Table of Contents

راهنمای خرید مجموعه حمام (بخش اول)

راهنمای خرید مجموعه حمام (بخش اول)

چه بخواهید برای اولین بار شیرآلات بهداشتی و ساختمانی یک سرویس بهداشتی جدید را بخرید و چه شاید در مورد نوسازی سرویس بهداشتی دست پیر باشید ، این راهنمای خرید مجموعه حمام و شیرحمام و شیر حمام توکار تمام کمک لازم را به شما می کند. با ارائه یک نمای کلی کوتاه و آموزنده از سرویس های حمام که در Victoria Plum موجود است، این راهنما به شما در تصمیم گیری صحیح کمک می کند، تا بتوانید حمام رویاهای خود را به سادگی ایجاد کنید.

مجموعه حمام

مجموعه حمام ما که به شما کمک می کنند هنگام خرید یک مجموعه حمام کامل زندگی را، به آسانی انتخاب نمایید، بهترین مکان برای شروع است؛ ما به دقت هر مجموعه ای را طراحی و هماهنگ کرده ایم، بنابراین برای ایجاد ظاهر دلخواه خود مجبور نخواهید بود که موارد را با هم ترکیب کنید تا به سادگی مجموعه مورد علاقه خود را انتخاب کرده و محصولات مورد نیاز خود را انتخاب کنید. شما می توانید مجموعه ای از سوئیت های حمام، مبلمان، دوش، محفظه، گرمایش، شیرآلات و لوازم جانبی متناسب را پیدا کنید تا به شما در ساخت سرویس بهداشتی، رختکن یا اتاق خواب رویایی خود کمک کنند!

معاصر یا سنتی؟

دو مورد از محبوب ترین سبک های ما معاصر و سنتی است، انتخاب سبکی که می خواهید بهترین راه برای شروع است.

اما تفاوت حمام مدرن و سنتی در چیست؟ حمام های سنتی تجسم سبک کلاسیک است و ظاهر حمام ادواردی یا ویکتوریایی را تداعی می کند. می توانید حمام های رول تاکسی مجلل، توالت فرنگی با مخزن بلند، شیرآلات و لوازم جانبی کلاسیک پیدا کنید فقط بخاطر داشته باشید که سبک سنتی به معنای قدیمی نیست شما هنوز هم می توانید از عملکرد مدرن سر دوش جنگل های بارانی و شیرهای مخلوط کن حتی با ظاهری سنتی لذت ببرید!

حمام سنتی

این مجموعه حمام از مجموعه کامبرلی شامل یک توالت آب انبار سطح بالا برای یک ظاهر طراحی شده سنتی است. در حمام های معاصر همه چیز در مورد آخرین سبک ها و طرح ها، با خطوط تمیز و اَشکال محکم است! تعداد زیادی طرح مختلف در این گروه وجود دارد و این سبکی است که مناسب بیشتر خانه های مدرن است.

حمام های معاصر همچنین دارای طیف وسیع تری از گزینه های اندازه می باشند، بنابراین ممکن است انتخاب بهتری برای رختکن ها یا اتاق های مجلسی باشند.

حمام معاصر

خطوط تمیز و منحنی های عمیق، این مجموعه حمام مستقل لوکس Tate را به گزینه ای مناسب برای یک طراح حمام تبدیل کرده است! مطمئن نیستید کدام سبک برای شما بهتر است؟

سرویس بهداشتی، رختکن یا حمام خانوادگی؟

اندازه سرویس بهداشتی شما روی اینکه کدام یک از سوئیت ها بهترین کارایی را دارند نیز تأثیر می گذارد، زیرا بعضی از اتاق ها از فضای دیگر کمتری برخوردار هستند، اگر حمام بزرگی را مجهز می کنید، احتمالاً وسیع ترین انتخاب را دارید، اما هنوز هم می خواهید به این فکر کنید که چه چیزی بهتر به نظر می رسد، البته که یک حوض کوچک رختکن در آشپزخانه بزرگ خانوادگی کمی عجیب به نظر می رسد.

گزینه های زیادی برای حمام های کوچکتر نیز وجود دارد، اگر چه شما در حال طراحی یک اتاق حمام، رختکن یا فضای محدود هستید، شما می توانید نسخه کوچکتری از برخی از طرح های معاصر یا سنتی و همچنین انتخاب گزینه های ذخیره سازی یکپارچه برای استفاده بیشتر از فضای خود را انتخاب نمایید.

سوئیت های حمام سنتی

برای حمام های سنتی، شرکت حمام بهترین مارک برای شما است که در سال ۲۰۰۳ تأسیس شده است، خانه ای از طراحی حمام همیشگی و سنتی است، بیایید نگاهی دقیق تر به برخی از مجموعه های حمام سنتی موجود بیندازیم: مجموعه دالویچ بی انتها شامل طیف گسترده ای از سرامیک ها و حمام ها به سبک کلاسیک است و گزینه های حمام رنگی گزینه ای روشن و شاد را برای پالت های تک رنگ ارائه می دهند!

سوئیت های حمام سنتی

جزئیات زیبا از زبان و شیار و یک پایان خاکستری رنگ سنگی الهام گرفته از مجموعه باعث می شود مجموعه Dulwich یک کلاسیک بی انتها باشد!

ادامه مقاله را در “بخش دوم، بخش پایانی” دنبال نمایید!..