Table of Contents

راهنمای خرید دوش (بخش سوم)

دوش های دیجیتالی

در مقاله راهنمای خرید دوش، سایت آریان فراز پرسام به شما کمک خواهیم کرد تا مدل کاملی را پیدا کنید و یک نمای کلی از مواردی که هنگام انتخاب باید در نظر بگیرید را نگاهی دقیق خواهیم انداخت، حتا به سیستم های آب خانگی و انواع مختلف دوش و همچنین تمام موارد ضروری دیگری که هنگام دوش گرفتن به آنها نیاز خواهید داشت! البته علاوه بر ملاحظات فنی در انتخاب شیرآلات بهداشتی و دوش برای خانه، باید به سبک و ظاهر آن نیز فکر کنید تا مطمئن شوید متناسب با سرویس بهداشتی و سلیقه شما است.

دوش های دیجیتال که فرم پیشرفته ای از دوش میکسر ترموستاتیک است، به لطف یک جعبه پردازنده ساده، کنترل دقیق دمای آب شما را ارائه می دهند، برخی از دوش های دیجیتال حتی با استفاده از کنترل کننده یا تلفن هوشمند جداگانه کنترل از راه دور را ارائه می دهند، به این معنی که می توانید از راحتی روشن کردن دوش خود از راحتی تخت خود لذت ببرید! با انتخاب شیرهای مخفی یا شیرآلات توکار، دوش های دیجیتال به راحتی نصب می شوند و آنها را برای حمام ها و اتاق های حمام مدرن بسیار ایده آل می کند!

  • موارد مورد نیاز: تأمین آب سرد و گرم، به علاوه منبع برق، مورد نیاز است با حداقل ۰.۱ بار فشار آب.
  • توصیه ها: در صورت لزوم برای افزایش جریان آب از پمپ برقی استفاده کنید.
  • مزایا: کنترل آسان، از خطر سوزاندن جلوگیری می کند و با استفاده از آب در سایر نقاط خانه دما تحت تأثیر قرار نمی گیرد!

دوش های دیجیتالی
دوش Mira Platinum یکی از محبوب ترین دوش های دیجیتال است!

دوش های هوشمند

اگر می خواهید دوش گرفتن را کاملاً به سطح بعدی برسانید، دوش هوشمند انتخاب مناسبی است، یک سیستم انقلابی جدید که به شما امکان می دهد تجربه دوش گرفتن را کاملاً کنترل و شخصی سازی نمایید!

  • مورد نیاز: تأمین آب سرد و گرم مورد نیاز است. با حداقل بار فشار آب.
  • توصیه ها: در صورت لزوم برای افزایش جریان آب از پمپ برقی استفاده کنید.
  • مزایا: به طور کامل تجربه دوش گرفتن خود را با برنامه های تعیین شده تنظیم کنید، دوش هوشمند با سیستم های معروف خانگی هوشمند مانند آمازون الکسا و Google Home یکپارچه می شود تا اقوام سالخورده را بررسی کرده و برنامه های ایمنی را برای کودکان ایجاد نماید و همچنان به روزرسانی های Over The Air به طور مداوم تجربه شما را بهبود می بخشند!

به دوش گرفتن قرن بیست و یکم خوش آمدید … تجربه خود را با سیستم دوش گرفتن هوشمند SmarTap کاملاً کنترل و شخصی سازی نمایید!
دوش های هوشمند

انتخاب سر دوش

سر دوش احتمالاً مهمترین مولفه در ایجاد دوش کامل شما است، زیرا سر دوش های مختلف می توانند تجربیات بسیار متفاوتی را ایجاد کنند! در کل سه نوع اصلی برای سر دوش وجود دارد:

سر دوش ثابت

این نوع سر دوش که برای طراحی حمام ها بسیار مناسب است، به طور کلی به سقف یا دیوار ثابت می شود و یک احساس تمیز و سطح بالا ایجاد می کند، آنها برای ایجاد ظاهری شیک و زیبا عالی هستند و استفاده از آنها لوکس و لذت بخش خواهد بود! با این حال، ممکن است بهترین انتخاب برای سرویس بهداشتی شلوغ خانوادگی نباشد، زیرا برای استفاده همه کاره نمی توان سر آن را جدا کرد، همچنین هر دو سبک معاصر و سنتی وجود دارد، بنابراین می توان آن را با هر شکلی در حمام مطابقت داد!

سر دوش ثابت

سر دوش توکار با طراحی مربعی بسیار معاصر، یکی از پرفروش ترین ها در دنیا است!

سر دوش کیت رایزر

این نوع شیارهای سر دوش به داخل براستی قرار می گیرند که به دیواره محفظه دوش شما ثابت شده است، به این معنی که موقعیت آن می تواند با توجه به قد شخصی که از آن استفاده می کند حرکت کند و همچنین فقط برای شستن موها یا تمیز کردن حمام یا دوش جدا می شود! در این سبک از سر دوش نیز طرح های مختلفی موجود است، بنابراین می توانند، متناسب با طیف وسیعی از حمام ها باشند.

سر دوش کیت رایزر

دوش هریسون نمونه بسیار خوبی از کیت بالابر دوش با گوشی قابل تنظیم است!

سر دوش ترکیبی

یک مجموعه ترکیبی به شما امکان می دهد تا یک سر دوش ثابت و قابل جدا شدن برای حداکثر قابلیت انعطاف پذیری داشته باشید، طرح های متنوعی در هر دو سبک معاصر و سنتی موجود است، بنابراین یافتن آنچه می خواهید برای ایجاد ظاهر عالی خود می تواند بسیار آسان باشد. مجموعه دوش ترموستاتیک هریسون ازMode Bathrooms ، هم با دوش هوایی و هم با گوشی به شما انعطاف می بخشد!

ادامه مقاله را در “بخش چهارم، بخش پایانی” دنبال نمایید!…