Table of Contents

پیش بینی ترندهای طراحی داخلی در سال 2022

تغییرات طراحی داخلی سال ۲۰۲۲

آیا تا بحال از خودتان پرسیده اید که چند روش چیدمان دکوراسیون منازل در دنیا وجود دارد؟ یا شاید بارها به تغییر دکوراسیون فکر کرده باشید، اما بدلیل تعدد نمونه ها، تصمیم گیری برایتان دشوار بوده باشد.

ما در این مقاله قصد داریم چند نمونه از ترند های طراحی داخلی سال ۲۰۲۲ را به شما معرفی کنیم، تا با خیال آسوده از بین آن ها انتخاب نمایید. همچنین ما در سایت آریان فراز پرسام ، همواره به معرفی شیرآلات بهداشتی و ساختمانی می پردازیم. بنابراین به راحتی می توانید مدل دلخواه خود را پیدا کنید.

طراحی داخلی میانه

ابتدا بیایید با یکی از محبوب ترین سبک های طراحی در دنیای امروز صحبت کنیم. سبک معماری داخلی میانه که بهتر است آن را مدیوم شاد در در طراحی داخلی بنامیم. در واقع طراحی داخلی به سبک کلاسیک بسیار شلوغ بوده و اغلب در زندگی های مدرن امروزی، فاقد آرامش بخشی لازم می باشد.

طراحی داخلی میانه  

در عوض معماری داخلی میانه پیوند ظریفی با سبک سنتی از طریق حفظ خطوط و اشکال کلاسیک برقرار کرده است. بعلاوه، طراحی میانه استفاده از لوازم تزئینی را به حداقل می رساند. یکی از جنبه های جذاب دکوراسیون داخلی میانه ترکیب جاذبه های زنانه و مردانه با هم است. به این معنا که در آن از عناصری مثل چوب، بامبو، استیل و رنگ لاکی استفاده می شود. بعلاوه در سبک معماری میانه به راحتی می توان شیرآلات بهداشتی مدرن را با دکوراسیون دلخواه ترکیب کرد.

طراحی داخلی کلاسیک

همیشه وقتی صحبت از دکوراسیون داخلی به میان می آید، هیچ وقت نمی توان از کنار سبک کلاسیک به سادگی گذر کرد. در این سبک اغلب از لوازمی از جنس چوب تیره رنگ استفاده می شود که کاملا با جزئیات تزئین شده اند. از آنجایی که معماری کلاسیک به قرون ۱۸ و ۱۹ فرانسه و انگلستان باز می گردد، عناصر تزئینی گرانفیمت مانند ابریشم، مخمل و کتان بعنوان پرده حتما بکار برده می شوند.

طراحی داخلی کلاسیک

همچنین در خانه هایی به سبک معماری کلاسیک همواره لوسترهای کریستالی برای نورپردازی مشاهده می شوند. پس اگر برایتان هماهنگ کردن تمام وسایل منزل حتی شیرآلات ساختمانی مطابق سبک معماری کلاسیک امکان پذیر نیست، توصیه می کنیم هرگز به سراغ آن نروید.

سبک طراحی مدرن

در این بخش ما قصد داریم تفاوت بین اصطلاح مدرن و معاصر را برایتان روشن سازیم. با وجود تشابهات بسیاری که بین این دو سبک معماری وجود دارد، علائم مشخص نیز هستند که معرف معماری داخلی مدرن می باشند. در معماری مدرن ما شاهد استفاده از تمام عناصر بصری ممکن نظیر طراحی اسکاندیناویایی، پست مدرن و میانه قرن بیستم هستیم. بطور مثال، استفاده از لوازم منزل با سطوح صاف و براق یکی از ویژگی های آن می باشد.

سبک طراحی مدرن

به ویژه در آشپزخانه و حمام که استفاده از شیرآلات روشویی ساخته شده از جنس کروم براق، بین طراحان داخلی بسیار متداول می باشد. بعلاوه مینیمالیسم بخش جدایی ناپذیر معماری مدرن می باشد، به بیان ساده تر عناصر هنری در این سبک به وفور دیده می شوند.

سبک انتخابی

شاید ابتدا درک سبک طراحی انتخابی کمی برایتان دشوار باشد. در حقیقت تعدادی ویژگی کلیدی در طراحی انتخابی نقش دارند. اساسا اگر قصد استفاده از این مدل طراحی را برای دکوراسیون منزل خود دارید، باید تمام وسایل را با دقت کامل انتخاب نمایید.

طراحی انتخابی

بنابراین ایجاد تعادل بین رنگ های انتخابی، اجناس خریداری شده، حتی شیرآلات بهداشتی و ساختمانی تهیه شده، و در نهایت چیدمان آن ها بسیار ضروری است.

منبع: https://www.decorilla.com/online-decorating/interior-design-styles-101/
 
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *