Table of Contents

راهنمای خرید مجموعه حمام (بخش دوم)

راهنمای خرید مجموعه حمام مناسب

سبک کلاسیک ادواردی با گزینه های مجلل برای حمام های مستقل و توالت فرنگی های مخزن دار و همچنین لوازم جانبی و مبلمان متناسب است که این محدوده همچنین شامل گزینه های حوضچه کوچکتر می باشد و بنابراین می تواند برای یک حمام کوچک یا یک اتاق کوچک بسیار مناسب باشد.

راهنمای خرید مجموعه حمام مناسب

کمبرلی به شما گزینه های بسیار خوبی می دهد تا بتوانید با طراحی حمام سنتی خود چند گام به جلو بردارید! سبک زیبا و با احساس و با کیفیت این محدوده برای ایجاد یک حمام مدرن با ظاهر سنتی مناسب است. حمام های دمپایی خیره کننده، توالت های فرنگی بسته و سر دوش های شیک و همچنین لوازم جانبی متناسب برای ایجاد جلوه ای کامل وجود دارد.

راهنمای خرید مجموعه حمام مناسب 1
مجموعه حمام وینچستر شامل سرامیک و انتخاب بی نظیر شما در مورد وان رول است!

سوئیت های حمام معاصر

برای جدیدترین سبک های مدرن و طراح، حمام های مد نام تجاری انتخابی است دقیقاً با جدیدترین ویژگی های روز طراحی شده، پس بیایید نگاهی دقیق به برخی از مجموعه های حمام مدرن ارائه دهیم!شکل های منحنی ساده و در عین حال شیک، مشخصه این مجموعه زیبا مجموعه حمام معاصر است، ظاهری پیچیده و دلسوزانه که برای یک سبک گرما بخش بسیار عالی است!

سوئیت های حمام معاصر

با مجموعه دیوار آویز هریسون، می توانید یک حمام ایجاد کنید که در سبک شماره ۱ باشد! مجموعه فاستر مناسب برای سرویس های بهداشتی در هر اندازه، از جمله رختکن، شامل طیف وسیعی از محصولات طراح، از جمله حوضچه های ظریف لبه نازک و توالت های آویز دیواری است.

سوئیت های حمام معاصر 1

با استفاده از مجموعه رختکن فاستر که به صرفه جویی در فضا کمک می کند، به رختکن و دکوراسیون مدرن بپردازید! خطوط نرم و منحنی های ملایم با هم ترکیب می شوند و یک مجموعه حمام ساده و در عین حال پیچیده ایجاد می کنند!

سوئیت های حمام معاصر 2

برای نگاهی فوق العاده مدرن به حمام خانوادگی، پیاده روی کامل برتون در مجموعه انتخابی عالی است!

بسته های مجموعه حمام

مطمئناً می توانید تمام وسایلی را که مجموعه سرویس بهداشتی شما را تشکیل می دهند جداگانه خریداری کنید، با این وجود همیشه ایده خوبی است که توالت و لگن خود را از همان مجموعه خریداری کنید تا از سبکی هماهنگ اطمینان حاصل کنید.

یک راه عالی برای صرفه جویی در وقت و هزینه شما خرید بسته نرم افزاری سرویس بهداشتی است، اگر می دانید نوع خاصی از محفظه حمام یا دوش می خواهید، می توانید از طریق سایت بازرگانی آریان فراز برای خرید شیرآلات مورد نظرتان، به راحتی اقدام نمایید! بسیاری از بسته های مجموعه سرویس بهداشتی ما شامل شیرآلات و سایر عناصر نیز می باشد، اینها به طور خاص توسط طراحان داخلی ما انتخاب شده اند تا با تکمیل کامل مجموعه، در وقت و تلاش شما صرفه جویی کنند!

بسته های مجموعه حمام

یکی از محبوب ترین مجموعه های سرویس بهداشتی حمام Eden ensuite با محفظه، بسیار مناسب است!

ایده های حمام کوچک

در مورد خرید سرویس بهداشتی، حمام های کوچک به فکر بزرگی نیاز دارند؛ خوشبختانه، ما طیف گسترده ای از راه حل های کوچک حمام و اتاق های رختکن را برای انتخاب داریم، توالت های کوتاه طرح ریزی شده و حوضچه های آویز دیواری که به حداکثر رساندن فضای شما کمک می کنند! برای کسب ایده ها و مشاوره بیشتر در مورد شیرآلات بهداشتی و ساختمانی می توانید به بخش پشتیبانی سایت مراجعه فرمایید.

سوئیت های حمام ما را مرور کنید، در پایان برای کسب دانش های لازم، چرا در طیف گسترده ای از مجموعه مقالات حمام ما گشت و گذار نمی کنید تا طراحی مناسب برای حمام رویایی خود را انتخاب نمایید!