Table of Contents

6 طیف رنگ سبز پیشنهادی برای استفاده در آشپزخانه

طیف های رنگ سبز برای آشپزخانه شما

آیا شما هم از طرفداران رنگ سبز هستید؟ از خانواده رنگ سبز کدام را بیشتر می پسندید؟ سبز پر رنگ، سبز یشمی یا سبز کم رنگ؟

اساسا یکی از بهترین رنگ ها برای استفاده در آشپزخانه رنگ سبز می باشد که می تواند جلوه فوق العاده ای به فضای شما ببخشد. بنابراین اگر علاقه دارید تا از رنگ سبز بیشتر بدانید، ما در این مقاله قصد داریم طیف های گوناگون رنگ سبز را به شما معرفی کنیم. همچنین بازدید از سایت آریان فراز پرسام را برای خرید شیرآلات بهداشتی را فراموش نکنید.

  1. سبز پر رنگ

بسیاری از کارشناسان متتقد هستند که فضای آشپزخانه نیاز به رنگ هایی شاد و اشتهاآور دارد. رنگ سبز نیز یکی از رنگ هاییست که ما را به یاد سبزیجات زیبا و اشتیاق آور می اندازد و از طرفی چشم هایمان را به محیط خیره می کند. بنابراین رنگ سبز پر رنگ را برای استفاده در کابینت ها برای داشتن آشپزخانه ای مدرن توصیه می کنیم. همچنین رنگ سبز پر رنگ به راحتی با شیرآلات ساختمانی براق سازگار می باشد.

سبز پر رنگ

  1. سبز خاکستری تیره

این رنگ قدری تیره تر از رنگ معرفی شده در بالا می باشد. از طرفی با اضافه شدن خاکستری حالت خنثی به رنگ سبز بخشیده است. با استفاده از این رنگ می توانید آشپزخانه ای  خودمانی تر داشته باشید. بعلاوه هماهنگ کردن دکوراسیون و لوازم آشپزخانه مثل شیر ظرفشویی ، با این رنگ به سادگی انجام می پذیرد.

سبز-خاکستری تیره

  1. سبز روشن

سبز روشن شاید مورد علاقه همه نباشد، اما اگر به دنبال پویایی بیشتر در کنار رنگ های بکار برده شده در آشپزخانه خود هستید، حتما نگاهی به رنگ سبز روشن مخلوط شده با آبی بیاندازید. استفاده از ترکیب مذکور وقتی بیشتر به چشم می آید که در آشپزخانه خود تجهیزاتی قدیمی مثل شیرآلات ساختمانی کهنه یا کابینت های نه چندان مدرن دارید. چرا که حواس مهمان ها بیشتر به زیبایی خیره کننده رنگ دیوارها پرت خواهد شد!

سبز روشن

  1. سبز زمردی

یکی دیگر از پرطرفدارترین زیر مجموعه های رنگ سبز، زمردی می باشد. این رنگ با وجود نداشتن طیف رنگی گرم (زرد) یا سرد (آبی) بسیار انعطاف پذیر می باشد. بنابراین با انواع ترکیبات رنگ سفید مثل کرم یا خاکستری هماهنگ می شود. پس اگر شیرآلات بهداشتی و ساختمانی مات یا براق مثل شیرآلات کروم مات دارید، چندان نگران هماهنگ شدن آن ها با رنگ انتخابی نباشید. همچنین اگر در آشپزخانه خود پنجره های بلند دارید، سبز زمردی گزینه ای منحصر بفرد برایتان خواهد بود.

سبز زمردی

  1. مخلوط آبی و سبز ملایم

همه ما در طول ساعات روز با انواع استرس ها و فشارها رو به رو هستیم. پس استفاده از رنگ هایی مثل مخلوط آبی و سبز ملایم، برای رسیدن به آرامش روحی کمک کننده خواهد بود. این نمونه کمی مشابه مورد شماره سه می باشد با این تفاوت که درخشندگی کمتری نسبت به آن دارد. در نتیجه برای افرادی که رنگ های یکنواخت را برای محیط هایی مانند آشپزخانه ترجیح می دهند، بسیار مناسب خواهد بود. البته با خرید مایع ریز اتوماتیک متناسب با دکوراسیون انتخابی، می توانید زیبایی بیشتری به فضای آشپزخانه خود ببخشید.

مخلوط آبی و سبز ملایم

  1. ترکیب آبی و سبز پر رنگ

آخرین دسته از خانواده رنگ سبز، ترکیب آبی و سبز پر رنگ می باشد. ترکیب مورد بحث تیره تر از مخلوط شرح داده شده در بالا بوده، اما مانند آن کاملا مات می باشد. در حقیقت این یک رنگ سبز ترکیب شده با آبی پر رنگ یا خاکستری می باشد که به خنثی شدن فضا کمک می کند. در پایان اگر شیرآلات بهداشتی مات در آشپزخانه دارید، با این ترکیب مشکل چندانی پیدا نخواهید کرد.

ترکیب آبی و سبز پر رنگ

منبع: https://www.houzz.com/magazine/9-green-paint-colors-to-consider-for-your-kitchen-stsetivw-vs~145561530

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *