Table of Contents

10 ایده کاغذ دیواری های مد روز برای فضای خانه شما

آشنایی با انواع طرح های ترند کاغذ دیواری

استفاده از کاغذ دیواری یکی از روش های جذاب طراحی دکوراسیون منازل بوده که از سالیان دور تا به امروز مورد توجه بوده است. با این تفاوت که امروزه بیشتر کاغذ دیواری ها برای عمق بخشیدن، افزایش پویایی محیط و شخصی سازی چیدمان مورد استفاده قرار می گیرند. البته مثل هر کار دیگری انتخاب از بین هزاران مدل متنوع در بازار بسیار دشوار می باشد. ما در این مقاله قصد داریم مدرن ترین ایده های طراحی دکوراسیون منازل با کمک کاغذ دیواری را به شما آموزش دهیم. بعلاوه در صورتی که قصد خرید شیرآلات ساختمانی را دارید، حتما از سایت آریان فراز پرسام دیدن نمایید.

۱- جنگل خاکستری

بدلیل خنثی بودن رنگ پس زمینه کاغذ دیواری، این طرح کاملا مناسب اتاق خواب می باشد. چرا که حس آرامش بی نظیری در اعضای خانه بوجود می آورد.

1- جنگل خاکستری

۲- بهشت در خانه

آیا دوست دارید که حتی در خانه خود به سفر بروید؟ با استفاده از این کاغذ دیواری طرح استوایی، دریچه ای به جنگل های آرام و روح افزای استوایی به روی شما گشوده خواهد شد.

2- بهشت در خانه

۳- کاغذ دیواری نقش برجسته

آیا دوست دارید در حمامی که دورتادور آن با برگ درختان موز، نخل یا درختان استوایی زیبا احاطه شده باشد؟ استفاده از کاغذ دیواری نقش برجسته حول وان حمام، دقیقا همچین حسی را برایتان تداعی خواهد کرد. البته همانطور که در تصویر مشاهده می کنید، انتخاب شیرآلات بهداشتی هماهنگ با رنگ کاغذ دیواری، بسیار ضروریست.

3- کاغذ دیواری نقش برجسته

۴- کاغذ دیواری های گل دار

استفاده مکرر از کاغذ ذیواری با زمینه گل دار، در حمام باعث ایجاد حس سرزندگی و پویایی در فضای حمام خواهد شد. پس از انتخاب چنین طرح هایی نترسید، زیرا با این کار به محیطی فوق العاده آرامش بخش دست پیدا خواهید کرد. همچنین دقت داشته باشید که طرح شیرآلات بهداشتی و ساختمانی را مطابق کاغذ دیواری که انتخاب کرده اید، برگزینید.

4- کاغذ دیواری های گل دار

۵- کاغذ دیواری طرح حیوانات

برای بسیاری از دوست داران حیوانات، استفاده از کاغذ دیواری هایی با طرح آن ها بسیار لذت بخش خواهد بود. بعلاوه محیط حمام و دستشویی، برای بروز خلاقیت بسیار مستعد است. پس با انگیزه فراوان به دنبال چنین طرح هایی برای حمام و دستشویی خود باشید تا در کنار شیرآلات بهداشتی مدرن، فضایی کاملا چشم نواز ایجاد نمایید.

5- کاغذ دیواری طرح حیوانات

۶- کاغذ دیواری طرح برگ موز

طرح برگ موز یکی از مورد علاقه ترین کاغذ دیواری ها بین طراحان و کاربران می باشد. بنابراین اگر قصد خرید چنین طرحی را دارید، بزرگترین دیوار موجود در آشپزخانه یا اتاق نشیمن را انتخاب کنید تا طرح کاملا به چشم بیاید. اگر آشپزخانه اُپن مانند تصویر دارید، مایع ریز اتوماتیک رینا می تواند به زیباتر شدن آن کمک فراوانی نماید.

6- کاغذ دیواری طرح برگ موز

۷- کاغذ دیواری های برجسته پشت گاز

کاغذ دیواری های طرح دار و برجسته حتی بیش از کاشی ها می توانند فضای پشت گاز یا شیرآلات بهداشتی را به زیبایی تزئین نمایند. با این حال، هنگام انتخاب آن ها دقت نمایید، چرا که باید در مقابل پاشش مداوم آب و حرارت گاز، از دوام کافی  برخوردار باشند.

7- کاغذ دیواری های برجسته پشت گاز

۸- کاغذ دیواری با طرح گیاهان

استفاده از طرح گیاهان در کاغذ دیواری برای فضاهایی مثل آشپزخانه، اتاق نشیمن و یا دیوار مجاور میز ناهارخوری می تواند باعث روح افزا شدن آن محیط ها بشود. همچنین اگر از کاغذ دیواری های با طرح های بزرگ بهره ببرید، گرما و حس مثبت را در خانه خواهید داشت.

8- کاغذ دیواری با طرح گیاهان

۹- کاغذ دیواری طرح آجر

اگر چه هیچ قانون محدود کننده ای در مورد استفاده از کاغذ دیواری های مختلف در اتاق پذیرایی وجود ندارد، اما همگام بودن با ترندهای روز می تواند بسیار جذاب باشد. بنابراین یکی از محبوب ترین طرح های کاغذ دیواری برای این فضا، طرح های شبیه به آجر یا کاشی می باشد. طرح مذکور به محیط عمق می بخشد.

9- کاغذ دیواری طرح آجر

۱۰- گزینه های دوست دار محیط زیست

اگر بدنبال باز طراحی خانه خود هستید، بد نیست که نگاهی به کاغذ دیواری های بادوام تر بیاندازید. این کاغذ دیواری ها اساسا از مواد VOC و PVC استفاده نمی کنند. بطور مثال در تولید آن ها از کاغذ بازیافتی، چوب بامبو یا جوت استفاده می شود.

10- گزینه های دوست دار محیط زیست
منبع: https://www.decorilla.com/online-decorating/wallpaper-ideas-for-every-room-of-your-house/
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *