Table of Contents

معرفی 5 ایده برای حمامی سبز!

آیا می خواهید برای نوع سازی حمام جدید خود از طراوت رنگ سبز بهره ببرید؟

از زمانی که رنگ سبز به عنوان رنگ سال انتخاب شد، سبز به یکی از محبوب ترین رنگ های طراحی داخلی تبدیل شده است،

در حالی که همیشه نسبتاً محبوب بوده است، اعتبارسنجی از برجسته ترین متخصصان جهان در زمینه رنگ، آن را کاملاً به ارتفاعات بالاتری می رساند.

داشتن یک سرویس بهداشتی سبز هرگز به آسانی استفاده از مایع ریز اتوماتیک نبوده است، ما در این مقاله طیف وسیعی از روشهای دستیابی به یک طراحی جدید و مدرن برای ایجاد یک حمام سبز را به شما نشان خواهیم داد. چه کاشی های سبز و چه رنگ سبز، کاغذ دیواری سبز یا حتی گیاهان گلدان را انتخاب کنید، روش های زیادی وجود دارد که می توانید رنگ فضای خود را به فضایی سبز تبدیل کنید. خوب، شما کدام طرح سبز را می پسندید؟ حتما برای برخی از الهام بخشهای واقعی حمام، به مجموعه ایده های حمام سبز و تصاویر زیر نگاهی بیندازید!

۱- چلپ چلوپ رنگ

بیایید با یک چیز واضح شروع کنیم با رنگ آمیزی ساده دیوارهای خود، می توانید به راحتی و به طور موثر به فضای داخلی خود رنگ سبز را اضافه کنید. تنها انتخاب واقعی که باید انجام دهید (جدا از انتخاب رنگ مخصوص حمام) این است که کدام سایه سبز برای شما مناسب است؟ اگر احساس سنتی تری می خواهید، به سایه های سبز تیره و کم اشباع نگاه کنید. سایه های روشن و تیره وقتی با حمام های سبک مدرن تر جفت شوند، عالی هستند.

همچنین طرح ها و تزئینات سیاه در حال حاضر برای حمام بسیار محبوب هستند و جلوه مدرن تری به فضای داخلی شما می دهند. در آخر انتخاب به سلیقه و روحیات شما بستگی دارد!

چلپ چلوپ رنگ

۲- با کاشی کار کنید.

کاشی ها یک روش عالی برای نوع سازی حمام و سرویس بهداشتی هستند، گر چه در هنگام برنامه ریزی، هدف شما اغلب نادیده گرفته می شود. کاشی های مترو را می توان در طیف وسیعی از قالب ها و طرح های خلاقانه برای یک پایان جالب استفاده کرد. کاشی های سبز به طرز شگفت آوری با فلزات کار می کنند، بنابراین چرا اضافه کردن کاشی های سبز در اطراف دیوارهای داخلی محفظه دوش خود را در نظر نگیریم و با یک سر دوش طلایی و شیر جفت نکنیم.

با کاشی کار کنید.

۳- با رنگ سبز گیاهان، طبیعت را به خانه آورید!

وقتی نوبت به تزئین خانه های ما می رسد، گیاهان به معنای واقعی کلمه در همه جا هستند! گیاهان نه تنها مقدار کمی از خوشبختی و طبیعت را به خانه ما وارد می کنند، بلکه به پاکسازی فضاهای داخلی ما نیز کمک می کنند، حمام ها به دلیل سطح بالای رطوبت، مکان مناسبی برای گیاهان هستند. گیاهان عالی خود را انتخاب کرده و بگذارید در فضای خانه رشد کنند، تا جلوه ای طبیعی به دکوراسیون شما ببخشند.

با رنگ سبز گیاهان، طبیعت را به خانه آورید!

۴- کاغذ دیواری را انتخاب کنید

یکی دیگر از روش های عالی برای افزودن رنگ سبز در حمام، یافتن یک طرح کاغذ دیواری خلاقانه و جسورانه است!اکثر مخاطبان در اینستاگرام با کاغذ دیواری ویژه خود ظاهری پر جنب و جوش ایجاد کرده اند که با کاشی های سبز مترو با روکش های رنگ شده برای یک ظاهر حداکثر واقع گرایانه، واقعاً شگفت انگیز می باشد!

۵- ترکیب رنگ ایجاد کنید

در آخر شما هم تصمیم گرفته اید که به سراغ رنگ سبز بروید، اما شاید مطمئن نیستید که کدام رنگ را در کنار رنگ سبز استفاده نمایید! اما نگران نباشید، ما شما را تنها نخواهیم گذاشت و حتا در این امر مهم شما را همراهی و راهنمایی خواهیم کرد. در متن پایانی، محبوب ترین ترکیبات رنگ سبز را کشف خواهید کرد که به خاطر آن دوستانتان شما را ترک خواهند کرد … چون، استفاده از این طرح ها قطعا حسادت برانگیز خواهند بود!!! چگونه می توانیم از طیف وسیعی از رنگ های مختلف، بهترین رنگ ها را برای حمام خود در کنار رنگ سبز به کار گیریم؟

حتما پس از خواندن این مقاله، متقاعد شده اید که یک حمام سبز مناسب شما است!  در زیر به ترکیبات رنگی الهام بخش ما نگاهی بیندازید و فراموش نکنید که این ترکیبات رنگی همه کاره هستند! شما می توانید از این ترکیبات برای طراحی تمام نقاط خانه بهره ببرید. از کف تا سقف در یک رنگ نقاشی کنید و سایه دوم را با لوازم جانبی استفاده کنید یا آن را برای یک پایان ظریف با یک پس زمینه سفید تنظیم کنید و رنگ انتخابی خود را با انتخاب کاشی، حوله یا حتی با یک گلدان رنگ آمیزی شده اضافه کنید!

ترکیب رنگ ایجاد کنید