Table of Contents

یافتن بهترین مکان قرارگیری اجاق گاز

محل قرارگیری اجاق گاز ها در آشپزخانه

در صورتی که هر کدام از مدل های اجاق گاز چه رومیزی، چه بدون فر و یا کامل داشته باشید، نحوه قرار دادن آن از اهمیت بالایی می تواند برخوردار باشد. در این مقاله ما سعی داریم نکاتی در این مورد به شما بیاموزیم. در مدل های کلاسیک، اجاق گاز و فر معمولا یک مجموعه هستند. در مدل های مذکور اغلب اجاق گازها با ابعادی حدود ۳۰ اینچ با ۴ شعله فعال طراحی شده اند. اما امروزه در بسیاری از آشپزخانه های مدرن اجاق گاز از فر جدا می باشد، و معمولا فر را بر روی دیوار نصب می کنند.

بنابراین اولین سوال این است که آیا قصد خرید مجموعه طبخ جدید را دارید؟ در حقیقت در اغلب موارد شرایط مطابق میل افراد پیش نمی رود، و در نتیجه بعضی وقت ها مجموعه نصب شده به درستی عمل می کنند و در برخی موارد هم انتخاب متناسب با فضا صورت نمی گیرد. با ما در ادامه همراه باشید. همچنین در سایت آریان فراز پرسام مدل های گوناگون شیرآلات بهداشتی موجود می باشد، که می توانید بهترین گزینه ها را برای خانه خود برگزینید.

اجاق گاز دو طبقه

اجاق گاز دو طبقه

اساسا فِرهای جدا از اجاق گاز انعطاف پذیری بیشتری از نظر چیدمان به صاحب خانه ها می بخشد. همچنین، اغلب مردم ترجیح می دهند تا از اجاق گاز ایستاده استفاده کنند تا مجبور به خم شدن نباشند. و در واقع همین هم هست، چرا که به کمر خود فشار زیادی نمی آورید. بنابراین اگر آشپزخانه شما فضای کافی برای این چینش وجود دارد، این بهترین نحوه چیدمان می باشد. در چنین آشپزخانه ای، مایکروویو در پشت آشپزخانه جزیره ای و شیرآلات ساختمانی قرار می گیرد. ابعاد گازهای دوطبقه معمولا بین ۲۷ – ۲۷ اینچ طول و ۳۰ اینچ عرض هستند. در حالی که ارتفاع کلی اغلب متفاوت می باشد.

فِرهای دو طبقه

فِرهای دو طبقه

یکی از مدل های پرطرفدار فِرهای دو طبقه می باشند که بسیاری از سازندگان هم اکنون این مدل ها را در نظر می گیرند. همچنین اغلب کابینت سازها نیز بر اساس ابعاد فِرها کابینتی مخصوص طراحی می کنند. فِرهای دو طبقه معمولا دو کشوی دراور را به کاربران ارائه می دهند. ابعاد مجموعه از ۱۰ تا ۱۶ اینچ متغیر بوده که شامل فضای محافظ هم می شود. همچنین اگر قصد ایجاد تغییرات عمده در آشپزخانه خود را دارید، خرید شیرآلات توکار هم می تواند انتخابی جذاب برایتان باشد.

تک فِر، ترکیب مایکرویو و دراور گرم کن

تک فِر، ترکیب مایکرویو و دراور گرم کن

این سبک چیدمان نیز جزء دکوراسیون های محبوب به حساب می آیند. در حقیقت داشتن فضای کافی برای کابیت با ارتفاع بلند بسیار عالی می باشد. این چیدمان حتی مربوط به سایر لوازم مرتفع مثل یخچال هم می شود. به همین ترتیب ترکیب مذکور به همراه شیرآلات بهداشتی و ساختمانی می تواند برای آشپزخانه ها بسیار زیبا و کارآمد باشد.

دو اجاق گاز تک ایستاده در کنار هم

دو اجاق گاز تک ایستاده در کنار هم

یکی دیگر از سبک های چیدمان که در آشپزخانه های مدرن سال های اخیر مشاهده شده، دکوراسیون مشابه شکل بالا می باشد. همچنین امکان دارد که سازنده کابینت شما پیشنهاد ساخت کابینتی بلند متناسب با اجاق گاز تکی ارائه کند. به این ترتیب حتی می توانید دو مجموعه فِر را در کنار هم قرار دهید.

منبع: https://www.houzz.com/magazine/find-the-right-oven-arrangement-for-your-kitchen-stsetivw-vs~5111322
 
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *