Table of Contents

ایده های جدید برای طراحی حمام ارگانیک

طراحی حمام ارگانیک

برای طراحی حمام ارگانیک خود نفس راحتی بکشید، ما به شما نشان می دهیم که چگونه نگاه کنید! به راحتی می توان گفت، سال ۲۰۲۰ برای همه ما غیرقابل پیش بینی بود، پس از تجربه تلاطم زیاد، تعجب آور نخواهد بود اگر شما به راحتی استفاده از دست خشک کن اتوماتیک بخواهید از تمام استرس و اضطرابی که ویروس همه گیر کرونا ایجاد کرده است، فرار کنید. مطمئناً، بسیاری از ما در ماه های اخیر، به عنوان مکانیزم کنار آمدن، به ذهن آگاهی و مراقبه، روی آورده ایم.

اگر نمی دانید ذهن آگاهی چیست، باید عرض کنم که عمل ساکت ماندن و سکوت، توجه به احساسات، صدای تنفس یا ضربان قلب یا حتی افکار شماست، با این کار می توانید ذهن خود را متمرکز کنید، آرامش و راحتی را تجربه کنید! به همین خاطر، برای شروع سال ۲۰۲۱، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه یک مخفیگاه اساسی در خانه خود با طراحی حمام جدید و الهام بخش ایجاد کنید و با استفاده از این حمام ارگانیک، ما به شما کمک می کنیم فضای گرم و آرامش بخش مورد نیاز خانه خود را پیدا کنید، مکانی که می توانید واقعاً از دست اضطراب و پریشانی فرار کنید.

ما امیدواریم که این امر به شما کمک کند تا ایده های طراحی جدید، نظر شما را جلب کرده و در بازسازی حمام بعدی به شما کمک شایانی کند.

طراحی حمام ارگانیک

۱- ” ارگانیک بودن” در مورد چیست؟

حمام ها، اغلب از بخش های زندگی ما هستند که از آن غافل می شویم با این حال، آنها تنها مکان هایی در خانه ما هستند که می توانیم مدتی را در آن تنها بگذرانیم.این نگاه همه چیز در مورد هماهنگی بین ذهن، بدن و حمام است برای ایجاد این ظاهر، به حمامی نیاز دارید که طبیعی، ارگانیک و در نهایت آرام باشد، ما در ماه های اخیر شاهد روند رو به رشد فضاهای آگاهانه بوده ایم و چون زمان بیشتری را در خانه های خود گذرانده ایم، دریافته ایم که فضاهای داخلی ما واقعاً بسیار گرانبها هستند.

برای بسیاری از ما، خانه های ما مکان فرار شخصی ما از جهان است، مهم است که اطمینان حاصل کنید که طراحی خانه شما تا حد ممکن آرامش بخش است و اکنون بیش از هر زمان دیگری به این آرامش نیاز دارید!

1- " ارگانیک بودن" در مورد چیست؟

۲- رنگ، بافت و مواد

برای ایجاد یک طراحی حمام مدرن، به ترکیبی سالم از رنگ، بافت و مواد نیاز خواهید داشت”ارگانیک” همه چیز در مورد ایجاد تعادل مورد نیاز در حمام شما است، تن صدا های پاستلی خاموش، مانند صورتی های نرم و رنگ های ارگانیک غنی، باعث می شود که این طرح حمام گرم و دلپذیر باشد و این یک ضرورت در هر فضای آرامش بخشی است.

تلاش آگاهانه ای برای ایجاد هماهنگی در کل فضا با استفاده از ترکیبی از اتمام سطح نیز وجود دارد یک کف سنگی روستایی، روکش چوب طبیعی و یک کاشی دیواری صیقلی را در نظر بگیرید، کاشی ها را می توان در قالب خط عمودی برای پایان مدرن تر حمام قرار داد این به شما کمک می کند تا تعادل بصری در این طرح ارگانیک حمام ایجاد شود و به شما کمک می کند تا راحت و آرام شوید.

۳- ویژگی های طراحی، محصولاتی که دارای خطوط منحنی هستند.

خطوط منحنی ساده به افزایش آرامش در حمام کمک می کند،اجتناب از لبه های تیز و زاویه های خشن در ایجاد این ظاهر ضروری است. هنگام انتخاب حوضچه، سینک روشویی لبه گرد را به جای یک مربع در نظر بگیرید، همچنین می توانید یک سینک پایه دار را انتخاب کنید، فقط مطمئن شوید که طرح خیلی زاویه دار نباشد. حمام شما نیز باید دارای شکل ارگانیک باشد، حمام های مستقل زیادی برای انتخاب وجود دارد،

با این حال، ما حمام مستقل را انتخاب کرده ایم که شکل ارگونومی یک ویژگی طراحی منحصر به فرد در آن است که راحتی و سبکی بیشتری را فراهم می کند، در غیر اینصورت، اگر حمام شما شرایط یک حمام مستقل را ندارد یا به جای آن به دنبال حمام غیر مستقل هستید، حمامی با فضای داخلی گرد را در نظر بگیرید.

۴- قدرت

دیوارها و کف ویژگی اصلی در طراحی داخلی است، ما می دانیم که مهم است که ۴ سطح کلیدی را در یک طرح گروه بندی کنیم این باعث می شود که حمام شما صاف به نظر نرسد و باعث می شود طراحی به هم پیوستگی بیشتری داشته باشد.

4- قدرت

از چپ به راست:

  1. اولاً، برای طراحی، ما چوب را به عنوان یکی از ویژگی های اصلی طراحی انتخاب کرده ایم، این را می توان با استفاده از یک اثر روکش روی دیوارها در طراحی گنجانید، ما همچنین برای ایجاد احساس حمام ارگانیک، یک میز پیشخوان چوبی نیز، در آن گنجانده ایم.
  2. دومین بافتی که ما اضافه کردیم کف جلوه سنگ است ایجاد این کار از طیف وسیعی از ۳ لایه مختلف کاشی ایجاد شده است که به راحتی می توانید آنها را بشکنید و آنها را در یک الگوی موزاییک ساده قرار دهید.
  3. در مرحله بعدی، کاشی های کلاسیک متروی بسیار محبوب را داریم، این یک لمس مدرن و در عین حال کاربردی را همراه با کمی روشنایی برای سبک سازی فضا ایجاد می کند.
  4. در آخر، دیوار گچ بری طرح دار تمام می شود شما می توانید با استفاده از یک جلوه ساده بتنی از این ایده تقلید کنید، اما اطمینان حاصل کنید که خاکستری ها را به جای رنگ های طبیعی عوض می کنید نحوه دستیابی به این بافت بتن را می توانید در تصویر مشاهده کنید.

نکته: روکش های چوبی برای سال ۲۰۲۱ یک روش محبوب است و ایجاد آن بسیار آسان است.

۵- تمام ایده های طراحی حمام را در یک صفحه قرار دهید.

شما می توانید اینترنت را جستجو کنید تا به دنبال عکس، ایده های طراحی، بازسازی حمام و تصاویر تزئینی زیادی باشید، با این حال، حتی اگر یک حرفه ای خانگی باشید، تمام این اطلاعات می تواند کاملاً خسته کننده باشد به همین دلیل ما برای ایجاد ایده های طراحی و الهام از تزئینات، این صفحه تزیین دستشویی مناسب حمام را ایجاد کرده ایم.

5- تمام ایده های طراحی حمام را در یک صفحه قرار دهید.

نکته: ما برخی از ایده های تزئینی اضافی را در ظاهر گنجانده ایم: گلدان های ارگانیک شکل در طیف وسیعی از طرح ها همراه با حوله های لمسی نرم و ظروف خرده ریز در کنار شیر روشویی به خوبی کار می کنند، همچنین فراموش نکنید که با گیاهان گه گاه، طبیعت مادرانه را به اتاق اضافه کنید. اگرچه شما نمی خواهید این کار را بیش از حد انجام دهید، بنابراین با استفاده کم از این موارد اطمینان حاصل کنید که یک طرح مناسب و منسجم در حمام ایجاد می کنید!