Table of Contents

14 طرح برای طراحی حمام، در سال 2021

طرح شماره ۸ – انبوهی از رنگ برای چاشنی زندگی شما!

همانطور که ما بیشتر و بیشتر از رنگ های خاکستری دور می شویم، انتظار داریم که با لهجه های رنگارنگ؛ زیبایی وسایل و لوازم جانبی را به سادگی استفاده از مایع ریز اتوماتیک در حمام ها افزایش دهیم! این پاپ های رنگی به زیبایی با سایه خنثی، روشن یا تاریک جفت می شوند، ممکن است از محبوبیت بیشتر آشپزخانه های سبز یا آبی شنیده باشید اگرچه این موضوع صحت دارد، انتظار می رود این رنگ ها را در مدل های جدید بازسازی حمام سال ۲۰۲۱ مشاهده کنید.

 از رنگ خاص انتخاب شده می توان برای تنظیم حالات مختلف استفاده کرد، به عنوان مثال، گفته می شود که آبی در خانه ها باعث افزایش سطح آرامش می شود از طرف دیگر، رنگ سبز احساسات طبیعت و سلامتی را ایجاد می کند.رنگ های دیگر حتی ممکن است باعث افزایش روحیه و خلاقیت شما شوند، این یک روش سرگرم کننده برای افزودن جلوه ای منحصر به فرد به حمام و … است!

شما می خواهید در زمان بازسازی طراحی حمام ۲۰۲۱ کدام رنگ را اضافه کنید؟

حمام رنگی

طرح شماره ۹ – کاشی چالش برانگیز!

تعیین اینکه کدام طرح را هنگام کاشی کاری کف یا دیوارهای خود انتخاب کنید می تواند چالش برانگیز باشد، اما یکی از مواردی که هم اکنون محبوب است، پیوند پشته ای یا الگوی مستقیم است. با نصب کاشی ها بر روی یکدیگر، طرحی توسعه می یابید که هم چشمگیر و هم شسته و رفته به نظر می رسد و برای برجسته سازی سایر ویژگی های این منطقه یک انتخاب بسیار عالی است!

طرح سرویس بهداشتی کوچک

طرح شماره ۱۰ – وان های بزرگ و دوش های روباز

با تغییر دستشویی، امکانات انبساط و فضای بیشتر به ذهن خطور می کند در حقیقت، هدف از داشتن فضای بیشتر اغلب دلیل اصلی انتخاب مالکان خانه برای بازسازی است که البته این شامل سرویس بهداشتی هم می شود! با گزینه های ذخیره سازی جمع و جور، فضای بیشتری برای گسترش حمام یا دوش به خود می دهید.

  • وان های بزرگ

هرچه وان بزرگتر باشد، فضای بیشتری نیز در اختیار شما قرار می گیرد، صاحبان خانه پس از یک روز طولانی مستحق مکانی برای خنک شدن هستند و چه مکانی بهتر از سرویس بهداشتی خودشان؟ در حالی که وان های سبک جکوزی لزوماً مانند گذشته محبوب نیستند، ما شاهد تغییر در ترجیحات به سایر سبک ها هستیم!

  • دوش ها را باز کنید

دوش های باز به نظر می رسد که از نظر بصری اندازه حمام شما را افزایش می دهد، در عین حال فضای بیشتری به آن می دهد و راحتی کاربران را فراهم می کند، مدت هاست که روزهای نگرانی در مورد لیز خوردن لبه وان در حالی که سعی در خارج شدن و خشک شدن دارید وجود دارد، اگرچه برخی ممکن است متوجه شوند که این طراحی از حریم شخصی برخوردار نیست!

وان حمام

طرح شماره ۱۱ – آینه های نامتقارن و پیشرفته

آینه های نامتقارن، اینجا بهتر از هر زمان دیگری هستند!

َاشکال منحصر به فرد و هندسی آینه همه، پر سر و صدا هستند، اما این همه چیز نیست! آینه ها، دقیقاً مانند بقیه سرویس های بهداشتی در حال هوشمند شدن هستند، آینه ها می توانند دارای فناوری ضد بخار، توانایی لمس هوشمند، ایستگاه های شارژ USB و هر چیز دیگری که تصور می کنید، باشند.

با به دست گرفتن گزینه های قاب شکل، شما می توانید در انتخاب سبک دقیق، تا حد ممکن خلاقیت به خرج دهید و ما مهمترین جزئیات آینه های حمام، یعنی نورپردازی را، فراموش نکرده ایم، همه چیز در مورد روشنایی است اگر در ظاهر بی عیب و نقص بیرون نیایید، آماده شدن در حمام شیک خود معنی نخواهد داشت!

 در حالی که همه ما ایده شکلات و ابزارهای جالب را دوست داریم، عملکرد در بالای لیست ما است به همین دلیل است که ما شاهد آینه های روشن عقلب معاصر و همچنین محبوبیت چراغ های جلو هستیم، آینه های روشن عقب گزینه ظریف تری هستند که امکان نورپردازی بهینه را فراهم می کنند، اما چراغ های جلو امکان خلاقیت بیشتری را فراهم می کند، ولی ممکن است حواس شما را از شکل آینه نامتقارن دور کند!

آیینه دستشویی مدرن

شماره ۱۲ – این زمستان را با سیستم های گرمایش، از کف گرم نگه دارید!

اگر فقط برای فرار از احساس سرما در پایین پا هنگام راه رفتن از کف حمام، یک جفت دمپایی خریداری کرده اید، بنابراین ممکن است، این سرمایه گذاری خوبی برای شما باشد که بخواهید یک سیستم گرمایش را در زیر کف حمام خود اضافه کنید! هنگامی که دما کاهش می یابد، آرزوی شما می تواند به واقعیت تبدیل شود از گرمایش از کف می توان با انواع گزینه های کف مانند کاشی، بتن، وینیل و چوب استفاده بهینه کرد.

حتی در حمام، کاشی سرد می تواند به یک کف گرم و آرام تبدیل شود، سیستم های گرمایشی نه تنها گرما تأمین می کنند، بلکه می توانند سطح سر و صدا و واکنش های آلرژیک احتمالی را کاهش دهند زیرا جریان هوا باعث ایجاد گرد و غبار نمی شود!

بیشتر و بیشتر فن آوری در حمام ها گنجانده شده است، این بدان معنی است که لوازم کوچک بیشتری در حال تلفیق هستند.

به عنوان مثال: برخی از طرح های لوکس حمام در حال حاضر دارای یک مرکز نوشیدنی یا یخچال های تحت پیشخوان نزدیک محل آرایش یا مواد مغذی داروهای شما یا داروهای ارگانیک صورت هستند.

 حتا ممکن است برخی از طرح های حمام خانه را با کشوهای گرم کننده برای پارچه و روپوش پیدا کنید، جدا از خشک کن های سنتی در منطقه آرایش، شما همچنین می توانید سیستم های موسیقی بی سیم، تلویزیون، سیستم های خنک کننده یا گرم کننده و غیره داشته باشید!

دستشویی قبلاً مکانی بود که در آن لوازم برقی ممنوع بود اما اکنون می تواند از نظر تعداد اسباب و تعداد فن آوری موجود در آن، با آشپزخانه رقابت کند، این روند به ویژه در طراحی سال ۲۰۲۱ ادامه خواهد داشت!

شماره ۱۳ – حمام زیبا و شیک

 

دستشویی های حمام شناور، سال ها مترادف با طراحی مدرن بودند، اما با ساده سازی سبک های زندگی، زیبایی ها و روندهای جدید طراحی گاهی اوقات به سادگی فقط چند متر مربع در دسترس هستند، که باعث می شود دستشویی های حمام شناور، لمسی اضافی و لازم برای شناور کردن حمام خود به سطح بعدی باشد!

 این ظاهر به کاهش وزن بصری کمد، کمک می کند و وقفه دیداری لازم برای اجازه دادن به مواد هماهنگ کننده اتاق را به خوبی فراهم می کند.

دیگر نیازی به نگرانی در مورد نیازهای ذخیره سازی خود ندارید، زیرا شما می توانید محفظه های سازمانی داخلی را به کابینت اضافه کنید و یا زیر آن سبد هایی اضافه کنید که برخی از ابزارهای ماهرانه را به خوبی در خود جای می دهد!

دکوراسیون حمامهای مدرن

شماره ۱۴ – تصاویر پس زمینه با یک انفجار بازگشتند!

کاغذ دیواری گلدار دوست داشتنی برای این حمام زیبا و لطیف! ممکن است برخی از شما بگویند، دیگران با شنیدن کلمه کاغذ دیواری خوشحال نمی شوند، اما یک چیز مطمئناً مشخص است، که کاغذ دیواری احساسات را به خوبی برمی انگیزد! این تصویر زمینه خانه مادربزرگ شما نیست که ما در مورد آن صحبت می کنیم! نقاشی های بزرگ، جسورانه، رنگارنگ، نقاشی دیواری و گرافیک به قدری جالب و تأثیرگذار است که مجبورید آن را برای خانه خود انتخاب کنید!.

آماده هستید تا فرصتی پیدا کنید و زندگی را به خانه بی طرف خود اضافه کنید؟ اتاق یک مکان عالی برای شروع است زیرا فضای کمتری دارد، نه رطوبت؛ درب را می توان بسته نگه داشت و در صورت لزوم به راحتی قابل تغییر است، دفعه دیگر که مهمانانتان را دعوت کردید، با یک اتاق خیره کننده و کاغذ دیواری خیره کننده، آنها را غافلگیر کنید!

کاغذ دیواری حمام