما شما همچنین می توانید یک واحد توالت بسته را انتخاب کنید که در انواع مختلفی برای تجهیز کردن حمام شما موجود می باشد.

هنگام انتخاب توالت پشتی به دیوار، همیشه بررسی کنید که آیا مخزن مخفی وجود دارد، زیرا ممکن است لازم باشد آن را جداگانه خریداری نمایید!

برگشت به توالت های دیواری
توالت پشت به دیوار (توالت های دیواری)، که در اینجا با واحد سفید به دیوار دیده می شود، سبک مدرنی را به حمام شما می بخشد.

توالت توکار دیواری

توالت های آویز دیواری (توالت توکار دیواری ) در عملکرد و طراحی مدرن، به نظر می رسد در بالای سطح زمین شناور هستند و هیچ مخزن یا پایه ای قابل مشاهده نیست، این سبک یک سبک کامل توالت فرنگی برای طراحان حمام های مدرن و شیک می باشد که با خطوط تمیز و ساده با استفاده از فضا، بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

توالت های آویز دیواری معمولا دارای صندلی هایی با درب آرام بست هستند و برای اطمینان از مواد، با کیفیتی بالا ساخته شده اند. با استفاده از این طراحی، شما به یک مخزن مخفی و دیواری مناسب برای نصب آن در حمام خود نیاز خواهید داشت. شما در بازار می توانید، بسیاری از محبوب ترین توالت های آویز دیواری را که به صورت ترکیبی با مخزن مخفی و قاب نصب دیواری، موجود هستند را مشاهده کنید.

توالت توکار دیواری
برای سبک مینیمالیستی واقعی، توالت آویز دیواری یک انتخاب عالی است!

توالت فرنگی چگونه ساخته می شود؟

آیا تا به حال فکر کرده اید که چگونه توالت فرنگی ساخته می شود! طرح: خواه قصد ایجاد احساس کلاسیک یا مدرن در حمام خود را داشته باشید، یک توالت فرنگی متناسب می تواند تاثیر بسزایی را در فضای موجود ایجاد کند! علاوه بر سبک های اصلی، انواع گزینه ها و طرح های دیگری موجود است که انتخاب یک سرویس بهداشتی مناسب را برای شما آسان می کند.

صندلی های توالت

علاوه بر سبک واحد، ممکن است لازم باشد در مورد انتخاب صندلی توالت کمی بیشتر فکر کنید! بیشتر توالت ها، شامل صندلی هایی با طراحی سریع برای آزاد سازی سریع و نصب آسان می باشند.  همچنین دارای صندلی هایی آرام بست که به شما امکان می دهد درب آن را بدون هیچ گونه ضربات ناگهانی رها کرده و ببندید و این باعث کاهش ساییدگی و آسیب به درب آن می شود. بسته به سبک توالت فرنگی، ممکن است انتخاب رنگ، مانند بلوط جامد، جلوه گردو یا سفید کلاسیک گزینه ای مناسب باشد.

صندلی های توالت

توالت و روشویی

اگر می خواهید در حمام خود ظاهر بی نقص تری ایجاد کنید، می توانید به دنبال یک توالت ترکیبی با واحد مناسب دست شویی باشید، این یک گزینه عالی برای حمام هایی است که فضای آن بسیار کوجک است، اما همچنین به ایجاد یک ظاهر شیک و یکپارچه نیز کمک شایانی می کند.