Table of Contents

راهنمای خرید سرویس بهداشتی (بخش دوم)

راهنمای خرید سرویس بهداشتی مناسب

با تنوع زیادی در طراحی متناسب با بزرگ و کوچک حمام، ماننده تنوع در طراحی شیرآلات بهداشتی ، گزینه های زیادی در مورد خرید سرویس بهداشتی وجود دارد که در مورد آن توضیحات دقیقی را برای شما آماده کرده ایم. چند نوع طرح برای سرویس بهداشتی فرنگی وجود دارد؟

سبک های اصلی

برای سهولت زندگی، توالت های خود را به ۲ سبک اصلی دسته بندی کرده ایم: معاصر (که گاهی اوقات “مدرن” نامیده می شود) و سنتی.

توالت های معاصر

خطوط تمیز و دقیق و اشکال ساده از مشخصه های توالت فرنگی معاصر است و بیشترین توالت های مدرن که با اشاره به آخرین گرایش های طراحی داخلی طراحی شده اند، دارای نوآوری های مدرن مانند: دست خشک کن اتوماتیک، دکمه فشار با افزایش دوبرابری فشار، بسار برای صرفه جویی در مصرف آب مناسب هستند. توالت فرنگی های معاصر غالباً دارای طرحی کاملاً شیک هستند، بدین معنا که آنها به طور هموار به دیوار می نشینند و هیچ لوله کشی در آنها به نمایش در نمی آید.

این باعث می شود ظاهر تمیزتر و پیچیده تری داشته باشید و نظافت را آسان تر کنید، زیرا هیچ گوشه ناجوری وجود ندارد! برخی حتی با جدیدترین فناوری بدون حاشیه برای سرویس بهداشتی، سرویس تمیز تری را ارائه می دهند. (طراحی بدون لبه به کاهش تجمع میکروب ها و باکتری ها کمک می کند و تمیز کردن آن بسیار آسان تر است).

توالت های معاصر
نمونه خوبی از یک توالت فرنگی مدرن با طراحی کاملا ایده آل!

توالت های سنتی

توالت های سنتی معمولاً با توجه به دوران طلایی طراحی حمام، جزئیات کلاسیک را شامل می شوند، از جمله لبه های مورب و برافروختگی دسته های سرامیکی، معمولاً همراه با صندلی چوبی برای جلوه و احساس اصیل تر، آنها کاملا بی نقص برای دکوراسیون کلاسیک متناسب هستند. دو نوع توالت سنتی وجود دارد که قبلاً به آنها اشاره نکردیم: توالت فرنگی سطح بالا و توالت فرنگی سطح پایین!

توالت های سطح بالا

توالت فرنگی سطح بالا همان چیزی است که اکثر مردم هنگام تصور یک حمام سنتی تصور می کنند، این نوع توالت فرنگی دارای یک مخزن نصب شده به بالا بر روی یک دیوار، با یک لوله شستشوی طولانی که به ظرف متصل است، به طور سنتی دارای زبانه کشویی است که با این وجود، آنها واقعاً می توانند به سادگی تقارن را در طراحی یک حمام سنتی تنظیم نمایند.

توالت های سطح بالا

توالت های سطح پایین

اگر به دنبال دستیابی به یک سبک دوره اصیل هستید، مانند همتایان سطح بالا، توالت های سطح پایین بسیار ایده آل هستند، برخلاف توالت های فرنگی های سطح بالا، لوله شستشو کوتاه است، بنابراین مخزن می تواند در یک فضای کوچک به راحتی بنشیند.

نصب توالت فرنگی

  • اندازه و موقعیت

هنگام خرید توالت فرنگی، این بیار مهم است که چطور و در چه مکان مناسبی قرار گیرد، به خصوص اگر در طرح اتاق های شنا یا اتاق رختکن باشد؛ پس باید فضای حمام خود را اندازه گیری کنید تا ببینید حداکثر ابعاد توالت فرنگی چقدر می تواند باشد، با در نظر گرفتن فاصله ی آن از دیوار و ایجاد فضای کافی در مقابل آن، همیشه ارزش آن را دارد که قبل از تعهد به خرید، یک طرح کوچک از سرویس بهداشتی خود تنظیم نمایید و اندازه ها را مشخص کنید.

  • اتصالات لوله کشی

جنبه مهم دیگری که باید در نظر گرفت نوع اتصال لوله کشی است که برای نصب توالت فرنگی خود نیاز دارید و این به نوع توالت فرنگی انتخابی شما، بستگی دارد. اگر توالت پشتی به دیوار داشته باشید، ممکن است لازم باشد یک مخزن مخفی جداگانه بخرید و اگر توالت دیواری دارید، به یک دستگاه نصب دیواری نیز احتیاج خواهید داشت.

  • جهت لوله خروجی

لوله خروجی محل خروج است که زباله های توالت از طریق آن شسته می شود و باید به مخزنی که لوله خروجی فاضلاب شما در آن است، متصل می شود. نوع توالت نحوه برقراری این ارتباط را تعیین می کند به عنوان مثال، یک توالت نزدیک جفت را می توان به صورت افقی، عمودی، یا به چپ یا راست متصل کرد، در حالی که توالت پشتی به دیوار فقط می تواند به صورت افقی یا عمودی به پشته خروجی متصل شود. باید موقعیت پشته خروجی خود را در رابطه با موقعیت مطلوب توالت خود بررسی کنید تا بدانید کدام واحدها را می توانید انتخاب نمایید!

نصب توالت فرنگی

هزینه توالت فرنگی چقدر است؟ هزینه نصب توالت معمولاً باید بین ۱۵۰ تا ۱۸۰ پوند باشد، اما این ممکن است بسته به پیچیدگی کار، انتخاب توالت و موقعیت جغرافیایی شما افزایش و یا کاهش یابد که کسب اطلاع از آن قطعا باید کمتر از حدود ۲ تا ۳ ساعت طول بکشد!

توصیه های ما:

  • همیشه هنگام انجام کار لوله کشی یا نصب توالت از یک متخصص حرفه ای کمک بگیرید!
  • و در پایان، انتخاب اتصالات و لوازم جانبی خود را با انتخاب واحد توالت برای ظاهری یکپارچه و هماهنگ مطابقت دهید!