Table of Contents

14 طرح برای طراحی حمام، در سال 2021

درست شنیدید، سرانجام طراحی سال ۲۰۲۱ رسید!

برای شروع مقالاتی که طی چند ماه آینده منتشر خواهیم کرد، می توانید از جدیدترین سبک های موجود در صنعت، استفاده کنید و برای بازسازی حمام بعدی خود از آن الهام بگیرید! از بازسازی و تعویض وان ها و دوش ها گرفته تا  خرید شیرآلات ساختمانی همه و همه می توانند، الهام بخش خوبی برای بازسازی حمام بعدی شما باشند!جدیدترین بافت ها، الگوها، چاپ ها، پایان ها و سبک ها از همه نوع، برای سال آینده در اینجا وجود دارد! این گردآوری شامل داغترین طرح هایی است که می تواند الهام درستی را به شما بدهد، که حتی تصور نمی کنید شاید به آن احتیاج دارید!

چه در حال ساخت خانه جدید هستید و چه در حال برنامه ریزی برای بازسازی، این مقاله مطمئناً ایده های جدیدی را برای شما به ار مغان می آورد؛ از شیک و مدرن گرفته تا صنعتی و سنتی، سبک شخصی شما هر چه باشد، سال ۲۰۲۱ سال شما برای بازسازی حمام است!

طرح شماره ۱ – رنگ سیاه جدید است یا خاکستری؟

خاکستری ممکن است یکی از محبوب ترین سبک ها در بازسازی حمام در سال گذشته باشد، اما همه چیز در شرف تغییر قرار دارد! امّا ما در این فصل به سبک های تیره تر و جسورانه ای می رویم! خاکستری عالی است، اما رنگ سیاه بهتر است! در سال گذشته شاهد بسیاری از حمام های خاکستری بوده ایم، با این حال انتظار می رود شاهد افزایش تعداد حمام های سیاه باشیم، این روند در وسایل روشنایی، آینه ها و سایر وسایل مانند: شیرآلات بهداشتی به خصوص با پوشش های مات محبوبیت بیشتری دارد!

 از آنجا که برخی از صاحبان خانه ممکن است در مورد افزودن این رنگ های تیره به خانه هایشان مردد باشند، ممکن است رنگ خاکستری همچنان گزینه اصلی برای افرادی باشد که می خواهند از یک رنگ سفید یا خنثی کلاسیک دور شوند، اما برای انتخاب جسورانه رنگ سیاه؛ هنوز آماده نیستند!

حمام و دستشویی خاکستری

طرح شماره ۲ –  حمام های آینده :

سال گذشته ما در مورد توالت های هوشمند صحبت کردیم، اما امسال کل سرویس بهداشتی در حال ارتقا با تکنولوژی پیشرفته است، در مقالات قبلی، ما در مورد محبوبیت توالت های پیشرفته با تکنولوژی پیشرفته (ماننده کشور ژاپن) بحث کردیم. توالت ها مواردی مانند گرمکن صندلی، درب بازکن اتوماتیک، خشک کن هوا با قابلیت تنظیم، بوگیرهای داخلی و موارد دیگر را به خود اختصاص می دادند!  اگر تحت تأثیر این فناوری قرار گرفته اید، فقط منتظر بمانید تا در مورد بقیه سرویس های بهداشتی بشنوید!

 در سال ۲۰۲۱، حمام ها شاهد دوش های هوشمند، یخچال های کوچک و شیرآلات توکار هستند، ما اخیراً خانه ای را بازسازی کردیم که به صاحبخانه اجازه می داد دوش خود را برای شروع خودکار تنظیم کند، این بدان معناست که وقتی او از سرکار به خانه برگشت، دوش او گرم و آماده بود!

ویژگی های صوتی فعال شده برای نور و دما، آینه های هوشمندی که با شما صحبت می کنند و افزایش اقساط تلویزیون فقط برخی از روندهای سرگرم کننده دیگری است که دیده ایم، اما این امکانات بی پایان هستند، حمام های مدرن امروزی در حال تبدیل شدن به چشمه های آبگرم شخصی هستند و این فن آوری ها حمام را راحت تر و آرام بخش تر از گذشته می کنند!

حمام هوشمند

طرح شماره ۳ – برنج و طلا با بازگشتی قدیمی

شیرآلات برنجی و شیرآلات طلایی برگشته اند تا بهتر از همیشه باشند!
سایه های طلا امسال جای هر طرح جدیدی را در ذهن شما می گیرد!

خاطرات شیر روشویی ​​برنجی دستشویی مادربزرگ و پدربزرگ خود را از ذهنتان پاک کنید، زیرا این لوله کشی جدید و دوست داشتنی لوله های طلایی رنگ، مورد علاقه شما خواهد بود و به اندازه کافی عمق، ابعاد و به هر فضایی احساس تجمل می دهد!

صاحبان خانه عاشق تغییر لهجه های گرم با وسایل حمام، با رنگ برنز / طلا، در مقابل کروم براق و سنتی براق هستند، که احساس خنک، مدرن و براق تری را منتقل می کند؛ این تغییر ظریف دقیقاً همان چیزی است که برای افزودن آن عنصر سنتی کلاسیک به هر فضا لازم بود و در گزینه های پایانی جدید مانند ساتن، مات و طلا با پاداش اضافی برای مخفی نگه داشتن اثر انگشت و لکه های آب به خوبی ارائه می شود! این لحن گرمتر، به همراه قطعات سخت افزاری، وسایل روشنایی و آینه ها، به لهجه های دوست داشتنی اتاق تبدیل شده می شوند به اطراف خود نگاه کنید و موارد بیشتری برای استفاده از طرح طلا پیدا خواهید کرد، بیشتر از آنچه فکرش را کنید!

حمام و دستشویی کلاسیک

طرح شماره ۴ – مدل های صنعتی

گرچه این سبک ممکن است برای همه مناسب نباشد، اما بسیار فعال است و شما باید انتظار داشته باشید که با توجه به سال آینده میزان محبوبیت این نوع طراحی ها افزایش می یابد! با وجود تمام امکانات تمام شده فلزی، لهجه های چوبی و الگوهای کاشی بد بو، کاملاً منطقی است که غرور صنعتی در آن شکل بگیرد! ظاهر براق و مدرن آن کاملاً با این روند بازسازی پرتحرک، در عین حال درجه یک مطابقت دارد.

 سینک ظرفشویی های صنعتی را می توان با رنگ های پاپ، لهجه های طلایی یا برنجی، وسایل مشکی مات و الگوهای کاشی سرگرم کننده مطابقت داد تا ظاهر را کمی بیشتر مدرن کند.
طرح های صنعتی یک ظاهر عالی برای آپارتمان های کوچکتر یا سرویس بهداشتی سالن شما هستند.
این سبک شهری و مرسوم مد روز، مطمئناً در سال ۲۰۲۱ بیانیه می دهد، بنابراین این مطلب را به هیچ وجه از دست ندهید!
حمام طرح صنعتی

طرح شماره ۵ – الگوها و طرح های زیبای کاشی، که دوستش خواهید داشت!

ما قبلاً دیده ایم که چگونه فناوری به تولیدکنندگان اجازه می دهد انواع طرح ها را با استفاده از کاشی های اساسی ایجاد کنند، اما اکنون آنها فراتر از رنگ ها و گرافیک ها هستند تا شکل کاشی سنتی را به یک چیز جالب تر تبدیل کنند! ما شاهد احیای کاشی های محبوب یک دهه گذشته و چند طرح جدید هستیم، دیگر ما فقط به یک کاشی مترو یا یک کاشی با قالب بزرگ روی دیوار اکتفا نمی کنیم، ما طرحهای کاشی زیادی داریم که می توانید از بین آنها بهترین را انتخاب کنید.

بنابراین، به دنبال مقیاس های شش ضلعی، عربی، الماس، ماهی مراکشی یا الگوهای شورون در رنگها و بافت های جدید باشید، این اَشکال چشم نواز توجه را فقط به کف جلب نمی کند! آنها همچنین به عنوان پشت پرده حمام، روی دیوارهای دوش، و احتمالاً سقف مورد استفاده قرار می گیرند تا لهجه های جسورانه مورد نظر ما را ایجاد کنند! اگر به دنبال روشی ایمن برای بازسازی حمام خود هستید، این یکی از بهترین روش هایی است که می توانید در سال ۲۰۲۱ امتحان کنید.

کاشی ماهی مراکشی

طرح شماره ۶ – لهجه های چوبی که از گذشته برگشته اند، بسیار با طراوت هستند!

همانطور که در اوایل این پست ذکر شد، رنگ خاکستری به آرامی راه خود را از روند بازسازی خانه خارج می کند با این کار رنگ و لهجه های گرمتر بخصوص طرح چوبی بر طرح های دیگر به خوبی سایه افکنده است!

سایه های مختلف چوب می توانند از حمام سفید، آبی، سبز و تیره تر به خوبی استفاده کنند و عملا در هرجایی لهجه های چوبی به خوبی با روندهای پرنعمت و صنعت جفت می شوند، بنابراین تعجب آور نیست که بعد از مدت ها دوباره ظاهر می شوند! این ظاهر طبیعی، به زیبایی سبک کلاسیک سنتی و سایر حمام های مدرن بسیار کمک می کند که حتا، ما این تاثیرگذاری را در سبک های منحصر به فرد هم می بینیم.برخی از تصاویر زیر تنها برخی از امکانات موجود در هنگام انتخاب رنگ های چوبی برای بازسازی حمام سال ۲۰۲۱ شما را نشان می دهد، پیشنهاد می دهیم حتما آن را بررسی کنید!

مدل دستشویی با چوب

طرح شماره ۷ – فضای ذخیره سازی جمع و جور برای همه شما، کاملا شسته و رفته!

از فضای شلوغ و نامرتب کابینت بیضار هستید؟ ما هم همینطور، حمام های ۲۰۲۱ شیوه های ساده زندگی را به سادگی به نمایش می گذارند!

زیرا فضای ذخیره سازی و فضای مورد نیاز را به حداقل می رسانند و محل های ذخیره سازی فشرده کابینت ها، قفسه ها و غیره به روشی ساده ارائه می شوند که عادت های حداقلی را ترویج می دهند. اعتقاد ما بر این است که این سبک زندگی در حالی که شما را بسیار مرتب و منظم نگه می دارد، به شما کمک می کند تا  استرس را به خوبی از بین ببرید!

حتی اگر اتاق های دیگر شما به حداقل برسند، حمام یک مکان آرامش بخش برای آرامش است و فضای ذخیره سازی جمع و جور می تواند به طور موثری آن را تأمین کند. کابینت های پنهان، قفسه های دیواری مدرن، در طراحی فضای ذخیره سازی، کمتر آشفته به نظر می رسند و باعث می شوند کل حمام احساس بازتر و منظم تری داشته باشد!

طرح دستشویی کوچک