Table of Contents

5 پیشنهاد طراحی داخلی خانه که باید مورد توجه قرار گیرند.

دکوراسیون داخلی خانه

این سبک از طراحی سنتی بسیار تر و تازه به نظر می رسد، اما در عین حال کاملا آماده نیازهای هر خانواده ای را می تواند بر طرف نماید. بازسازی یک خانه سه خوابه شاید آخرین چیزی باشد که خانواده به آن فکر می کنند، ولی به هر حال کاری بسیار هیجان انگیز محسوب می شود.

در حقیقت رنگ خنثی برای خانه ای که در آن بچه زندگی می کند بسیار مناسب خواهد بود. این در حالیست که معماری کلاسیک نیازمند دکوراسیونی است که به کاربران احساس زندگی در دوران معاصر را هدیه دهد. نتیجه به دست آمده از این طراحی باشکوه، تازه و همچنین خلاقانه بود که باعث شد اعضای خانه حس کنند، قرار است در یکی از بهترین خانه های دنیا زندگی کنند! در این مقاله با ما همراه شوید تا رازهای پشت این طراحی اعجاب برانگیز را کشف کنیم. همچنین می توانید برای دیدن آخرین طرح شیرآلات بهداشتی، به سایت آریان فراز پرسام مراجعه کنید.

ترکیب بروز رسانی های مدرن با جزئیات کلاسیک

اگر چه در حال ورود به دنیایی تازه در طراحی دکوراسیون خانه هستیم، اما مالکان همچنان می خواهند اطمینان پیدا کنند که تاریخ را در پشت چیدمان خانه خود داشته باشند. آماندا اوانز طراح پروژه اینطور شرح می دهد: «بر اساس درخواست مشتری ما حالت کلاسیک خانه را با بکار بردن چوب و بازسازی چهلچراغ کریستالی حفظ کردیم».

ترکیب بروز رسانی های مدرن با حزئیات کلاسیک

در حالی که با پاکسازی های صورت گرفته خانه شکلی مدرن به خود گرفت، اما اضافه کردن عناصر کلاسیک مثل چوبکاری بخش هایی از اثاثیه و اتصالات انجام شد. اوانز اضافه کرد: «ما همچنین برای ترکیب طراحی مدرن و کلاسیک در آشپزخانه، شیرآلات بهداشتی مدرن و پاگرد زاویه ای را اضافه کردیم. همچنین هواکش تعبیه شده نقطه مرکزی آشپزخانه بود که ما آن را بعنوان یک عنصر ثابت دوباره طراحی کردیم».

اولویت بندی در چیدمان آشپزخانه

در این بخش اوانز توضیح می دهد: «ما چالش بزرگی با چیدمان نامناسب فعلی آشپزخانه داشتیم. به این منظور ما با نظم بخشی مجدد به وسایل و تنظیم کابینت ها کمک کردیم تا فضا کاربردی تر و بزرگ تر شود». او اظهارات خود را به این صورت ادامه می دهد: «مشتریان ما مدام در حال پخت و پز بودند، پس طراحی مناسب فضای آشپزخانه برای آن ها بسیار پراهمیت بود».

اولویت بندی در چیدمان آشپزخانه

عموما آشپزخانه جزیره ای با تجهیزات بروز بهترین روش برای افزایش صد در صدی کاربری آشپزخانه شما می باشد. در این مورد، در یک طرف یخچال قرار می گیرد، در بخش دوم کابینت ها به همراه سینک و شیرآلات بهداشتی و ساختمانی نصب می شوند، و بخش سوم میز صبحانه جای داده می شود. به این ترتیب اعضای خانواده از فضای کافی برای انجام کارهای خود در آشپزخانه بهره مند خواهند شد.

ساختن حمام رویایی

وقتی دور تا دور خانه را زیبایی محصور کننده ای احاطه کرده است، طراحی که در برگیرنده تمام این جلوه های طبیعی باشد، ضروری به نظر می رسد. اوانز در این باره می گوید: «داشتن فضایی اختصاصی خواسته بسیار مهم مشتری ما بود. چرا که در مقابل خانه آن ها منظره ای فوق العاده از کوه قرار داشت، پس ما وان حمام را دقیقا در جلوی گوشه پنجره و تحت زاویه قرار دادیم».

ساختن حمام رویایی

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید، اوانز با این طراحی باعث شد که حمام نمایی بسیار خیره کننده پیدا نماید. از طرفی بدلیل قرار داشتن پنجره ها در گوشه و آینه بزرگ حس داشتن فضای باز تقویت می شود. اوانز ادامه می دهد: «ما پایه هایی به شکل پنجه بر اساس سلیقه مشتریمان انتحاب کردیم، که باعث چند برابر شدن زیبایی حمام شد. همچنین زمینه را با کمک کابینت های سفید، شیرآلات ساختمانی براق و دیوارهای مرمری کاملا روشن کردیم». البته باید اضافه کنیم اگر شما هم چنین فضای فوق العاده ای در اختیار دارید، می توانید با خرید مایع ریز اتوماتیک، جذابیت و کارآیی حمام خود را افزایش دهید.

تقویت زمینه رنگ خنثی با اضافه کردن آبی و قهوه ای

همانطور که مشاهده می کنید رنگ سفید در تمام اتاق ها دیده می شود، اما اوانز با اضافه کردن رنگ های دیگر کمی از سفیدی خالص دیوارها کم کرد و در نتیجه حس آرامش بیشتری را برای خانه به ارمغان آورد. اوانز در اینجا نظر خود را اینطور بیان می کند: «این که خانه از نظر مشتری ما بسیار گرم به نظر برسد بسیار مهم بود، پس ما هم دست به کار شده و با انتخاب رنگ های خنثی مثل بژ، قهوه ای روشن، آبی کم رنگ و نقره ای براق به همراه اندکی نقره ای، به آن ها کمک کردیم. البته برای اتاق خواب ها از ترکیب آبی چرک، خاکستری و رنگ های متالیک بهره بردیم که جلوه ای تجملی به فضا بخشید».

تقویت زمینه رنگ خنثی با اضافه کردن آبی و قهوه ای

بعلاوه استفاده از رنگ های طبیعی ایده ای جسورانه است، که نشان دهنده ستایش طبیعت اطراف توسط اعضای خانواده می باشد. اوانز ادامه می دهد: «در آشپزخانه ما از رنگ سفید کرم برای کابینت ها استفاده کردیم. برای کف هم از سنگ طبیعی بهره بردیم که جلوه ای کاملا طبیعی به محیط بخشید. و در نهایت کار طراحی آشپزخانه را با اضافه کردن شیرآلات هوشمند براق از جنس نیکل به اتمام رساندیم».

طراح باید دوست دار کودکان باشد.

اگر چه در گذشته همیشه برای خانه هایی که بچه در آن ها زندگی می کرد، رنگ های چرک توصیه می شد. اما اوانز با این نظر جنگید و ایده هایی نابود نشدنی را به این خانواده پیشنهاد داد. اوانز طرح خود را این طور شرح می دهد: «چیدمان وسایل و دکوراسیون به نحوی انتخاب شده اند که بازتاب شخصیت مشتریمان اما کاملا مطابق با تمام اعضای خانواده بود.

طراح باید دوست دار کودکان باشد.

از آنجایی که این خانواده کودکان خردسال داشت، ما با دقت پارچه هایی مقاوم برای روکش مبل ها و چوب سخت برای پوشش دیوارها انتخاب کردیم تا فضا کاملا برای بازی های خانوداگی آخر شب، آماده شود». معنای جملات بالا این است که طراحی دکوراسیون اتاق نشیمن می تواند شامل مبلمان راحتی بزرگ و فرش باشد که برای استراحت و آرامش خانواده کاملا مناسب خواهد بود.

منبع : https://www.homesandgardens.com/home-tours/west-vancouver-modern-traditional-family-home
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *