Table of Contents

معرفی کامل انواع مایع‌ریز

انواع مایع‌ ریز و نحوه مصرف آن ها

از زمانی که صابون‌های مایع ساخته شده‌اند تا به امروز، مدل‌های زیادی از دستگاه مایع‌ریز ساخته شده است. از آنجایی که این نوع شوینده بسیار بهداشتی‌تر و سالم‌تر است، افراد زیادی آن را جایگزین صابون‌های جامد کرده‌اند. تنوع نمونه‌های مایع ریز بسیار بسیار زیاد است و به همین دلیل ما در تیم تحقیقات سایت آریان فراز پرسام تصمیم گرفتیم تا نمونه‌ها طبق آناتومی و نحوه مصرفشان دسته بندی کنیم. بسیاری از افراد از این دستگاه برای نگهداری شامپو و یا دیگر شوینده‌های مو و بدن استفاده می‌کنند. کاربرد این دستگاه در دنیای امروز بسیار زیاد می‌باشد.

۱- مایع ریز اتوماتیک

در سال‌های گذشته استفاده از مایع ریز اتوماتیک به عنوان یک آپشن مدرن و لاکچری شناخته می‌شد اما در حال حاضر با همه گیر شدن ویروس کرونا، خرید مایع ریز اتوماتیک و دیگر لوازم بهداشتی هوشمند و اتوماتیک، یک وظیفه انسانی محسوب می‌شود. به طور کلی هر امکاناتی که منجر به کاهش تماس دست با لوازم مشترک بین انسان‌ها به کار گرفته شود، جزوی از دستورالعمل‌های پیشگیری از این ویروس خواهد بود. در ابتدای شیوع این بیماری، مراکز اداری و تفریحی بزرگ برای بخش سرویس‌های بهداشتی خود از این دستگاه استفاده می‌کردند، اما بعد از گذشت دو سال، شما می‌توانید نفوذ این تجهیزات را به خانه‌های شخصی افراد مختلف ببینید. بسیاری از مردم بعد از تجربه سهولت در مصرف صابون‌های مایع، خود را لایق استفاده از این امکانات برای مدت طولانی‌تری دانستند و شروع به خرید مایع ریز اتوماتیک کردند.

پزشکان در مورد مزایای این دستگاه می‌گویند:” کاربرد و مزیت‌های آن بیشمار است.” در توضیح این جمله، طبق تحقیقات انجام گرفته می‌توان گفت که چون سطوح حمام، آشپزخانه و سرویس‌های بهداشتی محل رشد باکتری‌ها و تجمع ویروس‌ها هستند، هر چه تماس کمتری با آن‌ها ایجاد شود، میزان ایمنی در برابر ابتلا به بیماری‌های مختلف بیشتر خواهد بود. ما دستان خود را شست و شو می‌دهیم تا میکروب‌ها از بین بروند اما از همان سطوح محیط ممکن است تعداد بیشتری میکروب به ما منتقل شود.

1- مایع ریز اتوماتیک

شاید برای شما سوال شده باشد که هنگام انتخاب یک مایع ریز اتوماتیک باید به چه چیزی توجه کنیم؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که اول در نظر بگیرید که هیچ بخشی از دستگاه نیاز به تماس دست نداشته باشد و دستگاه کاملا خودکار عمل کند. اطمینان حاصل کنید که دست شما می‌تواند به راحتی در زیر سنسور قرار گیرد و بدون لمس مایع روی دست شما قرار بگیرد. میزان مایعی که از دستگاه خارج می‌شود را نیز در نظر بگیرید. همیشه مایع بیشتر، باعث تمیز شدن بیشتر دست شما نمی‌شود. بنابراین حد ریزش مایع را در نظر داشته باشید و حالت نرمال آن را در نظر بگیرید. نه زیاد باشد و نه آنقدر کم که کف کافی برای تمیزی دستان شما تامین نشود.

برای جلوگیری از انتقال ویروس کرونا، هنگام شستشو ، نواحی کمتر قابل مشاهده دستان خود را ، مانند زیر ناخن و بین انگشتان دست خود فراموش نکنید و به خاطر داشته باشید همیشه حداقل ۲۰ ثانیه بشویید. اگر علاقه‌مند به خرید مایع ریز اتوماتیک رینا برای خانه خود هستید، با مشاوران ما تماس بگیرید و نمونه‌های موجود برروی وبسایت ما را بررسی نمائید.

۲- مایع ریز پمپی

مایع ریزهای پمپی یکی از قدیمی‌ترین نمونه‌های ساخته شده در جهان هستند و در بخش‌های زیادی از مصارف روزانه ما کاربرد دارند. برای این که در کنار شیرآلات ساختمانی خود و دیگر لوازم موجود در آشپزخانه، سرویس بهداشتی و یا حمام شما یک هارمونی و تناسب زیبا داشته باشید، بهتر است از نمونه‌های حرفه‌ای‌تری استفاده کنید.

2- مایع ریز پمپی

مایع ریزهای پمپی در حجم‌ها و سایزهای متفاوتی موجود هستند. حتی نمونه‌های دوقلوی آن‌ها نیز برای سهولت در مصرف ساخته شده است. این دستگاه‌ها روی دیوار نصب می‌شوند و به راحتی می‌توان در فضاهای کوچک آن‌ها را تعبیه کرد. اگر شیرآلات توکار ساختمانی برای فضای خود تهیه کرده‌اید، بهتر است از نمونه مایع ریز پمپی استفاده کنید.

۳- مایع ریز رومیزی

مایع ریزهای رومیزی، در انواع مختلفی تولید شده‌اند. برخی به صورت اتوماتیک هستند و برخی دیگر به صورت دستی کار می‌کنند.  نمونه‌های خودکار و اتوماتیک همانطور که در ابتدا بیان کردیم، مزایای بسیار بیشتری نسبت به نمونه‌های دستی دارند با این تفاوت که جابجایی نمونه رومیزی آن بسیار راحت خواهد بود و می‌توانید در محل نگهداری آن‌ها تنوع ایجاد کنید.

3- مایع ریز رومیزی

اگر در کنار شیرآلات بهداشتی و ساختمانی خود فضای کافی دارید و سینک روشویی شما خلوت است، از این نوع مایع ریز استفاده کنید. در نظر داشته باشید برای دیدن مدل‌های مختلف انواع مایع‌ریز و خرید شیرآلات توکار، می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی ثبت شده در وبسایت با مشاورین و متخصصین ما در تیم آریان فراز تماس بگیرید و پاسخ تمامی سوالات خود را دریافت نمائید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *