Table of Contents

راهنمای خرید وان حمام (بخش دوم)

حمام جکوزی

با جت های تسکین دهنده آب که بدن شما را به آرامی ماساژ داده و آرام می کنند، حمام جکوزی یکی از لوکس ترین گزینه ها( ماننده: دست خشک کن اتوماتیک ) برای سرویس بهداشتی شما است، ما طیف گسترده ای از اشکال، اندازه ها و سبک ها را متناسب با اکثر فضاها، از جمله طرح حمام دوش و حمام گوشه ای ارائه می دهیم.
حمام جکوزی
اسپای خانگی خود را با وان جکوزی در گوشه حمام ایجاد کنید! مواردی که باید در نظر گرفت:

اندازه و موقعیت

یکی از اولین چیزهایی که باید به آن فکر کنید این است که چه وسایلی را با چه اندازه ای را در حمام می توانید جای دهید و طول حمام شما به کجا می رسد؟ قرار دادن وسایل حمام در طرح منحصر به فرد شما آسان نیست! به همین دلیل طیف گسترده ای از اندازه ها را در Victoria Plum در دسترس داریم که متناسب با نیازهای فضایی مختلف طراحی شده اند از بسیاری از مدل های شیرآلات بهداشتی توکار ما می توان برای ایجاد حمام توکار استفاده کرد که کاملاً متناسب با دکوراسیون حمام شما باشد!

از سرویس بهداشتی خود یک ترسیم مقیاسی تهیه کنید تا بتوانید مکان مناسب بودن حمام را ببینید، یا اگر فقط حمام را تعویض می کنید، آن را اندازه بگیرید تا ببینید چه اندازه ای خواهید داشت.

اندازه و موقعیت

بسیاری از طرح های ما دارای گزینه های بزرگ یا کوچک هستند و برخی از آنها عمیق تر برای یک تجربه لوکس تر هستند. همچنین باید به این فکر کنید که شیرهای آب به کجا می روند، مثلاً اگر برای حمام های مستقل یا حمام های بدون سوراخ شیر باید روی دیوار یا کف نصب شوند.

ضربه بزنید

نوع حمامی که انتخاب می کنید نوع شیرهایی را که می توانید انتخاب کنید، تعیین می کند که بعضی از حمام ها دارای سوراخ شیر هستند که می توان شیرهای میکسر یا شیرهای منفرد را نصب کرد، در حالی که ممکن است نیاز به شیرهای نصب شده در جای دیگر باشد. حمام های مستقیم به طور کلی گزینه نصب شیرهای یک انتهای یا وسط را دارند برخی از حمام های مستقل می توانند شیرهای انتهایی یا میانی را نیز نصب کنند، اگرچه بعضی از آنها باید به دیوار نصب شوند یا از کف بیرون بیایند.

ضربه بزنید

پسماندها، پانل ها و صفحه نمایش ها

بسیاری از حمام های ما به عنوان بخشی از بسته بندی بسته بندی شده با صفحات حمام، صفحه نمایش، مواد زائد یا پا است در این صورت، ما به وضوح نشان می دهیم که برای حمامی که انتخاب کرده اید به چه موارد اضافی نیاز دارید. حمام های مستقیم ما با داشتن انتخاب گسترده ای از رنگ های بی پایان و رنگ موجود، به صفحات حمام برای ارائه لمس نهایی نیاز دارند تا بتواند کاملاً به سرویس بهداشتی شما متصل شوند.

صفحات حمام نیز در مقایسه با پرده دوش سنتی گزینه ای تمیز و کاربردی است و ظاهری زیبا و مدرن را ارائه می دهد!

پسماندها، پانل ها و صفحه نمایش ها

توصیه های ما

  • اگر حمام را به عنوان بخشی از یک سوئیت می خواهید، نگاهی به انتخاب ما بین مجموعه های حمام ۳ تکه متناسب بیندازید تا بتوانید به راحتی یک حمام هماهنگ و شیک ایجاد کنید.
  • وان حمام مستقل یا رول یک گزینه خارق العاده برای حمام های بزرگتر است، چه در سبک های مدرن، معاصر یا سنتی متناسب با خانه شما.
  • حمام های یک نفره مستقیم یا حمام گوشه ای را برای حمام های جمع و جور انتخاب کنید، زیرا اینها به صرفه جویی در فضا کمک می کنند.
  • همیشه از نصب کننده های حرفه ای استفاده کنید تا مطمئن شوید همه چیز به درستی و ایمن نصب شده است، ما بسیار توصیه می کنیم از خدمات طراحی و نصب خود استفاده نمایید.
  • در حال مشاهده وسیعی از افسانه های حمام امروزی شروع به کار نمایید!

وان حمام خود را نصب کنید. در پایان هنگامی که وان زیبا و جدید خود را خریداری کردید، می توانید با راهنمایی مفید ما به آسانی حمام خود را در مکانی مناسب نصب نمایید.