Table of Contents

4 طرح رنگی پاییزی که به خانه شما گرما می بخشند.

۴ طرح رنگی پاییزی برای گرم کردن طراحی داخلی شما

در حالی که با تغییر فصل، محیط بیرون کم کم رنگ عوض می کند، باید فضای داخل خانه را آماده پذیرش پاییز کنیم. در حقیقت شروع فصل پاییز و کاهش دما باعث می شود تا ما انسان ها علاقه بیشتری به رنگ های گرم پیدا کنیم. بنابراین بد نیست که در مورد نحوه بکار بردن طرح رنگی پاییزی در فصل های سرد سال مثل پاییز و زمستان بیشتر بیاموزیم. بعلاوه شما را به بازدید از سایت آریان فراز پرسام برای دیدن آخرین مدل های شیرآلات بهداشتی دعوت می کنیم.

۱- طرح رنگی نیلی

رنگ نیلی که از خانواده آبی محسوب می شود، یکی از پرطرفدارترین رنگ ها در سال های اخیر بوده است. و همانطور که می دانید این رنگ یادآور آرامش دریاچه هاست.

1- طرح رنگی نیلی

بنابراین به دلیل ویژگی های آرامش بخشی، جوانسازی و چشم نواز بودن، نیلی در بین رنگ های گرم پاییزی قرار می گیرد. شما می توانید از این رنگ در آشپزخانه با حمام هم استفاده کنید، چرا که به سادگی با انواع شیرآلات بهداشتی هماهنگ می شود.

۲- طرح رنگی طیف سبز

وقتی صحبت از رنگ های پاییزی به میان می آید، هرگز نمی توانیم از سبز چشم پوشی کنیم. سبز که در حقیقت یادآور گیاهان همیشه سبز می باشد، به راحتی با رنگ هایی مثل قهوه ای هماهنگ می شود.

2- طرح رنگی طیف سبز

رنگ سبز اصولا به سرزنده بودن، پرتپش بودن و متوازن بودن مشهور است. این رنگ هم در محیط های مختلف مثل آشپزخانه به سادگی با شیرآلات ساختمانی هماهنگی پیدا می کند.

۳- طرح رنگی خردلی

رنگ خردلی به ما آفتابی ترین روزهای زندگی را یادآوری می کند. همانطور که می دانید اشعه های خورشید در پاییز نشاط آور هستند. از طرفی خانواده رنگ زرد باعث افزایش هوشیاری و بالا رفتن کیفیت عملکرد مغز می شود.

3- طرح رنگی خردلی

بعلاوه هماهنگی فوق العاده خردلی با رنگ های قهوه ای و قرمز سبب افزایش قدرت انتخاب شما خواهد شد. همچنین اگر آشپزخانه خود را تغییر دکوراسیون داده اید، به شما توصیه می کنیم تا با خرید مایع ریز اتوماتیک، فضایی مدرن تر ایجاد نمایید.

۴- طرح رنگی قهوه ای

اگر واقعا می خواهید که پاییز را به خانه خود بیاورید، هیچ رنگی به اندازه شکلاتی یا بادامی معرف این فصل زیبا نیست. در حقیقت خانواده رنگ قهوه ای به سادگی گرما را به فضای منزل می آورند. اما مواظب باشید که اگر در استفاده از رنگ قهوه ای زیاده روی کنید، نتیجه عکس خواهید گرفت.

4- طرح رنگی قهوه ای

پس با ترکیب متعادل رنگ قهوه ای، دکوراسیون داخلی فوق العاده ای برای خانه خود مهیا نمایید. در ضمن با اضافه کردن کابینت های به رنگ قهوه ای در فضاهایی مثل حمام، می توانید هارمونی زیبایی با شیرآلات بهداشتی و ساختمانی خود ایجاد کنید.

منبع: https://www.decorilla.com/online-decorating/fall-color-schemes/
 
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *