Table of Contents

راهنمای کامل انتخاب سینک و شیرآلات

شیرهای تک اهرمی

شیرآلات بهداشتی تک اهرمی تنها دارای یک دستگیره برای کنترل فشار آب و دما می باشد. شیرآلات مذکور برای سهولت استفاده با یک دست طراحی شده، به این صورت اگر دست دیگرتان مشغول باشد، با مشکلی مواجه نخواهید شد. همچنین به علت وجود تنها یک اهرم برای کنترل دمای آب، باید مراقب کودکان خود هنگامی که می خواهند دست های خود را بشویند، باشید.

شیرآلات دو اهرمی

شیرآلات ساختمانی دو اهرمی دارای دو شیر جداگانه برای کنترل دما و فشار اب هستند. مدل های دو اهرمی از توازن بهتری برخوردار بوده و عملکرد بهتری در آشپزخانه خواهند داشت.

شیرآلات دو اهرمی

با این حال مدل های شیر دو اهرمی بیشتر در حمام و دستشویی استفاده و شیرهای تک اهرمی اغلب در آشپزخانه ها به کار برده می شوند.

شیرآلات لمسی

همانطور که این روزها فناوری های بدون دخالت دست رو به گسترش هستند، شیرآلات هوشمند نیز مدام در حال محبوب تر شدن هستند.

شیرآلات لمسی

مدل های لمسی تنها با برقراری تماس دست به هر قسمتی از شیر، باز و بسته می شوند. علاوه بر سهولت استفاده، شیرآلات لمسی باعث کاهش آلودگی و مصرف آب شده و در نتیجه در هزینه ها صرفه جویی قابل توجهی خواهد شد.

انتخاب شیر

در بسیاری از شیرآلات بهداشتی و ساختمانی جدید، تعداد فلزات بکار رفته محدود شده، بنابراین باید گزینه های خود را با دقت بیشتری انتخاب کنید. وقتی تصمیم نهایی را گرفتید، مدل دلخواه را انتخاب نمایید. سپس وقت آن می رسد که برندهای مختلف را از نظر کیفیت و قیمت بررسی کنید.

انتخاب شیر

همچنین نظرات اطرافیان نیز می تواند در انتخاب مدل و جنس بهتر، مفید باشد. البته اگر قصد گرفتن اطلاعات و راهنمایی از فروم ها را دارید، با وسواس بیشتری به حرف ها توجه کنید زیرا اغلب افراد تنها وقتی صحبت می کنند که به مشکل برخورده باشند.

زیبایی بی انتها

برای افزایش کارایی آشپزخانه، به نصب سینک بصورت مدل جزیره ای توجه ویژه ای داشته باشید. زیرا تغییر وضعیت دادن به سبک آشپزخانه جزیره ای باعث می شود تا با امکانات غیر منتظره ای مواجه شده و فضای بیشتری در اختیار داشته باشید. پیاده کردن این سبک باعث اضافه شدن گزینه های بیشتر و در نتیجه فضای کاری بهتر در آشپزخانه خواهد شد.

زیبایی بی انتها

در طرح آشپزخانه جزیره ای معمولا از شیرآلات بهداشتی با قوس بلند استفاده می شود که زیبایی خیره کننده و بی انتهایی به دکوراسیون شما می بخشد.همچنین با خرید مایع ریز اتوماتیک می توانید جلوه مدرن تری به آشپزخانه خود بدهید. سایت آریان فراز پرسام امکان مشاهده و مقایسه شیرآلات بهداشتی متناسب با هر سلیقه ای را برآورده کرده است.