Table of Contents

راهنمای خرید دوش (بخش پایانی)

انتخاب شیرهای دوش حمام

در مقاله راهنمای خرید دوش، سایت آریان فراز پرسام به شما کمک خواهیم کرد تا مدل کاملی را پیدا کنید و یک نمای کلی از مواردی که هنگام انتخاب باید در نظر بگیرید را نگاهی دقیق خواهیم انداخت، علاوه بر ملاحظات فنی در انتخاب شیرآلات بهداشتی و دوش برای خانه، باید به سبک و ظاهر آن نیز فکر کنید تا مطمئن شوید متناسب با سرویس بهداشتی و سلیقه شما است. فقط یکی دیگر از موارد زیادی که باید هنگام انتخاب دوش خود به آن فکر کنید نوع شیر دوش شما است. به طور کلی، شیرهای دوش به دو دسته اصلی تقسیم می شوند: در معرض (شیرآلات روکار) و پنهان (شیرآلات توکار) بودن!

در معرض دید

دریچه های در معرض آسان تشخیص داده می شوند، زیرا تمام قطعات کار آنها خارج از دیوار قرار می گیرد، آنها می توانند در طرح های متنوعی عرضه شوند که متداول ترین آنها شیر میله ای است و شیلنگ یا لوله دوش شما مستقیماً به شیر متصل است. مزایا: مقرون به صرفه و نصب آسان.

در معرض دید
شیر میله ای Eden از Orchard Bathrooms یکی از متداول ترین انواع شیرهای روکار است!

پنهان شده

دریچه های پنهان با داشتن قطعاتی که درون حفره دیواره شما پنهان شده اند، ظاهر زیبا و شکیل تری دارند، معمولاً تنها قسمت هایی که به نمایش در می آیند، کنترل هایی با صفحه پشتی هستند که کاملاً به دیوار شما نشسته اند اگر یک شلنگ دوش دارید، به طور معمول از طریق یک خروجی به دیواره شما وارد می شود و سر دوش های ثابت مستقیماً وارد دیوار یا سقف شما می شوند! مزایا: براق و شیک برای یک پایان حرفه ای با صرفه جویی در فضا!

پنهان شده

شیر دوش ترموستاتیک سه گانه مربع Cubik از Mode Bathrooms برای استفاده با ۲ خروجی بسیار مناسب می باشد!

انتخاب سبک دوش خود

مانند اکثر سبک های حمام، دوش ها به دو دسته عمده تقسیم می شوند: معاصر یا سنتی!

دوش های معاصر

دوش های معاصر که گاهی اوقات “مدرن” نیز خوانده می شوند، جدیدترین مدل در حال توسعه را شامل می شوند، از جمله خطوط تمیز و اشکال ساده، بدون تزئینات تزئینی سر دوش های مربعی و شیرهای مینیمالیستی، به خصوص آنهایی که صفحه پشتی ندارند، در حال حاضر بسیار مورد توجه هستند!

دوش های معاصر

مجموعه دوش کامل شیر دوش ترموستاتیک الیس با ارائه جدیدترین ویژگی های روز، یکی از پرفروش ترین ها است!

دوش های سنتی

حمام سنتی به معنای مصالحه در هنگام انتخاب دوش شما نیست، شما انتخاب گسترده ای از دوش های سبک سنتی را پیدا خواهید کرد، مواظب باران های سر بارانی با بازوهای دیواری حلقه دار و ظریف، به علاوه شیرآلات الهام گرفته از اهرم های سرامیکی و دسته های سر متقاطع باشید!

دوش های سنتی

پایان های ویژه

همراه با کروم رایج تر، انواع مختلفی از اتمام کارها را از جمله مشکی، طلایی، رزگلد و نیکل براق برای دوش خود پیدا خواهید کرد!
پایان های ویژه

با دوش مشکی مات پوشش داده شده با پودر، سیستم دوش Wye از Orchard Bathrooms ظاهر منحصر به فردی به حمام شما می بخشد!

اتصالات و لوازم جانبی دوش

هر کدام از گزینه ها را که انتخاب کنید، ما یک سری لوازم جانبی دوش داریم تا مکمل ظاهر و سبک حمام شما باشد. اگر سیستم آب مناسبی داشته باشید، می توانید با برخی از جت های بدن که در دو طرح گرد و مربع متناسب با سرویس بهداشتی شما موجود است، مقداری تجهیزات لوکس به دوش خود اضافه کنید!

هزینه دوش گرفتن چقدر است؟

مطمئناً، پس از اینکه دوش جدید خود را خریداری کردید، باید یک نماینده تجاری باتجربه برای متناسب کردن آن استخدام کنید، هزینه نیروی کار مشخصاً در رابطه با پیچیدگی نصب متفاوت خواهد بود و ممکن است به محل زندگی شما بستگی داشته باشد با این حال، ما به شما توصیعه می کنیم که حتما از متخصصین ماهر برای نصب شیرآلات استفاده نمایید!

محفظه دوش

علاوه بر انتخاب نوع مناسب سیستم دوش، شما باید محفظه و لوازم جانبی دوش خود را نیز انتخاب کنید، می توانید محصولات محفظه دوش مورد نیاز خود را به صورت جداگانه خریداری کنید اطلاعات بیشتر را می توانید در راهنمای خرید محفظه دوش پیدا کنید.

شکل

شما باید ابتدا با فکر کردن در مورد فضای مورد نظر برای محفظه دوش خود و این که چه شکل هایی را می توانید انتخاب نمایید، شروع کنید. محفظه دوش مربع، یاD شکل و مستطیل از محبوب ترین ها هستند و به راحتی در بیشتر حمام ها جای می گیرند. اما محوطه های پنج ضلعی و چهارگوش به بهترین وجه برای فضاهای گوشه ای مناسب هستند! پس باید حمام خود را اندازه بگیرید و یک نقشه بکشید، بنابراین می توانید ببینید که چگونه یک محفظه به بهترین وجه در فضای شما قرار می گیرد!