Table of Contents

دیزاین یک حمام کوچک

۵ نکته برای استفاده مناسب از فضای حمام

دیزاین یک حمام کوچک ممکن است به سادگی استفاده از مایع ریز اتوماتیک، به نظر برسد، اما به دلیل فضای محدود موجود، می تواند مشکل ساز باشد، تلاش برای یافتن جا برای هر آنچه که شما نیاز دارید،

چه از ابتدا شروع کنید و چه به سادگی نوسازی یک حمام کوچک شروع کنید، به حداکثر رساندن فضا، کلید ایجاد یک مکان شیک و کاملاً کاربردی است که بتوانید در آن با خیالی راحت استراحت کنید. در این مقاله راهنمای طراحی اتاق، ما به شما نشان خواهیم داد که یک حمام کوچک به معنای به خطر انداختن کیفیت نیست، در حقیقت، ما دقیقاً نشان خواهیم داد که چگونه یک دستشویی کوچک با شیرالات روشویی کامل می تواند بیش از وزن خود تاثیر گذار باشد.

۱- نقطه کانونی

یک حمام بزرگ همیشه یک وان را به عنوان یک قطب اصلی در اختیار شما قرار می دهد و حتی اگر با فضای کمی کار می کنید نیازی به از دست دادن آن نیست. طول حمام کوچک با طول فقط ۲متر می تواند زیبایی را به هر حمام برساند و هنگام ورود به اتاق توجه بسیاری را به خود جلب کند، اگر حمامی سنتی در نظر دارید، حمام با دوش مستقل همراه (تصویر زیر) با ترکیب بهترین ها، باعث صرفه جویی در فضا و گزینه های حمام و دوش می شود.

1- نقطه کانونی
حمام دوش مستقل با تمام ظرافت های یک حمام سنتی، به شما در بهینه سازی فضای خود کمک می کند.

۲- دوش

مطمئناً، بعضی از افراد برای استفاده بیشتر از راحتی دوش از فضای کمتری استفاده می کنند، بنابراین قرار دادن اتاق جدید خود در اطراف یک محفظه یا بهتر از آن، یک کابین دوش مجلل، می تواند یک انتخاب عالی باشد. اگر می خواهید یک “اتاق مرطوب” کوچک بسازید و فضای ما در دوش می تواند یک راه عالی برای شروع در آن مسیر باشد، یک فضای کوچک نیز یک فرصت عالی است.

۳- بزرگتر نشان دادن یک حمام کوچک

اگر با چند نکته و ترفند آزمایش شده به طور موثر انجام شود، رنگ های روشن برای کاشی های دیواری و کف می تواند کمک کند و نحوه استفاده از نور حمام می تواند بسیار کلیدی باشد، اگر اتاق شما هیچ نور طبیعی از بیرون ندارد، استفاده از لامپ های طیف کامل (که به بهترین شکل نور طبیعی را تکرار می کند) می تواند فضای اتاق را کمتر محصور کند.

برای یک اتاق با سقف کوتاه، راه راه های عمودی روی دیوارها یک روش عالی برای ایجاد احساس افزایش ارتفاع است، اما نگه داشتن آن را روی یک دیوار مشخص در نظر بگیرید، بالا رفتن از سطح زمین همچنین می تواند به شکل توهم آمیزی به تبدیل شدن آن به یک اتاق بلندتر کمک کند.

3- بزرگتر نشان دادن یک حمام کوچک

ترکیبی از نورافکن به نورپردازی هر گوشه از دستشویی کوچک بسیار کمک می کند!

۴- ذخیره سازی

هرچه فضای کمتری داشته باشید، فضای ذخیره سازی بیشتر به یک مسئله تبدیل می شود، تعداد چیزهای کوچکی که دستشویی های ما را به هم می ریزد می تواند شگفت انگیز باشد، بنابراین مطمئن شوید که یک کابینت سرویس بهداشتی دارید، این نه تنها یک راه حل عالی برای ذخیره سازی ارائه می دهد بلکه به یک پایان تمیز و براق نیز کمک می کند، که به احساس بزرگتر شدن همه چیز کمک می کند.

4- ذخیره سازی

۵- از گوشه ها استفاده کنید.

گوشه و کنار حمام شما اغلب نادیده گرفته می شود، اما می تواند به نفع شما باشد، با توالت و حوضچه های گوشه ای، می توانید هنگام طراحی یک حمام کوچک، کمی بیرون از چهار چوب فکر کنید!