Table of Contents

راهنمای خرید وان حمام (بخش اول)

راهنمای خرید وان حمام مناسب

حمام ها در انواع مختلفی از اشکال و اندازه ها، از وان های رول تاپ سنتی گرفته تا طرح های مدرن با صرفه جویی در فضا، در دسترس هستند هرچه را جستجو می کنید، این راهنمای خرید تخصصی به شما کمک می کند تمام انتخاب های مناسب را انجام دهید! حمام شما عملکرد بسیار ساده ای را فراهم می کند به شما امکان می دهد خود را در آب غوطه ور کرده و خود را تمیز کنید با این حال، دقیقاً مانند مبل در یک اتاق نشیمن یا یک میز در یک اتاق ناهار خوری، حمام شما کل فضای اصلی شما است و جهت طراحی را برای انتخاب و خرید شیرآلات سرویس های بهداشتی شما را مشخص می کند.

در این راهنمای تخصصی، ما همه آنچه را که باید درباره حمام های مختلف موجود در ویکتوریا آلو، نحوه انتخاب یکی از آنها و همچنین همه مواردی که قبل از نصب آنها باید در نظر داشته باشید، توضیح خواهیم داد.

حمام های مستقیم

حمام های مستقیم رایج ترین گزینه برای حمام ها هستند، اما تنوع زیادی را نیز در این محدوده وجود دارند به عنوان مثال، حمام های دو سر دارای شیرهای نصب شده در یک طرف حمام هستند، که باید هر دو سر را برای خم شدن و استراحت آزاد نگه دارید!

حمام های مستقیم

حمام مستقیم تک نفره، مانند حمام حاشیه ای Orchard Square در بالا، یکی از بهترین گزینه ها برای اکثر سرویس های بهداشتی است، زیرا به طور فشرده تری در فضا قرار می گیرند، این سبک از حمام به شما امکان افزودن دوش را نیز می دهد!

حمام دوش

وقتی اتاق دوش گرفتن و حمام ندارید، اما بدون هر دو نمی توانید زندگی کنید، دوش حمام L شکل یا P شکل است. فواید دوش حمام نسبت به حمام مستقیم معمولی این است که در انتهای دوش، کمی گسترده تر است و فضای بیشتری را هنگام دوش گرفتن به شما می دهد.

حمام دوش

با دوش حمام L شکل بهترین ها را تجربه کنید.

حمام مستقل

این سبک از حمام شامل برخی از مهمترین و شیکترین طراحی لوکس می باشد. هر دو حمام مستقل سنتی و معاصر در دسترس می باشد از طرح های معاصر محبوب می توان به حمام مستقل هریسون از سرویس های بهداشتی به حالت زیر اشاره کرد.

حمام مستقل

حمام مستقل هریسون لوکسی است که مطمئناً می توانید از پس آن برآیید! اگر به دنبال چیزی سنتی تر هستید، طراحی پشت به دیوار، تمام ظرافت حمام رول را بدون نیاز به یافتن فضای اضافی در حمام، به شما می بخشد!

حمام مستقل 1

با حمام مستقل پشت به دیوار دالستون دراز بکشید و در محیط لوکس تان استراحت نمایید! حمام های گوشه ای و حمام های پشت به دیوار حمام های گوشه ای برای حمام های ناجور یا کوچک ایده آل هستند، شکاف های گرد و شکل یکپارچه در فضای شما برای ظاهری ساده، یک منطقه حمام بزرگ و لوکس را ارائه می دهد.

طرح های مختلفی در محدوده حمام گوشه ای ماننده حمام مجلل وجود دارد، که بنابراین می توانید احساس گرمی را در خانه خود ایجاد کنید.

حمام مستقل 2

طرح حمام گوشه ای Elsdon در صورت کمبود فضا، بسیار ایده آل می باشد! اگر عاشق ظاهر حمام مستقل هستید اما فضای کافی برای پس انداز ندارید، حمام پشت به دیوار بهترین طرح است.

برای قرار دادن ردپای یک حمام در اندازه استاندارد، می توان حمام های دیواری را (همانطور که از نامش پیداست) در کنار دیوار قرار داد، که در عین حال طراحی حمام های سنتی و مدرن را به طرحی زیبا طراحی می کند و این حمام پشت به دیوار یکی از پرفروش ترین هاست.

 ادامه مقاله را در “بخش دوم، بخش پایانی” دنبال نمایید!…