Table of Contents

پیشنهادات طراحان باغ برای داشتن فضای بیرونی دلنشین

پیشنهادات جذاب طراحان باغ برای داشتن فضای بیرونی دلنشین تر

طراح مشهور لوتی دلامین که موسس گروه باغبانان مبتدی می باشد، پیشنهادات و توصیه های خود را برای ایجاد فضای دلنشین در باغچه های کوچک را با در میان گذاشته است.

سالی که گذشت همه ما تجربه جالبی داشتیم زیرا با محیط خانه هایمان و یا اگر خوش شانس بودیم باغچه هایمان وقت بیشتری گذراندیم. در واقع طبیعت سبز برای بسیاری از انسان ها منبع آرامش محسوب می شود، و ما هم نیاز به آرامش خود را با آلوده کردن دست های خود برای کاشتن سبزیجات، درست کردن کمپوست و تزئین پاسیو (مثلا خرید وسایل باغبانی) تامین کردیم. مثبت نگری و صبر گیاهان یادآورهای مهمی برایمان هستند تا به ما گوشزد کنند که طبیعت بدون توجه به بازی های سیاسی به راه خود ادامه می دهد. با این حال افراد زیادی وجود دارند که برای طراحی و استفاده بهینه از فضای باغچه خود با مشکل رو به رو شده اند، و این دقیقا همان جایی است که طراح ما لوتی دلامین وارد می شود.

پیشنهادات جذاب طراحان باغ برای داشتن فضای بیرونی دلنشین تر 1

لوتی یک موسسه مشاوره باغداری با ایده هایی هوشمندانه و مقرون به صرفه راه اندازی کرده است. او گفته های خود را با یک مثال آغاز می کند: «هدف من از بین بردن دنیای پر رمز و راز طراحی باغ ها و ارائه راهی قابل قبول برای طراحی مجدد باغچه های شما با هزینه ای کاملا ثابت و مشخص می باشد». او اضافه می کند: «من قصد دارم به کارآموزانم، افرادی که قدری تجربه دارند یا کسانی که با مشکل مواجه هستند انگیزه و اطمینان را بدهم که می توانند از کاشت گیاهان در باغچه های خود لذت ببرند. خدمات ما به نحوی انتخاب شده تا افراد با الهام از منابع در دسترس، تغییرات مورد علاقه خود را بوجود بیاورند».

در ادامه باهم نگاهی به مثال هایی که او برای طراحی باغچه های کوچک آورده است، می اندازیم. همچنین برای خرید مایع ریز اتوماتیک و شیرآلات بهداشتی می توانید به سایت آریان فراز پرسام مراجعه نمایید.

ایجاد باغ در اتاق ها با کاشت موازی

این مدل باغ برای خانواده ای طراحی شده که تمایل دارند از باغ خود برای استراحت، نوشیدن قهوه صبحگاهی و صرف شام در عصرها، استفاده کرده و منظره زیبایی هم در خانه داشته باشند.

ایجاد باغ در اتاق ها با کاشت موازی

این در حالیست که اغلب مردم از اختصاص فضاهایی به این شکل ترس دارند، چرا که نگران کوچک تر نشان داده شدنشان هستند. اما برعکس، ساخت بلوک ها یا صفحات کاشت افقی حسی فریبنده در افراد ایجاد کرده و کنجکاوی دیگران را بر می انگیزاند. طراحی افقی بلوک ها تاثیر جداگانه ای بر هر طبقه داشته و باعث می شود از حداکثر نور خورشید در تمام روز استفاده شود.

از دیوارهای پیش ساخته برای پوشیده شدن اجزای زشت استفاده کنید.

اگر اسباب بازی های کودکان یا منقل دارید که در باغ نگه داری می شوند، اما جلوه زیبایی ندارند، پوشاندن آن ها ایده ای بسیار عالیست. این دیوارهای پیش ساخته را می توانید در نقاط مختلف باغ کار گذاشته و مواردی که باعث زشتی منظره می شوند را پوشش دهند.

از دیوارهای پیش ساخته برای پوشیده شدن اجزای زشت استفاده کنید.

بعلاوه می توانید از مدل های دیگری مثل فنس استفاده کنید. یا می توانید از گیاهان واقعی مثل بلوط یا سدر بالا رونده بهره ببرید. یا در نهایت چوب های ارزان تر که بسیار با سلیقه نقاشی شده کرده اید، را بکار ببرید. همچنین شما می توانید این فنس ها یا دیوارهای پیش ساخته را در عمق های متفاوت قرار دهید تا توجهات را به باغتان بیشتر جلب کنند.

برای داشتن حسی بهتر چمن بکارید.

همچون بسیاری از افراد دیگر، صاحب خانه این طرح، می خواست منظره زیبایی از باغ را در حالی که در خانه مشغول به کار است، داشته باشد.

برای داشتن حسی بهتر چمن بکارید.

با این حال، برای کاهش تاثیر بصری بر روی همسایگان، نیاز داشتیم تا فضایی بستر مانند را در باغ طراجی کنیم. به این منظور ما پیشنهاد کاشتن چمن را دادیم که بر روی بستری در پشت بام قرار بگیرند.شما هم می توانید در صورت نیاز چمن های از پیش کاشته شده را بخرید. این فضا برای ترغیب پرندگان، زنبورها و سایر حیوانات بسیار فوق العاده خواهد بود. بعلاوه نیازی به نگرانی از بلند شدن قد چمن ها نخواهید داشت، چرا که فقط یک بار در سال احتیاج به کوتاه شدن دارند.