Table of Contents

شش نکته برای انتخاب سینک دستشویی مناسب

شش موردی که باید هنگام انتخاب سینک دستشویی خود در نظر بگیرید!

ممکن است انتخاب سینک دستشویی جدید نسبتاً ساده باشد اما موارد زیادی مانند نوع شیر روشویی وجود دارد که باید قبل از خرید در مورد آنها فکر کنید، در این مقاله، سعی کردیم ۶ مورد اصلی را که باید هنگام انتخاب سینک دستشویی خود در نظر بگیرید را توضیح دهیم.

سینک حمام تقریباً از هر شکل و اندازه ای که تصور کنید وجود دارد، اما انتخاب شما با توجه به ترکیبی منطقی از طراحی و عملکرد انجام می شود. اگر می خواهید کار را برای اولین بار درست انجام دهید و اطمینان حاصل کنید که انتخابتان به درستی انتخاب یک دست خشک کن اتوماتیک برای خشک کردن دستهایتان پیش می رود، در اینجا ۶ نکته وجود دارد که باید هنگام انتخاب حوضچه (سینک دستشویی) خود آن را در نظر بگیرید.

۱- دیوار خود را بررسی کنید.

با اطلاع از ساختار دیوار حمام خود کار را شروع کنید، سپس تصمیم بگیرید که کدام یک از سه نوع پایه اصلی (پایه، دیوار آویز یا صفحه پیشخوان) را می خواهید و ببینید آیا این نوع به شکل، اندازه، فرم و طرحی که شما در ذهن دارید می آید؟

نصب موفقیت آمیز به داشتن درک روشنی از گزینه ها بستگی دارد، دقیقاً کدام نوع را انتخاب می کنید، چه مدلی را قرار می دهید، چگونه لوله ها کار می کنند، نحوه قرارگیری تنظیمات نسبت به اتاق و غیره… .اگر در مورد استحکام یا وضعیت دیوارها شک دارید می توانید یک واحد مستقل را نصب کنید!

۲- جایگزین کنید.

اگر طرح سینک دستشویی موجود را جایگزین کنید، جای دادن یک نوع از آن بسیار راحت تر و مقرون به صرفه تر خواهد بود اما این بدان معنا نیست که باید همان اندازه یا سبک باشد! اگر دیوار شما مناسب باشد، یک نیمه پایه، به پاکسازی فضای کف کمک می کند!

2- جایگزین کنید.

۳- فضاهای کوچک

سینک روشویی توکار برای اتاق های کوچک که کمبود فضای کف دارند گزینه مناسبی است، با این حال، شما باید استحکام دیوار را ارزیابی کنید، اگر دیوارهای شما نتوانند از یک سینک روشویی توکار پشتیبانی کنند، یک واحد گوشه ای می تواند به حداکثر رساندن فضا کمک کند، در حالی که ذخیره سازی حیاتی را فراهم می کند.

۴- لوله کشی ناخوشایند

اگر می خواهید لوله کشی هایی را که از کف بیرون می آیند پنهان کنید، بهترین انتخاب برای شما، یک سینک دستشویی پایه دار است. با این حال، اگر لوله کشی شما از دیوار خارج شود، یک نیمه پایه یا سینک روشویی دیواری گزینه بهتری خواهد بود. (این باعث می شود که در طولانی مدت سرویس بهداشتی شما بسیار مرتب تر به نظر برسد).

4- لوله کشی ناخوشایند
سینک روشویی توکار، مانند تصویر بالا، گزینه ایده آل برای لوله کشی دیواری است.

۵- سبک معاصر

آیا به دنبال چیزی کمی شیک تر و زیبا تر از یک سینک روشویی با پایه ساده هستید؟ سینک دستشویی می تواند فقط موردی باشد که به دنبال آن می گردید، با یک شیرآب اهرمی بلند و یک سینک توکار مناسب، می توانید کلاس واقعی را به دکوراسیون کلی خود اضافه کنید.

۶- اجازه ندهید اندازه تعجب آور باشد.

در مورد سینک دستشویی طیف وسیعی از اندازه ها و سبک ها وجود دارد، بنابراین فکر کنید که سینک بزرگ یا کوچکتر جدید چگونه بر اتاق شما تأثیر می گذارد! آیا یک حوض بزرگتر بیش از حد بر اتاق شما تسلط خواهد داشت؟آیا سینک کوچکتر به اندازه کافی برای نیازهای شما بزرگ نخواهد بود؟