Table of Contents

بهترین منابع برای دکوراسیون خانه که می توانید در تیک تاک دنبال کنید.

۷ اکانت تیک تاک برای دکوراسیون خانه

به نظر من، TikTok فضایی جادویی است. اکانت‌های مختلف برای سلیقه‌های مختلف ساخته شده‌اند و ما را با دنیای جدیدی از زندگی و توانایی‌های مردم آشنا می‌کند. تیک تاکرهای غذا، دکوراسیون، موسیقی و حتی گریمورها با تمام قوا هنر و توانایی خود را به اشتراک می‌گذارند. من اما در بین تمام این گروه‌ها، محو بخش Home Décor TikTok شده‌ام و بسیار از آشنایی با این بخش خوشحال هستم. در این بخش قرار است در سایت آریان فراز پرسام ، به بررسی دکوراسیون داخلی و تازه‌های آن از طریق تیک تاک بپردازیم.

با استفاده از این بخش، من به بسیاری از اکانت‌های شگفت انگیز برخورد کرده‌ام که دگرگونی‌ها و تغییرات باورنکردنی خانه‌ها  را با روش هوشمند DIY دکور شده‌اند. روش‌های مختلف چیدمان نیز بسیار مورد استقبال قرار گرفته است چرا که تمام این وسایل مقرون به صرفه هستن و قابلیت تغییر کاربری دارند. در این بخش ۷ اکانت مورد علاقه از TikTok برای دکوراسیون داخلی را با هم بررسی خواهیم کرد.

The Blush Home

The Blush Home بر روی ساخت فضای دنج در خانه‌ها تمرکز دارد. سبک دکوراسیون داخلی این اکانت، Scandi-boho  بوده و مناسب نوشیدن یک قهوه و کسب آرامش است. اگر عاشق فرش‌هایی با بافت مخملی هستید یا برای تغییر دکوراسیون شیرآلات بهداشتی حمام با قیمت مناسب به دنبال ایده هستید، قطعا این اکانت مناسب شما است.

The House Acc

با دنبال کردن این اکانت به یک اکانت بسیار شیک با روش DIY نمی‌رسید اما اگر طرفدار کارهای دستی ۵ دقیقه‌ای هستید، این اکانت بی نظیر است.

The House Acc

The House Acc به شما نشان می‌دهد چگونه طراحی طراحان را دور بزنیم یا چگونه شیرآلات ساختمانی را متناسب با خانه انتخاب کنیم.

Haubes

ربکا، ویدئوهای خود را به راحتی و بدون زحمت می‌سازد. او نشان می‌دهد که چگونه با لوازم ارزان قیمت و مقرون به صرفه موجود بر روی سایت آمازون می‌توان یک خانه‌ی زیبا را دکور کرد. این تغییرات برای همه‌ی افراد دل نشین بوده و از آن استقبال زیادی شده است. سبک طراحی او هر چیزی را نشان می‌دهد که فرد برای ایجاد تغییرات با بودجه محدود به آن نیاز دارد: خنثی، شیک، مقرون به صرفه. در بخش طراحی آشپزخانه می‌توانید ایده بگیرید که چه شیرآلات بهداشتی و ساختمانی را برای خانه خود تهیه کنید و چه نوع کابینت و طبقه‌ای برای فضای شما مناسب است.

SH Nordic

هربار که ویدئویی از SH Nordic روی صفحه‌ی تیک تاک من نمایش داده می‌شود، بلافاصله آن را بررسی می‌کنم. سوزانا، ادمین این اکانت، خانه با شکوه خود در انگلستان را با الهام از سبک نوردیک به نمایش می‌گذارد.

SH Nordic

با دیدن فضاهای دنج و سبک مینیمالیست خانه‌ی سوزانا، شوق زندگی در وجود شما به اوج خود می‌رسد. سبک شیرآلات توکار ساختمانی این خانه بسیار خاص بوده و الگوی طراحی بسیاری از طراحان جهان است.

Everyday Home Décor

لیدیا سالازار صاحب صفحه‌ی Everyday Home Decor طرفداران زیادی از بین کاربران TikTok دارد. ویژگی اصلی اکانت او، یادآوری و آموزش مداوم نکات صرفه‌جویی در زمینه دکوراسیون داخلی خانه است. لیدیا به افرادی که می‌خواهند خانه‌ای با ظاهری لوکس اما بدون برچسب قیمت داشته باشند، راهکارهای کاربردی و فوق‌العاده را ارائه می‌دهد.

Lone Fox Home

درو اسکات، ادمین Lone Fox Home، دوز روزانه‌ی معتادان DIY را به دست آن‌ها می‌رساند. همه عاشق سبک طراحی ترکیبی و قدرتمند درو هستیم و نمی‌توانیم از هنرهای دستی سطح بالایی که به ما معرفی می‌کند، دست بکشیم. درو یک کابینت خالی را به یک قفسه کتاب تبدیل می‌کند یا یک صندلی فروشگاهی را به صندلی چرم.

Lone Fox Home

همین ویژگی درو اسکات سبب شده تا اکانت کاربری او بسیار پرطرفدار باشد. درو با بررسی رنگ‌ها و فضاهای بهداشتی ساختمان، به شما در خرید شیرآلات توکار و دیگر المان‌های مورد نیاز کمک می‌کند. خلاقیت، حس خوب، راهکارهای عملی و البته تنوع در ارائه تغییرات، ویژگی‌های جدا نشدنی از صفحه‌ی او هستند.

This House 5000

House 5000 یک حساب کاربری بسیار دقیق و البته بی عیب و نقص است. در این اکانت دکوراسیون داخلی خانه‌های بسیار شیک نمایش داده می‌شود و برای افرادی که به دنبال داشتن فضایی دنج اما لوکس هستند مناسب است. شما می‌توانید برای خرید مایع ریز اتوماتیک و دریافت مشاوره خرید شیرآلات بهداشتی ساختمان از تیم مشاوره‌ای آریان فراز پرسام کمک بگیرید و با اطمینان کامل از کیفیت و زیبایی انتخاب خود را انجام دهید.

منبع : https://www.mydomaine.com/best-home-decor-accounts-on-tiktok-5189871

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *