Table of Contents

بهترین راهنمایی ها برای طراحی داخلی خانه با بودجه کم

خرید لوازم مقرون به صرفه برای دکوراسیون داخلی خانه

همه دوست دارند خانه‌ای زیبا با دکوراسیون خاص داشته باشند. اما پول یک عامل محدود کننده به حساب می‌آید. در صورتی که علم و آگاهی کامل برای استفاده از لوازم مختلف و همچنین تکنیک‌های تغییرات دکوراسیون خانگی را داشته باشید، می‌توانید از سد پول گذر کرده و به نتیجه دلخواه خود برسید. ما در تیم تحقیقاتی وبسایت آریان فراز پرسام، ۵ نکته مقرون به صرفه برای طراحی داخلی خانه را از بین نکاتی که متخصصان بیان می‌کنند، جدا کرده و در ادامه بررسی خواهیم کرد. این نکات به شما کمک می‌کنند تا به یک سبک داخلی خیره کننده و زیبا دست پیدا کنید.

ابتدا سبک و پالت رنگ خود را انتخاب کنید.

اولین چیزی که خانه را زیبا می‌کند احساس انسجام در اتاق‌هاست. این نشان می‌دهد که شما به طور کلی به زیبایی دکوراسیون فضا فکر کرده‌اید. همین مورد راهی مطمئن برای دستیابی به یک احساس درجه یک و زیبایی بصری است. بنابراین قبل از ادامه راه، جهت خود را تعیین کنید. سبک‌های مختلف طراحی داخلی را بررسی کنید و سبک واحد یا ترکیبی از چند سبک را که بیشتر دوست دارید انتخاب کنید. یک صفحه جدید Pinterest ایجاد کنید و تصاویر اتاق‌ها ،اکسسوری‌ها و حتی شیرآلات بهداشتی مورد علاقه خود را جمع‌آوری کنید.

ابتدا سبک و پالت رنگ خود را انتخاب کنید.

سپس پالت رنگی را که می‌خواهید استفاده کنید،انتخاب کنید. رنگهایی را که دوست دارید انتخاب کنید و شور و هیجان علاقه خود را با دیگران شریک شوید. به عبارت دیگر ، شما باید تصمیم بگیرید که می‌خواهید خانه شما چگونه باشد. این ممکن است بدیهی به نظر برسد ، اما تفکر در مورد آن و جمع آوری چند نمونه مشابه به شما یک مرجع بصری می‌دهد و کمک می کند هر زمان که در بازسازی دچار تردید شدید ، تصمیم درست را بگیرید!

به روزرسانی آسان طراحی داخلی با قیمت مناسب

یک جمله‌ی معروف در معماری داخلی هست که می‌گوید: “جزئیات کوچک، تفاوت بزرگ ایجاد می‌کنند.” به عنوان مثال ، یک چیز کوچک مانند تعویض دستگیره کابینت آشپزخانه یا خرید شیرآلات توکار به جای شیرآلات روکار، می‌تواند ظاهر کل اتاق را از حالت متوسط ​​به حالت فوق‌العاده تبدیل کند.

به روزرسانی آسان طراحی داخلی با قیمت مناسب

تغییر کوچک دیگری که جلوه خاصی به خانه شما می‌بخشد ، تغییر دستگیره درهای شما به چیزی است که سبک شما را تکمیل می کند. سوئیچ ها و پریزهای برق چطور؟ به روزرسانی یا تزئین این صفحات بلافاصله خانه شما را شیک‌تر می‌کند. همه این‌ها ممکن است در ابتدا چیزهای بی ربطی به نظر برسند ، اما ما تضمین می‌کنیم که اگر یکی دو مورد از آنها را اجرا کنید ، در حال حاضر شاهد پیشرفت فوق العاده‌ای در خانه خود خواهید بود!

از اکسسوری‌ها استفاده کنید.

اگر به شما بگوییم که می‌توانید با هزینه بسیار اندک و بدون دست زدن به هیچ کدام از  اثاثیه موجود ، ظاهر خانه خود را کاملاً تغییر دهید، چه واکنشی خواهید داشت؟ به نظر راه حل مقرون به صرفه برای طراحی داخلی است ، درست است؟ خوب ، این دقیقاً همان چیزی است که لوازم جانبی یا همان اکسسوری‌های خانه می توانند انجام دهند. آثار هنری، گلدان ، کوسن ، سینی ، شمع و … . لیست این لوازم بسیار طولانی است. علی‌رغم آنچه برخی از مردم فکر می‌کنند ، همه این اجسام فقط دکوری نیستند و می‌توانند در بیش از یک جهت به کارایی و زیبایی خانه شما کمک کنند. اول این که، لوازم جانبی می‌توانند فضا را تازه کنند ، احساس به روز شده‌ای به مبلمان قدیمی بدهند و حتی برخی از نقص‌ها را در قطعاتی که روزهای بهتری را دیده‌اند ، بپوشانند.

از اکسسوری‌ها استفاده کنید.

ثانیاً ، با رعایت سبک و رنگ یکسان در همه لوازم جانبی خود ، بلافاصله به حس انسجام در سراسر خانه دست خواهید یافت و  همانطور که گفتیم این یکی از اجزای اصلی یک خانه خیره کننده است. نکته آخر اینکه لوازم جانبی برای افزودن سلیقه شخصی شما به خانه بسیار ارزشمند است. به این ترتیب فضای خانه شما کاملا با سبک چیدمان منحصر به فرد شما پر می‌شود. استفاده از اکسسوری‌ها، محدود به مکان نیست. شما می‌توانید اکسسوری‌های مناسب سرویس‌های بهداشتی را انتخاب کرده و به عنوان مثال در کنار شیرآلات بهداشتی و ساختمانی خود قرار دهید.

با دیوارهای خود چند نقطه کانونی ایجاد کنید.

دیوارها یکی از بزرگترین سطوح در یک اتاق هستند و می‌توانند تغییرات زیادی در طراحی ایجاد کنند. نقاشی آن‌ها عالی است ، اما این مورد به عنوان تزئین دیوار فقط گزینه ابتدایی است. گزینه‌های ارزان قیمت بسیاری مانند کاغذ دیواری قابل حمل و برچسب ها وجود دارد. نصب و حذف آنها آسان است و اثری چشمگیر خلق می‌کنند کاشی‌های چسبی نیز یک گزینه هستند و می‌توانند در هر اتاق ، از جمله مناطق مرطوب مانند سرویس‌های بهداشتی و یا پشت شیرآلات ساختمانی استفاده شوند.

با دیوارهای خود چند نقطه کانونی ایجاد کنید.

گزینه‌ی بعدی، استفاده از یک اثر هنری بزرگ است. قدرت یک اثر هنری بزرگ را فراموش نکنید. گزینه‌های مقرون به صرفه زیادی وجود دارد ، اما ممکن است تصمیم بگیرید که آثار هنری خود را با رنگ ، پارچه یا کاغذ ضایعاتی تهیه کنید. از هر روشی که برای تزئین دیوارها استفاده می کنید ، به یاد داشته باشید که وجود یک دکوراسیون خوب بر روی دیوار، بلافاصله شخصیت و هویت را به فضا می‌افزاید و ویژگی زیبایی را ایجاد می‌کند ، بنابراین ممکن است این کار، تنها چیزی باشد که برای تزئین اتاق لازم داشته باشید.

ترکیب و مطابقت: الگو و بافت

الگوها و بافت‌ها ابزار ارزشمندی در مجموعه ابزار طراحی داخلی مقرون به صرفه هستند. ابتدا آنها به سطح عمق می بخشند و سپس در به روزرسانی مبلمان موجود شما معجزه می کنند. نمونه‌ی بارز این مورد، استفاده از کوسن‌هایی با بافت متفاوت بر روی مبلمان قدیمی است. تفاوتی که چند کوسن ایجاد می‌کند، بسیار ارزشمند و قابل توجه است. اما این تنها کاری نیست که الگوها می توانند انجام دهند. الگوها و بافت ها قادر به ایجاد حس و حال در فضا هستند.

ترکیب و مطابقت: الگو و بافت

بافتهای نرم و الگوهای خاموش بلافاصله حس آرامش را به شما می‌دهند، در حالی که الگوهای روشن و بافتهای براق احساس طراوت بیشتری را به ارمغان می‌آورند.به عنوان مثال، استفاده از شیرآلات توکار ساختمانی براق، باعث تمیزتر دیده شدن و درخشان‌تر به نظر رسیدن دیوارها و سینک سرویس بهداشتی شما می‌شود. بنابراین از خود بپرسید که می خواهید خانه شما دارای چه حال و هوایی باشد. سپس ، از الگوها و بافتها برای رسیدن به این هدف استفاده کنید و البته  به یاد داشته باشید که می‌توانید در مناطق مختلف خانه خود به دنبال احساسات مختلف باشید و تنوع داشته باشید.

تیم مشاوران آریان فراز پرسام، در طی سال‌ها فعالیت خود در حوزه‌ی لوازم بهداشتی ساختمانی، آمادگی خود را برای انتقال اطلاعات مفید به مشتریان عزیز را اعلام می‌کند. اگر شما قصد خرید لوازم بهداشتی ساختمانی مانند دست خشک کن، کف‌شور، انواع شیرآلات و یا حتی خرید مایع ریز اتوماتیک را دارید، می‌توانید از مشاوران با تجربه‌ی ما کمک بگیرید.

منبع: https://www.decorilla.com/online-decorating/15-affordable-interior-design-tips-for-stunning-style-on-a-budget/
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *