Table of Contents

نکاتی برای ایجاد سرویس بهداشتی با نظافت آسان

نکات تخصصی برای ایجاد سرویس بهداشتی با نظافت آسان

آیا سرویس بهداشتی با نظافت آسان در لیست اولویت های شما قرار دارد؟

ما از متخصصانی ایده آل، که بیش از ۱۰۰ سال است حمام طراحی می کنند، راهنمایی های اصلی در مورد تعادل بهداشت و سبک را درخواست کردیم. ملاحظات پیرامون بهداشت، خواه شستن صحیح دست ها با صابون ریز باشد یا احتیاط در مورد سطوحی که لمس می کنید، رعایت این نکات بهداشتی، هرگز مهمتر از این زمان نبوده است!

سرویس بهداشتی، شستن دست با مایع ریز اتوماتیک و استفاده از ماسک صورت قبل از بیرون رفتن، به لیست های کنترل ذهنی ما اضافه شده است و حتی به راحتی در منزل هم نظافت لیست اولویت ها را بالاتر می برد. اما این بدان معنا نیست که همه ما می خواهیم در یک محیط عقیم زندگی کنیم در حقیقت، بیش از هر زمان دیگری، ما اشتیاق به راحتی و استفاده از فضاهای زیبا طراحی شده را داریم. بنابراین، وقتی صحبت از پناهگاه خصوصی شما می شود، چگونه می توانید بهداشت و سبک را متعادل کنید؟ در این مقاله چند نکته ساده برای کمک به شما در ایجاد یک سرویس بهداشتی با نظافت آسان آورده شده است.

1- محصولی را پیدا کنید که هر دو کار را انجام دهد.

۱- محصولی را پیدا کنید که هر دو کار را انجام دهد.

محصولات، لوازم و اتصالات زیادی در دسترس است که برای سهولت نظافت و نگهداری منظم در حمام طراحی شده اند. به عنوان مثال: توالت فرنگی، مبلمان و سینک های دیواری به معنای آن است که کف از انسداد پاک است و برای شما امکان تمیزی بیشتری را فراهم می کند. با رسیدن به هر قسمت از زمین، می توانید کمی راحت تر باشید و بدانید که میکروب ها یا باکتری هایی را که در کمین هستند پاک کرده اید، علاوه بر تأمین مزایای بهداشتی اضافی، وسایل آویز دیواری نیز باعث می شوند که حمام شما بزرگتر به نظر برسد و فضای کف بیشتری برای شما ایجاد کند تا آن را به یک انتخاب درخشان طراحی تبدیل کند.

2- بیایید کمی فنی فکر کنیم.
فضای حمام خود را مانند یک مجموعه ایده آل استاندارد، با یک سینک دستشویی دیواری زیبا، تمیز نگه دارید!

۲- بیایید کمی فنی فکر کنیم.

وقتی نوبت به انتخاب توالت فرنگی می رسد، شاید اولین چیزی که به ذهن خطور می کند فناوری نباشد، اما محصولاتی با تکنولوژی هوشمندانه ساخته شده اند، که در طراحی تاثیری ندارند! به عنوان مثال: فناوری منحصر به فرد ما از طریق گرگرفتگی بدون پاشش، حتی در حجم کم آب، یک عملکرد بهداشتی بسیار موثر را ارائه می دهد که همراه با پمپ های قدرتمندی که در لبه توالت فرنگی تعبیه شده اند، به تمیز کردن کامل کاسه کمک می کنند و احتمال بروز اثر آئروسل را کاهش می دهند.

 تکنولوژی هوشمندانه همچنین به صرفه جویی در مصرف آب کمک می کند، زیرا طراحی آن بدین معناست که می تواند با استفاده از مقدار کمی آب، یک شستشوی کاملا تمیز را انجام دهد.

۳- قدم به قدم کار را پیش ببر!

اگر دستشویی قدیمی دارید که از نظر ظاهری از آن راضی هستید، اما نگران سطح بهداشت یا قابلیت اطمینان تجهیزات قدیمی مانند شیر آب و شیشه های دوش هستید، می توانید به جای تغییر دکوراسیون حمام، تجهیزات قدیمی را تعویض کنید! با تعویض تجهیزات قدیمی خود برای یک مدل جدید، نه تنها می توانید سبک اتاق را بدون هزینه زیاد تازه کنید، بلکه می توانید محصولاتی را نیز پشتیبانی کنید که از شستشوی دست، بهتر پشتیبانی می کنند. همه ما تاکنون می دانیم که شستن صحیح دست ها حداقل ۲۰ ثانیه طول می کشد، اگر بخواهید جریان آب سرد و گرم را از طریق شیرهای آب جداگانه، متعادل کنید، این کار بسیار پیچیده تر می شود.

تعویض شیرآلات ظرفشویی قدیمی با شیرآلات هوشمند به این معنی است که می توانید درجه حرارت ثابت خود را به راحتی بدست اورید و با خیالی راحت ایمنی و سلامتی خود را حفظ نمایید. همچنین ممکن است سرانجام شاهد استفاده از شیرهای لمسی و سنسور شونده در خانه باشیم، به طور معمول، این محصولات در ادارات، هتل ها یا مراکز خرید مشاهده می شوند، اما با آگاهی بیشتر از متوقف کردن شیوع عفونت، این راه حل ها ممکن است در خانه های ما شیوع بیشتری پیدا کنند!

3- قدم به قدم کار را پیش ببر!
یک شیر میکسر ظریف و جمع و جور، مانند تصویر بالا، یک گزینه بهداشتی مناسب است!